Kanjer van een verwijzing natuurlijk naar Fireflyquote:Op woensdag 30 april 2014 17:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Mooie aflevering, en ook een leuk einde.![]()
![]()
"oh"
haha idd, gewoon in beeld brengen: only 2 episodes left snappen de kijkers zeker niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
Mooi hoe ze dat tegenwoordig aankondigen
ONLY 1 EPISDODE LEFT....
UNTIL THE SEASON FINALE
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
Betrap me erop dat ik de afleveringen de laatste weken steeds sneller wil kijken. Daarvoor was het meer iets dat ik keek als ik verder weinig meer had liggen
Ik kijk geen previews.quote:Op woensdag 30 april 2014 18:43 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dat is wel wat de beste man vertelt ja, bij de preview van de volgende aflevering.
Had ik inderdaad niet verwacht. Maar hij verandert vast weer van gedachtenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:TheCancelBear twitterde op woensdag 16-04-2014 om 19:21:36#AgentsOfSHIELD ratings tick up at 9pm, the bear's not catching it this season http://t.co/vtvhj5IaiH reageer retweet
![]()
Goed nieuws, De Beer heeft er behoorlijk verstand van. Maar is geen 100% garantie...
Ik hou inmiddels innig van deze serie. Clark Gregg speelt de pannen van het dak, evenals de rest van de cast. En het plot is top!
Evil WardMeesterzet.
Ik snap het wel. Ik ben het ookquote:Op woensdag 30 april 2014 21:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Goed acteerwerk deze aflevering, behalve dan dat "maar ik ben echt verliefd op je" gesprek van Ward imo.
Vallende Lola vond ik, ondanks dat het er een klein beetjequote:En idd die scene met vallende Lola zag een beetjeuit, maar goed wat wil je ook in een serie die waarschijnlijk maar een beperkt budget heeft voor visuele effecten.
Voor de rest wel een zeer gave aflevering![]()
Ik dacht één, maar ik zal het wel verkeerd verstaan hebben. En een seizoen is ook meestal 22 ipv 21 episodes.quote:
quote:Alleen zit ik nu de hele tijd te wachten tot er iets met Skye gaat gebeuren.Ik ook, spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
Inderdaad, de details doen het hem wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest hard lachen om die parkeerknakker die $20 wilde afrekenen.
Coulson pakt zijn portemonnee
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:41 schreef maxmit het volgende:
Vallende Lola vond ik, ondanks dat het er een klein beetjeuit zag, eigenlijk wel vet. Vooral dat haar van Skye
![]()
Zijn ook 22eps. Nothing personal was #20.quote:Ik dacht één, maar ik zal het wel verkeerd verstaan hebben. En een seizoen is ook meestal 22 ipv 21 episodes.
Ja dat punt was ik even afgeleid.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De voice-over op het einde van de aflevering zei dan ook: ''just one episode left......... before the season finale!!!!''
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:09 schreef stormiot het volgende:
[..]
Had ik inderdaad niet verwacht. Maar hij verandert vast weer van gedachten
twitter:TheCancelBear twitterde op woensdag 30-04-2014 om 17:49:49#AgentsOfSHIELD ratings steady, its anti fans will be disappointed, the bear's not close http://t.co/ZhLglqZEyD reageer retweet
Ik check de 1080p web-dlquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Zijn ook 22eps. Nothing personal was #20.
De voice-over op het einde van de aflevering zei dan ook: ''just one episode left......... before the season finale!!!!''
Elke andere serie zou gewoon gezegd hebben: ''just 2 episodes left.''
Icefilms; 720p streamquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik check de 1080p web-dl
Ik ben gevrijwaard van dat soort bagger voice overs
Dat hoort er gewoon even bijquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik check de 1080p web-dl
Ik ben gevrijwaard van dat soort bagger voice overs
Hij is toch al verlengt voor een tweede seizoen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:TheCancelBear twitterde op woensdag 30-04-2014 om 17:49:49#AgentsOfSHIELD ratings steady, its anti fans will be disappointed, the bear's not close http://t.co/ZhLglqZEyD reageer retweet
![]()
Neen, dat gaan we deze maand horen. 13 mei om precies te zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:55 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij is toch al verlengt voor een tweede seizoen?
Wat mij betreft gewoon verlengen. Vind het een prima serie tot dusverquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen, dat gaan we deze maand horen. 13 mei om precies te zijn.
http://www.spoilertv.com/2014/01/2014-upfronts-schedule.html?m=1
Vind ik ookquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:12 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gewoon verlengen. Vind het een prima serie tot dusver![]()
Dat was een grap toch? Er is geen waarheidsserumquote:Op zondag 4 mei 2014 18:49 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zit net ff de pilot te herbekijken, maar hoe heeft Ward ooit het waarheidsserum weerstaan dat Coulson hem in ep1 injecteert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |