Polo bluemotion 1.4 die Audi heb ik verkocht aan een Poolse jongen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer dan?
Welke auto heb je?
yessquote:Op zondag 26 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MooiGelukkig doet de mijne dat niet.
Morgen weer een halve dag vrij door je gestopte vakken?
mijn autootje kwam niet door keuring hequote:Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef Elan het volgende:
Heb nog gekeken bij een Fiat in Huizen trouwens Tjacka maar die had teveel km's. Was wel een snelle
Jammer dat het een polo is en geen golf. 1.4 valt me ook tegen. Jammer weer Elan.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Polo bluemotion 1.4 die Audi heb ik verkocht aan een Poolse jongen.
wat ga je morgen doen typ?quote:
hij heeft wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:53 schreef xcachet het volgende:
M'n pa heeft zijn auto laten chip-tunen
Jij valt op jongens met mooie auto's hequote:Op zondag 26 januari 2014 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer dat het een polo is en geen golf. 1.4 valt me ook tegen. Jammer weer Elan.
rondje hardlopen en verder niks, 2 weken vrij van studiequote:
Nou ja... ik heb nog meerdere tentamens, maar gezien ik weinig zal slapen vannacht, opnieuw, denk ik dat het tussen voor mij uit staren en proberen te slapen zal zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
yessheel de dag in de bieb en ik ga 's middags friet eten met vrienden
jij nog plannen na je tentamen?
Ohquote:Op zondag 26 januari 2014 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn autootje kwam niet door keuring he
wow chill waarom twee weken vrij?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
rondje hardlopen en verder niks, 2 weken vrij van studie
jij?
Maar dat is leuk toch, dan kan jij mooi een keer mijn account overnemen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jouw kut grappen denk ik bij de helft van de posts hier "Jimbo zou nu... posten"
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:53 schreef xcachet het volgende:
M'n pa heeft zijn auto laten chip-tunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |