wat een topic over ggmm wel niet kan doen zegquote:Op maandag 27 januari 2014 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook overal 'ruzie' aan het zoeken. We kunnen de strijdbijl weer begraven
2 liter wijn. haha.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef Etsu het volgende:
ik heb morgenochtend om 09:00 officieel een tentamen en ik ben nog wakker, heb nog niks gedronken en ik heb al 2 liter wijn op.
stoer he?
Alles wordt dan een stuk mooier... winterquote:Op maandag 27 januari 2014 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerst de lente though, mijn favoriete seizoen
Ik huil nooit om Tjacka.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je nu nooit meer aan het huilen gaat om Tjacka?
Hehe, uiteraard. Alleen kon je niet als een debiel juichen.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ook nog eens, schuld van de joden![]()
mwah, toen stond ik juist wel te genieten
?quote:
Ik heb het aangepast maar dat is pas over een uur zichtbaarquote:
je educatie verneuken is niet stoerquote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef Etsu het volgende:
ik heb morgenochtend om 09:00 officieel een tentamen en ik ben nog wakker, heb nog niks geleerd en ik heb al 2 liter wijn op.
stoer he?
Jeetje, straks ga je ons nog vertellen dat je homofiel bent.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef Etsu het volgende:
ik heb morgenochtend om 09:00 officieel een tentamen en ik ben nog wakker, heb nog niks geleerd en ik heb al 2 liter wijn op.
stoer he?
I love you.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe, uiteraard. Alleen kon je niet als een debiel juichen.
[..]
?
dat topic heb ik gemistquote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een topic over ggmm wel niet kan doen zeg
oh ik heb nog ergens extra zware sigarenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je educatie verneuken is niet stoer
Wiet roken is stoer
ik ben homofielquote:Op maandag 27 januari 2014 00:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jeetje, straks ga je ons nog vertellen dat je homofiel bent.
Dagcijfers is ook leukquote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat een topic over ggmm wel niet kan doen zeg
Ja, ik heb ook NIETS met de winterquote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Alles wordt dan een stuk mooier... winter
wit of rood zoet of droogquote:Op maandag 27 januari 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik niet, ik kocht de goedkoopste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |