Die zijn hier immers zat op Fok!quote:Op maandag 27 januari 2014 01:38 schreef Trebo het volgende:
Nou, dan maar op zoek naar een andere wekelijkse piemel.
Tsja, niets meer aan te doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:44 schreef lovely_sunset het volgende:
maar ik wil helemaal geen andere piemel
Dankje kwiwi.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:46 schreef kwiwi het volgende:
Eén denkbeeldig glaasje roosvicee voor je topic.
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:46 schreef kwiwi het volgende:
Eén denkbeeldig glaasje roosvicee voor je topic.
TS, deze situatie als vrienden en fuckbuddies lijkt onhoudbaar. Volgens mij wil jij gewoon een relatie.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:08 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ga eens weg uit R&P jij hoort hier niet.
Ja dat is niks nieuwsquote:Op maandag 27 januari 2014 02:29 schreef Strani het volgende:
[..]
TS, deze situatie als vrienden en fuckbuddies lijkt onhoudbaar. Volgens mij wil jij gewoon een relatie.
Was het maar zo simpel. Vooral nu we ruzie hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor ons wel, slimmerik. Nou, regel die relatie dan of hou er helemaal mee op
Gewoon doenquote:Op maandag 27 januari 2014 02:38 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel. Vooral nu we ruzie hebben
Bedoelde verder gaan met je leven lolquote:Op maandag 27 januari 2014 02:46 schreef lovely_sunset het volgende:
Hij wil nog niet, bang om onder de plak te zitten.
Ik zou voor nu gewoon gaan slapen. Misschien is ie morgen niet boos meer.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:51 schreef lovely_sunset het volgende:
Haha ellende, ik merk t binnenkort wel wat t wordt
Goedmaak seks dan, gewoon als verrassing..quote:Op maandag 27 januari 2014 01:33 schreef lovely_sunset het volgende:
Ja, heb ik gedaan....Maar geen reactie, dus kan ik alleen nog maar afwachten.
Die dingen hebben soms tijd nodig idd, maar als het erg lang blijft duren en je maar niks hoort, dan weet je in elk geval hoe het er voor staat.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef lovely_sunset het volgende:
Nee, ik wil toch liever eerst dingen uitpraten, want nu vind ik hem eigenlijk toch niet zo lief. Ik heb net een mailtje gestuurd met mijn verhaal.
Nu kan ik echt niks anders meer doen dan afwachten.
Ja wel joh, dat denk je maar dat je dat niet wil.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:44 schreef lovely_sunset het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:22 schreef lovely_sunset het volgende:
Ik heb ruzie![]()
Met een hele goede vriendof beste vriend/fuckbuddy. Hij betekent heel veel voor me. Maar ik heb hem beledigd en een paar van zijn vrienden en heb hem uit mijn fb verwijderd omdat hij me gewoon helemaal over de zeik geholpen had
en nu heb ik spijt... Heb hem maar weer een verzoekje gestuurd maar ik probeer hem verder met rust te laten.
Ik wilde naar KLB maar stiekem zoek ik iemand die me echt wil troosten. Want normaal als ik me klote voel is hij de gene met wie ik ga praten![]()
Spijt
De oplossing!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef K44S het volgende:
ps: gooi een baksteen door z'n ruit met een briefje: sorry !
Daarna nog een baksteen met : ook sorry van je ruit.
Dat deed een vriend van me ooit bij een geparkeerde auto waar hij tegenaan fietste.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef K44S het volgende:
ps: gooi een baksteen door z'n ruit met een briefje: sorry !
Daarna nog een baksteen met : ook sorry van je ruit.
Shut up! Als hij een oplossing vindt voor het probleem wil ik wel weer zuigen. Nou ja eerst goedmaaksex. Maar dat kan nog ff duren.quote:
Waarom was hij de oorzaak?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:12 schreef lovely_sunset het volgende:
Inmiddels heb ik hem weer gesproken en hebben we het kort uitgepraat. Hij is niet boos meer, maar hij was oorspronkelijk de oorzaak van de ruzie en daar heeft hij ook zijn excuses voor aangeboden.
Welk probleem?quote:Alleen daarmee is er nog geen oplossing voor het probleem. Het is nu ff stil maar dat is beter dan ruzie.
Ja ligt ingewikkeld, ik wil geen hele lappen tekst gaan posten. Maar zoals de meeste sukkeltjes op fok denken, gaat het niet alleen om de sex en doen we ook dingen samen. En eerst vroeg hij mij altijd mee maar ik ben tegenwoordig vervangen door iemand anders en het doet me dus pijn dat dit zo is. Mja officieel hebben we niks en kan hij dit gewoon doen. Maar ik ben daarin erg teleurgesteld in hem.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Waarom was hij de oorzaak?
[..]
Welk probleem?
Je had dus eigenlijk wat te hooggespannen verwachtingen van je fuckbuddy?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:00 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ja ligt ingewikkeld, ik wil geen hele lappen tekst gaan posten. Maar zoals de meeste sukkeltjes op fok denken, gaat het niet alleen om de sex en doen we ook dingen samen. En eerst vroeg hij mij altijd mee maar ik ben tegenwoordig vervangen door iemand anders en het doet me dus pijn dat dit zo is. Mja officieel hebben we niks en kan hij dit gewoon doen. Maar ik ben daarin erg teleurgesteld in hem.
Misschienquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je had dus eigenlijk wat te hooggespannen verwachtingen van je fuckbuddy?
Dan is hij toch niet de oorzaakquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:00 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ja ligt ingewikkeld, ik wil geen hele lappen tekst gaan posten. Maar zoals de meeste sukkeltjes op fok denken, gaat het niet alleen om de sex en doen we ook dingen samen. En eerst vroeg hij mij altijd mee maar ik ben tegenwoordig vervangen door iemand anders en het doet me dus pijn dat dit zo is. Mja officieel hebben we niks en kan hij dit gewoon doen. Maar ik ben daarin erg teleurgesteld in hem.
haha ook goed. Maar ik ben niet bang om mijn fouten in te zien. Ik heb wel troost gevonden trouwens hier.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:56 schreef seasushi het volgende:
Je was een lekkere fuckbuddy maar nu je zeurt zoekt hij een ander.
En bij R&P is het niet makkelijk troost te vinden. Vaak laat men gewoon jou je fouten zien. Als je troost zoekt ga je naar een vriendin of Viva forum
Ist ook geen neukertje he..quote:Op maandag 27 januari 2014 01:44 schreef lovely_sunset het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ist ook geen neukertje he..
Had je maar na moeten denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |