Dan heeft die ander dus ook geen vertrouwen in jouw vertrouwen etc. etc. of is dat niet logisch als ik dat denk?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mijn mening: Ik denk wel dat ik er erg moeite mee zal hebben, wat de reden ook is. Als ik mijn vertrouwen in die persoon kwijt bent geraakt, maar diegene toch vergeeft nou ja althans accepteert, dan denk ik dat ik stiekem nog altijd twijfels in diegene zou hebben.
wat maakt de situatie uit? Het gaat erom dat je teleurgesteld bent geraakt, en dat diegene juist niet te vertrouwen is dan dat jij dacht.quote:
:-(quote:Op zondag 26 januari 2014 23:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dan heeft die ander dus ook geen vertrouwen in jouw vertrouwen etc. etc. of is dat niet logisch als ik dat denk?
Excuses voor mijn hersenspinsels, maar ... als je al stiekem geen vertrouwen meer hebt, je zou ook gewoon kunnen zeggen tegen diegene 'ik zal permanent wantrouwig in je blijven, wat je ook doet, maar ik vertrouw je goed genoeg om het contact te houden op het niveau als vroeger.' En daar kan diegene dan begrip voor opbrengen of niet. Dat bedoelde ik te zeggen. Naja, allicht heb ik voorbeelden voor beide gevallen, en daarom is context belangrijk. Want ik vind het erger als iemand constant mijn geld steelt dan dat hij bijv. 1x het eten heeft aangebrand om maar een simpel voorbeeld te nemen.quote:
Dus zo denk jij erover?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Excuses voor mijn hersenspinsels, maar ... als je al stiekem geen vertrouwen meer hebt, je zou ook gewoon kunnen zeggen tegen diegene 'ik zal permanent wantrouwig in je blijven, wat je ook doet, maar ik vertrouw je goed genoeg om het contact te houden op het niveau als vroeger.' En daar kan diegene dan begrip voor opbrengen of niet. Dat bedoelde ik te zeggen. Naja, allicht heb ik voorbeelden voor beide gevallen, en daarom is context belangrijk. Want ik vind het erger als iemand constant mijn geld steelt dan dat hij bijv. 1x het eten heeft aangebrand om maar een simpel voorbeeld te nemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Ik heb bijv. weinig vertrouwen in een goed gesprek in dit topic. Ik zeg, ik leef in volle vertrouwen.
Het is wel eerlijk dat jij altijd minder vertrouwen zal hebben, denk dat de meeste dat hebben trouwens.quote:
Ja daarom, daar kan men niets aan doen vind ik dan..quote:Op maandag 27 januari 2014 00:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het is wel eerlijk dat jij altijd minder vertrouwen zal hebben, denk dat de meeste dat hebben trouwens.
want?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:21 schreef imikethat het volgende:
Dan zou ik zeggen leer Nederlands voor je een topic opent op FOK!
Tuurlijk maakt dát uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:03 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
wat maakt de situatie uit? Het gaat erom dat je teleurgesteld bent geraakt, en dat diegene juist niet te vertrouwen is dan dat jij dacht.
Vertrouw jij haar soms niet? Ik denk dat ze donders goed weet waarom ze deze topics opent.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:19 schreef Moira. het volgende:
Ik begin me zo langzamerhand een beetje te ergeren aan je topics, groenappeltje20.
Sowieso maak je best veel topics, wat gewoon mag, maar heel veel kan ook gewoon opnieuw voorgelegd worden in één van je oudere topics. Als hij nog niet vol zit en er is recent nog in gepost kan dat prima. Oudere topics van jou zijn er voor jou om vragen in te stellen. Is niet elke keer een nieuw topic voor nodig, lijkt me.
En je OP's zijn altijd zo vaag omschreven van "stel nou dat dit en dit, zouden jullie dan dit of dit vinden".
Leg gewoon letterlijk de situatie voor zoals hij is, dan krijgt men er een duidelijker beeld van en kunnen ze er meer mee, dan wanneer je er zo vaag omheen loopt te draaien.
Heb telkens geen idee waar het nou eigenlijk precies om gaat.
Wat heeft mijn post met vertrouwen te makenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vertrouw jij haar soms niet? Ik denk dat ze donders goed weet waarom ze deze topics opent.
Ze is onzeker.
Dat was een grapje. Normaal gebruik ik ook de clown-smiley.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat heeft mijn post met vertrouwen te maken
Ja helemaal prima, maar je kan ook onzeker zijn in één topic.
"Het groenappeltje20 vragen- en problemen-topic.", hoppa.
Ah, ik miste de smiley erbij, jaquote:Op maandag 27 januari 2014 01:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Normaal gebruik ook de clown-smiley.
Zeg ook niet dat ik het verder niet met je eens ben hoor
Overigens, omdat dit topic toch niet de 13 pagina's haalt post ik het maar gewoon ...quote:
Sowieso lijkt me één verzameltopic voor de hersenscheten en issues van TS geen heel slecht planquote:Op maandag 27 januari 2014 01:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Overigens, omdat dit topic toch niet de 13 pagina's haalt post ik het maar gewoon ...
Ze kan ook een topic openen met 'vraag hier alles aan groenappeltje20'. Dat is pas zelfverzekerdheid![]()
Zie je mij voorlopig nog niet doen.
En dan het topic als hij vol is gaan liken op Facebookquote:Op maandag 27 januari 2014 01:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me één verzameltopic voor de hersenscheten en issues van TS geen heel slecht plan
Vind der ergens wel schattig eigenlijk...quote:Op maandag 27 januari 2014 01:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me één verzameltopic voor de hersenscheten en issues van TS geen heel slecht plan
quote:Op maandag 27 januari 2014 01:19 schreef Moira. het volgende:
Ik begin me zo langzamerhand een beetje te ergeren aan je topics, groenappeltje20.
Sowieso maak je best veel topics, wat gewoon mag, maar heel veel kan ook gewoon opnieuw voorgelegd worden in één van je oudere topics. Als hij nog niet vol zit en er is recent nog in gepost kan dat prima. Oudere topics van jou zijn er voor jou om vragen in te stellen. Is niet elke keer een nieuw topic voor nodig, lijkt me.
Ik mag toch gewoon normaal vragen stellen, het gaat niet hier om de "hij" persoon. Een algemene vraag, ik hou nogal van vragen stellen.
En je OP's zijn altijd zo vaag omschreven van "stel nou dat dit en dit, zouden jullie dan dit of dit vinden".
Leg gewoon letterlijk de situatie voor zoals hij is, dan krijgt men er een duidelijker beeld van en kunnen ze er meer mee, dan wanneer je er zo vaag omheen loopt te draaien.
Heb telkens geen idee waar het nou eigenlijk precies om gaat.
aaah,quote:Op maandag 27 januari 2014 01:29 schreef aijumu het volgende:
[..]
Vind der ergens wel schattig eigenlijk...
Onzeker heeft iets schattigs ja, omdat jij als man dan de baas bent.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:29 schreef aijumu het volgende:
[..]
Vind der ergens wel schattig eigenlijk...
Ja natuurlijk, dat zeg ik ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik mag toch gewoon normaal vragen stellen, het gaat niet hier om de "hij" persoon. Een algemene vraag, ik hou nogal van vragen stellen.
Ben geen baas van wie dan ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Onzeker heeft iets schattigs ja, omdat jij als man dan de baas bent.
Nee, begrijp ik ... maar dat is wel de reden dat ik niet op onzekere mensen val. Ik wil gelijk zijn.quote:
Niemand is gelijk, begrijp je punt welquote:Op maandag 27 januari 2014 01:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik ... maar dat is wel de reden dat ik niet op onzekere mensen val. Ik wil gelijk zijn.
je hebt gelijk lieverd, xquote:Op maandag 27 januari 2014 01:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat zeg ik ook.
Maar dat hoeft niet elke keer in een nieuw topic. Het lijkt me echt wel handig als je gewoon één algemeen topic maakt voor jezelf (dat mag namelijk ook), waarin je dit soort situaties en die van je andere topics gewoon voorlegt, waar mensen dan op kunnen reageren en je ermee kunnen helpen. Als je dan een keer wat nieuws hebt kun je dat dan in hetzelfde topic posten, en kunnen mensen je met dat nieuwe helpen.
Daarbij is het ook geen overbodige luxe om je vraagstellingen wat duidelijker te formuleren, met concrete voorbeelden en meer context.
Voor jou is het duidelijk, omdat jij weet wat erachter zit waardoor de vraag bij jou op is komen borrelen. Voor ons is dat totaal niet duidelijk, en omdat je er verder nooit concrete voorbeelden/context bij geeft tasten wij totaal in het duister waar het nou eigenlijk om gaat.
Snap je wat ik bedoel?
Dan zeg je daar iets vanquote:Op maandag 27 januari 2014 01:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
moemie poemie, ze doen gemeen tegen mij ik niet leuk vind
Door je te leren voor jezelf op te komenquote:Op maandag 27 januari 2014 01:41 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik dacht; jij gaat me vast beschermen ofsjeuuw
ik dol maar met je, haha xquote:Op maandag 27 januari 2014 01:43 schreef aijumu het volgende:
[..]
Door je te leren voor jezelf op te komen
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:03 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
wat maakt de situatie uit? Het gaat erom dat je teleurgesteld bent geraakt, en dat diegene juist niet te vertrouwen is dan dat jij dacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |