Hoezo?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ezell je laat ons allemaal weer in verbijstering achter.
Wat een ontknoping van dit weekend
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
volgende meet zie ik al voor me
tjack en cachie
aldo en ezell
ik en alleen
Nodig Typischc uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
tjack en cachie
aldo en ezell
ik en alleen
Vind het eigenlijk wel zonde,,, deze titels slaan werkelijk nergens op.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van zolang het die hoerige koelkast maar niet is
jeetje, racistquote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Inderdaad
maar ik heb gelukkig hier een naaiatelier achter mijn huis
Jij met LRquote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
tjack en cachie
aldo en ezell
ik en alleen
ik reken 5 euro per uur.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
tjack en cachie
aldo en ezell
ik en alleen
ben je niet waardquote:
We vinden wel iemand voor je sofquote:Op maandag 27 januari 2014 00:04 schreef supersof het volgende:
tjack en cachie
aldo en ezell
ik en alleen
True! Tjacka had mijn 'get on the beers son' aangepast. En hij had gelijk ook. Ik kies vaak dezelfde shit namelijk. Sinds het kapen mag is het een zooitje maar zo willen de crewleden dat graag blijkbaarquote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel zonde,,, deze titels slaan werkelijk nergens op.
we zullen zienquote:Op maandag 27 januari 2014 00:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
We vinden wel iemand voor je sof
ly2quote:
hoe is het met de hero?quote:
je zou me beschermenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
ik ga Sof met ghb versieren tijdens avicii
ghb proef jequote:Op maandag 27 januari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Sof is met LR.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Oh dat doe ik daarna welquote:
helemaal nietquote:
Tjacka is gewoon 1 grote mislukte faalmodquote:Op maandag 27 januari 2014 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
True! Tjacka had mijn 'get on the beers son' aangepast. En hij had gelijk ook. Ik kies vaak dezelfde shit namelijk. Sinds het kapen mag is het een zooitje maar zo willen de crewleden dat graag blijkbaar
Niets doen is makkelijker dan optredenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tjacka is gewoon 1 grote mislukte faalmodmaar goed als ze het zo willen... So be it
expliciet je mening verkondigen gaat het probleem oplossenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Tjacka is gewoon 1 grote mislukte faalmodmaar goed als ze het zo willen... So be it
beste mod die FOK! ooit heeft gehad en zal hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
hahahaquote:
morph vergetenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beste mod die FOK! ooit heeft gehad en zal hebben
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka faalmod noemen![]()
Die man kan dit hele forum runnen
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
morph vergeten
never forget
''het kanker alarm''
GGMM is dit al, maar Tjacka is een goede tweede.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beste mod die FOK! ooit heeft gehad en zal hebben
Weer goed gegeten dit weekndquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
morph vergeten
never forget
''het kanker alarm''
Nog meer haatquote:Op maandag 27 januari 2014 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van zolang het die hoerige koelkast maar niet is
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
door hem is kanjer ontstaan
en daarna is het over FOK! verspreid
Morph, de vader van kanjer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |