Het is niet zo dat ik ze dagelijks, wekelijks, zelfs niet maandelijks zie. Anders hadden er vast alweer een hoop positieve dingen tegenover gestaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Laat het los1,5 jaar geleden, als je er nu nog mee zit moet je nieuwe vrienden zoeken.
Het is al veel eerder uitgesproken, zoals hierboven aangegeven, de reden dat ik weer ga twijfelen is dat er weer zo'n weekendje op stapel staat.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:48 schreef craftyvirus het volgende:
Dit had je eerder moeten uitspreken. Na 1,5 weer oude dingen ophalen dat heeft geen zin, en wekt meer irritatie dan begrip.
Stel we leefde 1,5 jaar terug had ik je wel begrepen. Persoonlijk had ik bij mijn vriend/vriendin gebleven in het ziekenhuis, in een vreemd land.
Als je er na anderhalf jaar nog mee zit is er niks uitgesproken.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:52 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
Het is al veel eerder uitgesproken, zoals hierboven aangegeven, de reden dat ik weer ga twijfelen is dat er weer zo'n weekendje op stapel staat.
Ik zou zijn gebleven bij een vriend(in). Aan de andere kant zou ik het ook kunnen vergeven na het uitgepraat te kunnen hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:48 schreef craftyvirus het volgende:
Dit had je eerder moeten uitspreken. Na 1,5 weer oude dingen ophalen dat heeft geen zin, en wekt meer irritatie dan begrip.
Stel we leefde 1,5 jaar terug had ik je wel begrepen. Persoonlijk had ik bij mijn vriend/vriendin gebleven in het ziekenhuis, in een vreemd land.
Jij bedoelt dat gedoe met die taxi? Die zette mij ergens af, toen was ik niet meer in het ziekenhuis.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:51 schreef Neuroscience het volgende:
Je had niet in de lobby van het ziekenhuis kunnen blijven wachten?
Los daarvan, de enige manier om te kijken of de lucht te klaren is door aan je vriendinnen te communiceren wat je gevoelens zijn. Maar het is de vraag of zij daar na anderhalf jaar nog goed op reageren.
Uitgesproken in de zin van: iedereen heeft gezegd wat ie er van vindt. Wil nog niet zeggen dat je op een lijn zit toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 09:53 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Als je er na anderhalf jaar nog mee zit is er niks uitgesproken.
O, bij jullie hotel, appartement, wat dan ook. Gesnapt. Ja, dat is erg vervelend.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:54 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat gedoe met die taxi? Die zette mij ergens af, toen was ik niet meer in het ziekenhuis.
Zeker waar. Het is meer hun reactie nadat ik me erover heb uitgesproken denk ik. Ze zien er niks fouts in eigenlijk. Ik had denk ik gehoopt dat ze zouden aangeven het een volgende keer anders te doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:53 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik zou zijn gebleven bij een vriend(in). Aan de andere kant zou ik het ook kunnen vergeven na het uitgepraat te kunnen hebben.
Ook vergeving is een belangrijk element in vriendschap.
Wat heb jij die nacht gezegd. Ga alsjeblieft niet weg, laat me niet allen? Of heb je het op dat moment ook gelaten.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:01 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
Zeker waar. Het is meer hun reactie nadat ik me erover heb uitgesproken denk ik. Ze zien er niks fouts in eigenlijk. Ik had denk ik gehoopt dat ze zouden aangeven het een volgende keer anders te doen.
Maar wel dat het goed moet zijn. Anders is het alleen besproken. En dat is schijnbaar het geval want jij zit nog met een onbevredigend gevoel. Je hebt het ze niet vergeven en gelooft niet dat ze het in de toekomst anders zullen doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:56 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
Uitgesproken in de zin van: iedereen heeft gezegd wat ie er van vindt. Wil nog niet zeggen dat je op een lijn zit toch?
Nee, dat is mijn eigen fout, dat heb ik niet zo duidelijk uitgesproken. Maar in mijn beleving zou ik dat ook niet hoeven vragen. Als het andersom was geweest was het niet in me opgekomen om te vertrekken, maar dat is een verschil in beleving blijkbaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:03 schreef awiebo het volgende:
[..]
Wat heb jij die nacht gezegd. Ga alsjeblieft niet weg, laat me niet allen? Of heb je het op dat moment ook gelaten.
Hangt ervan af hoe jij die nacht heb gereageerd op hun. Anders vind ik het ook niet slecht geregeld van hun achteraf.
Het zou kunnen dat ze t anders zouden doen. Ze hadden wel begrip voor wat ik zei, maar bleven ook bij hun eigen standpunt. En waren denk ik ook wel geschrokken dat ik ermee zat, aangezien ik over het algemeen niet het type dramaqueen ben en ook niet zo heel erg open ben in het uiten van problemen.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:03 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Maar wel dat het goed moet zijn. Anders is het alleen besproken. En dat is schijnbaar het geval want jij zit nog met een onbevredigend gevoel. Je hebt het ze niet vergeven en gelooft niet dat ze het in de toekomst anders zullen doen.
Precies. Jij hebt op dat moment niet duidelijk aangegeven dat je liever niet alleen was. Jouw vriendinnen waren moe, hebben wat geregeld in de veronderstelling dat het goed kwam en zijn naar huis gegaan met het idee dat jij er de volgende dag ook weer gewoon zou zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:07 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn eigen fout, dat heb ik niet zo duidelijk uitgesproken. Maar in mijn beleving zou ik dat ook niet hoeven vragen. Als het andersom was geweest was het niet in me opgekomen om te vertrekken, maar dat is een verschil in beleving blijkbaar.
Leermomentje. Altijd duidelijk je wensen uitspreken en niet denken dat anderen je gedachten kunnen raden. Want door die fout zit ma anderhalf jaar nog met iets wat heel simpel voorkomen had kunnen wordenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:07 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn eigen fout, dat heb ik niet zo duidelijk uitgesproken. Maar in mijn beleving zou ik dat ook niet hoeven vragen. Als het andersom was geweest was het niet in me opgekomen om te vertrekken, maar dat is een verschil in beleving blijkbaar.
waarom zou je blijven als die gene lekker in een ziekenhuis bed ligt met een zuurstofmaskertje op en kan gaan pitten?quote:Op maandag 27 januari 2014 09:51 schreef Neuroscience het volgende:
Je had niet in de lobby van het ziekenhuis kunnen blijven wachten?
Los daarvan, de enige manier om te kijken of de lucht te klaren is door aan je vriendinnen te communiceren wat je gevoelens zijn. Maar het is de vraag of zij daar na anderhalf jaar nog goed op reageren.
Nou ja, je zou kunnen blijven als daar om gevraagd wordtquote:Op maandag 27 januari 2014 10:30 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
waarom zou je blijven als die gene lekker in een ziekenhuis bed ligt met een zuurstofmaskertje op en kan gaan pitten?
Zeker als je netjes een taxi regelt die je voor het appartement afzet...
Je hebt een telefoon en had even kunnen bellen waar je was, dan hadden ze wel een oplossing voor je gezocht.
ja had gekund. Wat had het toegevoegd? Voor mijn vrienden doe ik een hoop, kosteloos klussen, 2 uur rijden om iemand in Antwerpen af te zetten en dan weer 2 uur terug op mijn zondagavond. Week lang niet sporten en elke avond iemand helpen met zijn verslag omdat het eind van die week af moet zijn en diegene er niet eerder aan begonnen was en niet zag zitten.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:32 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nou ja, je zou kunnen blijven als daar om gevraagd wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |