Helaas is Simmons "alleen" heel slim, en Skye is naast haar hackersgedoe ook nog steeds een 0-8-4 waar ze nog steeds geen duidelijkheid over hebben.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet het is nu al te geforceerd op haar gefocussed, (en persoonlijk vind ik Simmons vele malen leuker. ) het draait primair om Coulson en de rest van het team blijft een beetje bijzaak hoop ik.
Maar wat/wie Skye is is vast de grote cliffhanger van dit seizoen.
Was een leuke episode (of hoe je het ook wilt noemen)quote:Op donderdag 3 april 2014 14:41 schreef Itisbangin het volgende:
Hebben jullie Marvel: Assembling a universe laatst niet gezien? Daar hoor je o.a. de makers praten over de overlap tussen films, webisodes en AoS. Best interessant.
Eensquote:Op donderdag 3 april 2014 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar wat/wie Skye is is vast de grote cliffhanger van dit seizoen.
Gezien en mooi reclame-praatje, maar niets wat inmiddels nog niet duidelijk was na al die filmsquote:Op donderdag 3 april 2014 14:41 schreef Itisbangin het volgende:
Hebben jullie Marvel: Assembling a universe laatst niet gezien? Daar hoor je o.a. de makers praten over de overlap tussen films, webisodes en AoS. Best interessant.
En Deathlok is nu zo'n grappig personage omdat het nooit 1 vast persoon is geweest die die rol heeft vervuld. Vandaar dat die ook zo makkelijk in AoS in te passen was.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het staat wel op zichzelf inderdaad, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar zo'n personage als Deadlock, je weet dan meteen wat je een beetje kan verwachten.
Brits Accent > alles van Skye.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Helaas is Simmons "alleen" heel slim, en Skye is naast haar hackersgedoe ook nog steeds een 0-8-4 waar ze nog steeds geen duidelijkheid over hebben.
Zie je, dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 3 april 2014 15:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gezien en mooi reclame-praatje, maar niets wat inmiddels nog niet duidelijk was na al die films
[..]
En Deathlok is nu zo'n grappig personage omdat het nooit 1 vast persoon is geweest die die rol heeft vervuld. Vandaar dat die ook zo makkelijk in AoS in te passen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
quote:Op donderdag 3 april 2014 15:20 schreef maxmit het volgende:
Ik denk inderdaad dat ik geen smaak heb
Bij die 2e kijkt ze alsof niet alle lampjes aan zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Ach ja, dan hoeven we in ieder geval niet te vechten om de verdelingquote:Op donderdag 3 april 2014 15:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij die 2e kijkt ze alsof niet alle lampjes aan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gedeelte echt niet negeren.
[ Bericht 42% gewijzigd door megamandy op 04-04-2014 16:47:18 ]吴 曼 迪
spoilers voor degene die de film nog niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:41 schreef megamandy het volgende:
Misschien speelt het zich wel tegelijkertijd met de film af, want ze kunnen dat spoilers gedeelte echt niet negeren.
SPOILER: Captain America 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is moeilijk te negeren, dus het kan niet anders dan dat het invloed heeft, maar ik verwacht dat het op zo'n manier gebeurt dat kijkers die de film nog niet gezien hebben ook kunnen volgen waar het over gaat. En op zo'n manier dat het de film niet direct spoilt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:34 schreef planethugo het volgende:
gisteren captain america 2 gezien en daarna de aflevering van shield, ik ben erg benieuwd naar volgende week. Hopelijk gaat AoS verder met dit verhaal want dat is moeilijk te negeren in hetzelfde universum
en dat heb ik dus vandaag gedaan. De kans dat ep17 een dikke spoiler voor de film zou zijn zat er dik in. Voor de zekerheid ook maar even gewacht met ep16quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:34 schreef planethugo het volgende:
gisteren captain america 2 gezien en daarna de aflevering van shield, ik ben erg benieuwd naar volgende week. Hopelijk gaat AoS verder met dit verhaal want dat is moeilijk te negeren in hetzelfde universum
Ik denk dat je verbanden ziet die er (nog) niet zijn, of niet zo sterk als je wellicht denkt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:07 schreef Sinister-D- het volgende:
als ik cap2 nog niet gezien zou hebben zou ik er een aantal toch niet begrepen hebben
Die verwijzingen waren er wel degelijk, en als je de film gezien zou je ze toch moeten zienquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:03 schreef Breuls het volgende:
Ik denk dat je verbanden ziet die er (nog) niet zijn, of niet zo sterk als je wellicht denkt.
SPOILER: Cap Am 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lag er toch redelijk dik op in deze aflevering
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die stok was ik al helemaal vergeten
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Coolquote:Op zondag 6 april 2014 19:56 schreef megamandy het volgende:
Over de gebeurtenissen in Agents of S.H.I.E.L.D. + Captain America 2:
http://www.usatoday.com/s(...)3369/?linkId=7899022
Het gaat dus met elkaar te maken hebben
Dat lag er natuurlijk redelijk dik bovenop aangezienquote:Op zondag 6 april 2014 19:56 schreef megamandy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan laten ze een foto zien vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kun je lekker gissen wat er al gaat gebeuren
[ Bericht 18% gewijzigd door Sinister-D- op 07-04-2014 06:29:29 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Als je die quote eens in spoilertags zet?quote:Op zondag 6 april 2014 20:56 schreef Sinister-D- het volgende:
En wat ik dan wel weer kut vind in die link
[..]
En dan laten ze een foto zien van het team waarop je gewoon een persoon mist en een ander erbij staatZo kun je lekker gissen wat er al gaat gebeuren
dacht dat dat wel duidelijk was afgelopen aflevering? Maar goed, zal tags zetten, moet jij mijn quote ook even aanpassen.....quote:Op zondag 6 april 2014 22:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je die quote eens in spoilertags zet?
Zat het net te lezen, maar ik vind dat USA Today wel heel makkelijk de onthullingen uit de film spoilt.quote:Op zondag 6 april 2014 19:56 schreef megamandy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |