Na een server wipe krijg je blijkbaar je verdiende goud terugquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:40 schreef Fipotje het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit de closed beta gespeeld omdat ik het zonde vond als er een whipe kwam.
Nu maar begonnen omdat ze toch niet meer komen. Man man wat een leuke game.
Nog wel bezig met mijn hero te zoeken maar vind warlock wel relaxed, doet me beetje aan zwart denken in magictoen ook me favo deckje.
Hierbij mijn battletag Spunk#1157
Okee, maarja je ben wel je kaarten kwijt :pquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Na een server wipe krijg je blijkbaar je verdiende goud terug
Nee, na de wipes kreeg je alleen goud equivalent aan het aantal bestede euro's/dollars. Dus al het goud dat je van play mode, arena's en quests had verdiend was je kwijt. (Samen met al je kaarten uiteraard.)quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Na een server wipe krijg je blijkbaar je verdiende goud terug.
De laatste wipe, destijds bevestigd door Blizzard, was meer dan 3 maanden geledenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:40 schreef Fipotje het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit de closed beta gespeeld omdat ik het zonde vond als er een whipe kwam.
Ohquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:59 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Nee, na de wipes kreeg je alleen goud equivalent aan het aantal bestede euro's/dollars. Dus al het goud dat je van play mode, arena's en quests had verdiend was je kwijt. (Samen met al je kaarten uiteraard.)
[..]
De laatste wipe, destijds bevestigd door Blizzard, was meer dan 3 maanden geleden.
Hij heeft alleen een bult goud gekregen, omdat hij een hele berg aan dollars heeft uitgegeven. In de link staat ook dat het destijds, ongeveer 4 maanden zelfs geleden zelfs, de laatste wipe was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
OhHusky zei gewoon het goud dat je hebt opgespaard
http://us.battle.net/hear(...)e-incoming-9-26-2013quote:If you are participating in the Hearthstone closed beta test, your progress will be reset. This includes your gold, experience and class levels gained through play, arcane dust quantities, cards unlocked through progression, and your medal ranking in Ranked Play mode. When you load up the game afterwards, it will be as if you were starting in Hearthstone as a new player.
Ah, jammerquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:09 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Hij heeft alleen een bult goud gekregen, omdat hij een hele berg aan dollars heeft uitgegeven. In de link staat ook dat het destijds, ongeveer 4 maanden zelfs geleden zelfs, de laatste wipe was.
Well playedquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:39 schreef Curlbrah het volgende:
Sommige spelers zijn vervelender met emotes dan ze met chat zouden zijn.![]()
Speelde deze ochtend tegen een rogue die elke keer "thank you" zei als ik een niet al te beste move deed.
Heb 'm wel verslagen uiteindelijk.. gelukkig maar. Idem met mensen die "Well Played" zeggen wanneer ze denken je verslagen te hebben.
Same en dan heb je ook nog de mensen die ipv "Well Played" "Thank You" zeggen als je "Well Played" doet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Well played
- *Mind Control* + Thank you
Ik zeg het pas als het mijn beurt is en ik lethal heb
mhm, beetjequote:Op woensdag 5 februari 2014 12:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Same en dan heb je ook nog de mensen die ipv "Well Played" "Thank You" zeggen als je "Well Played" doet.
Achja, zolang je maar lol hebt.
Ik mis de "Flikker op met je irritante kut emoticons en speel verdomme door emoticon"quote:
kutmage????quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:36 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ben zo slecht, dat ik geeneens kan winnen van bots. ik wil gewoon van die facking kut mage deck af
Harder oefenen. Als je niet van expert bots kan winnen zonder problemen gaat het nooit wat worden tegen eckte mensenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:36 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ben zo slecht, dat ik geeneens kan winnen van bots. ik wil gewoon van die facking kut mage deck af
Hehe kom ze af en toe ook tegen, vervelend inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:52 schreef Sjacq het volgende:
Ook die rare bugs, dit bijvoorbeeld, maakt het spelen best lastig:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |