Da's allemaal heel erg en zo. Maar ik hoef die reclame niet 37 keer te zien op Net Geo Wildquote:Kinderen met neuroblastoom kanker worden doorgaans niet ouder dan 6 jaar.
ibf Karina die roept dat ze dat niet kijkt.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Da's allemaal heel erg en zo. Maar ik hoef die reclame niet 37 keer te zien op Net Geo Wild
Hij komt echt ieder reclameblok voorbij. Ja, ik kijk Net Geo Wild, het is de zender van de maand
Heel kut.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw mening over Ruiz
2 woorden
nu
Toch is Rob de Nijs een grotere baas. Daar waar Boudewijn achter 16 jarige meisjes aangaat hosselt Rob als 16 jarige zelf 28 jarige vrouwen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Adames het volgende:
wat is boudewijn de groot toch een beest
Ik wil je nu, hier op het kleed en hou niet op tot je alles vergeet
Hij is vandaag 18 geworden. Nu kijken of hij blijft.quote:
welk nummer?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch is Rob de Nijs een grotere baas. Daar waar Boudewijn achter 16 jarige meisjes aangaat hosselt Rob als 16 jarige zelf 28 jarige vrouwen.
Bedanktquote:Op zondag 26 januari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch is Rob de Nijs een grotere baas. Daar waar Boudewijn achter 16 jarige meisjes aangaat hosselt Rob als 16 jarige zelf 28 jarige vrouwen.
Als hij niet blijft dan begrijp ik zijn keuze.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is vandaag 18 geworden. Nu kijken of hij blijft.
Ik zou het niet doen als ik hem was. Wat een dikke middelvinger in je gezicht is het huren van Ruiz voor hem, zeg.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is vandaag 18 geworden. Nu kijken of hij blijft.
Dit was mijn 30.000ste post.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De pics van je zusjes zijn viral gegaan?
wat wil je met dat laatste zeggenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zijn beste. Het is bijna een schlager
The Wire is de beste serie ooit gemaakt.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb seizoen 1 van The Wire nu klaar. 8,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |