Ja, en dan gaan we hier over de streams praten! Gezellig.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Maar voor een beetje chitchat kan ik natuurlijk nog wel langs komen in de COS, kan ik meteen evenen
naar Mootie.
Dan kan je mij vast wel even vertellen hoe je dat doet?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de COS uit myat gemieterd,wat een serene rust
Dat schijnt echt van deze tijd te zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan we hier over de streams praten! Gezellig.
Ik heb het voor elkaar gekregen door de lopende COS uit myat te verwijderen, daarmee hou je de nieuw te openen Cossen buiten de deur. Degene die al gesloten zijn moet je ff handmatig verwijderenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan kan je mij vast wel even vertellen hoe je dat doet?
Gedaan thnxquote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het voor elkaar gekregen door de lopende COS uit myat te verwijderen, daarmee hou je de nieuw te openen Cossen buiten de deur. Degene die al gesloten zijn moet je ff handmatig verwijderen
Tot in het voorjaarquote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gedaan thnx
Ik hoopte dat ik die hele reeks in 1 keer eruit kon halen, nu ga ik maar handmatig 440 cossen verwijderen
Tot volgende maand
Dat is 400 X 301 posts handmatig verwijderen. Kijk uit voor een muisarm!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef PC eend het volgende:
Gedaan thnx
Ik hoopte dat ik die hele reeks in 1 keer eruit kon halen, nu ga ik maar handmatig 440 cossen verwijderen
Tot volgende maand
Laat maarquote:Op maandag 27 januari 2014 19:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is 400 X 301 posts handmatig verwijderen. Kijk uit voor een muisarm!
Jij zag jezelf al aan de arm van PC eend?quote:
Ben je belazerdquote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zag jezelf al aan de arm van PC eend?
waarom?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het voor elkaar gekregen door de lopende COS uit myat te verwijderen, daarmee hou je de nieuw te openen Cossen buiten de deur. Degene die al gesloten zijn moet je ff handmatig verwijderen
Nou mijn active topics sneeuwen onder. Ik doe het ook welquote:
oh nou doe je dat toch met moots?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde nog gezellig met Deisyy klessebessen in de COS. Over het huishouden.
welke active topics?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mijn active topics sneeuwen onder. Ik doe het ook wel
Die scheert haar benen en loopt met de hondquote:
Die jij niet ziet maar ik wel, die ik volg zeg maarquote:
maar wat ze vanavond heeft gegeten is nog niet voorbij gekomenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die scheert haar benen en loopt met de hond
ik bedoehoel, ik heb geen leven meer sinds utopia, dus ook geen active topicsquote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die jij niet ziet maar ik wel, die ik volg zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |