quote:Op maandag 27 januari 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom nooit terug als ze me roepen.
quote:
Gek he?quote:
Oh dearquote:
Entrecootje en Tournedoosje wel en ik nietquote:Op maandag 27 januari 2014 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Had je maar zindelijk moeten zijn. Ik snap ze ergens best wel.
In mijn geval zijn ze al opquote:Op maandag 27 januari 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Entrecootje en Tournedoosje wel en ik niet
Nou, lekker hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
In mijn geval zijn ze al op [ afbeelding ]
Bestellen en bestellen. Meer dan 7000 euro pleite. Het gaat de goeie kant opquote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, lekker hoor![]()
Mogen ze die koeien laten slachten? Ik begreep dat ze wel vaak eten, maar dat het vooral vette meuk is.
Ze begonnen toch met ¤ 9.000 in d kluis? Dan halen ze het einde van de maand niet. Ik begreep ook dat ze een laptop hadden gekocht of is dat niet doorgegaan, een laptop! Waarom?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Bestellen en bestellen. Meer dan 7000 euro pleite. Het gaat de goeie kant op
10.000 . En een berg onzin voor de builder Paulquote:Op maandag 27 januari 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze begonnen toch met ¤ 9.000 in d kluis? Dan halen ze het einde van de maand niet. Ik begreep ook dat ze een laptop hadden gekocht of is dat niet doorgegaan, een laptop! Waarom?
Melkkoeien. Zonde om te slachten en veul te mager.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou, lekker hoor![]()
Mogen ze die koeien laten slachten? Ik begreep dat ze wel vaak eten, maar dat het vooral vette meuk is.
Ach zo, tja, van een kale koe kan je niet eten, wel drinkenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Melkkoeien. Zonde om te slachten en veul te mager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |