quote:
Ik snap het wel. Ik ben het ook
Skye
quote:
En idd die scene met vallende Lola zag een beetje

uit, maar goed wat wil je ook in een serie die waarschijnlijk maar een beperkt budget heeft voor visuele effecten.
Voor de rest wel een zeer gave aflevering
Vallende Lola vond ik, ondanks dat het er een klein beetje

uit zag, eigenlijk wel vet. Vooral dat haar van Skye
Ik vond de actie van Skye met de kunstmatige ramen trouwens vet bedacht.
Ik had wel verwacht dat ze langer bij Ward/Garret zou blijven en misschien zelfs gedaan zou hebben alsof ze zich bij Hydra aansloot. Niet dus...
quote:
Ik dacht één, maar ik zal het wel verkeerd verstaan hebben. En een seizoen is ook meestal 22 ipv 21 episodes.
quote:
Alleen zit ik nu de hele tijd te wachten tot er iets met Skye gaat gebeuren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, spannend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
Ik moest hard lachen om die parkeerknakker die $20 wilde afrekenen.
Coulson pakt zijn portemonnee
lekker faxen heel de dag echt genot
maxmit
klopt
quote:
Inderdaad, de
details doen het hem wel.
Sinister-D-
NL'er in België
quote:
Op vrijdag 2 mei 2014 10:41 schreef maxmit het volgende:Vallende Lola vond ik, ondanks dat het er een klein beetje

uit zag, eigenlijk wel vet. Vooral dat haar van Skye
![s01e20_514.jpg]()
quote:
Ik dacht één, maar ik zal het wel verkeerd verstaan hebben. En een seizoen is ook meestal 22 ipv 21 episodes.
Zijn ook 22eps.
Nothing personal was #20.
De voice-over op het einde van de aflevering zei dan ook:
''just one episode left......... before the season finale!!!!''Elke andere serie zou gewoon gezegd hebben:
''just 2 episodes left.''
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
maxmit
klopt
quote:
Ja dat punt was ik even afgeleid.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2014 11:11 schreef Sinister-D- het volgende:Zijn ook 22eps.
Nothing personal was #20.
De voice-over op het einde van de aflevering zei dan ook:
''just one episode left......... before the season finale!!!!''Elke andere serie zou gewoon gezegd hebben:
''just 2 episodes left.'' 
Ik check de 1080p web-dl
Ik ben gevrijwaard van dat soort bagger voice overs
Sinister-D-
NL'er in België
quote:
Icefilms; 720p stream

Goed genoeg voor een serie waar de VFX niet echt top-notch is
En die voice-over is op het laatste na ''we'll be right back'' en net voor de preview voor de volgende ep. Dus totaal niets storend als je dat zou moeten denken....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:
Hij is toch al verlengt voor een tweede seizoen?
Beneath the gold, the bitter steel
quote:
Neen, dat gaan we deze maand horen. 13 mei om precies te zijn.
http://www.spoilertv.com/2014/01/2014-upfronts-schedule.html?m=1
Sinister-D-
NL'er in België
quote:
Vind ik ook

Ondanks dat er velen in het begin van het seizoen aan het klagen waren, waar ik trouwens zelf niet bij hoorde, vond ik het juist goed te doen. Je merkte gewoon dat ze een seizoen aan het opbouwen waren, introduceren van karakters, (semi-)superschurken en een rode draad van de volledige serie (Coulson's wederopstanding). Wat mij betreft een houdertje voor de komende paar jaar als mooie opvulling voor tussen de films
Ik vind het ook fantastisch, ik wil ook graag een renewal!
Het 18-49 marktaandeel lijkt gestabiliseerd op een voor ABC acceptabel getal dus ik zie dat wel positief in.
Bron: TheCancelBear
Ik zit net ff de pilot te herbekijken, maar hoe heeft Ward ooit het waarheidsserum weerstaan dat Coulson hem in ep1 injecteert?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Ceased2Be
Misantroop
quote:
Op zondag 4 mei 2014 18:49 schreef DragonFodder het volgende:Ik zit net ff de pilot te herbekijken, maar hoe heeft Ward ooit het waarheidsserum weerstaan dat Coulson hem in ep1 injecteert?
Dat was een grap toch? Er is geen waarheidsserum
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"