abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2014 @ 22:19:26 #1
393932 josje112
Dit is niet mijn echte naam ^^
pi_135984481
Hallo,

Inmiddels heb ik 6 maanden een heel erg leuke vriendin waar ik werkelijk stapelgek op ben.
We doen alles samen in de weekenden teniminste want doordeweeks zit ze op school in een andere stad.
Er zijn echter een paar dingen die haar moeder niet aan staat.
Het zit namelijk zo:
In het begin van onze relatie heb ik mijn vriendin laten weten dat ik de landmacht in zal gaan en daarom soms wel eens 3 maanden achter elkaar van huis af kan zijn.
Ik heb haar de keuze gegeven om er een week over na te denken ofdat ze toen des tijds nog verder met me wou daten of niet, ik heb haar filmpjes laten zien hoe de landmacht werkt en natuurlijk wat voor werk ik zal gaan uitvoeren in de landmacht.
Ik krijg een zwaar bewapende functie waarvoor ik meerdere jaren getrained heb en wat dan ook mijn grootste doel in mijn leven is tot nu toe.
Ik vond dat ze voor mij moest kiezen en ik ga hoe dan ook mijn droom achterna dus kiezen voor mij zonder het gedeelte landmacht was dus onmogelijk.
Ze heeft toen verteld dat ze heel graag met mij verder wou daten en dat hebben we toen dus ook gedaan.
Inmiddels zijn we 6 maanden verder en alles gaat eigenlijk erg goed (op een paar ruzietjes na dan maar dat hoort er natuurlijk bij (dit gaat echter nooit over de landmacht))

Nu komen we dus bij het punt waarin ik het verhaal kan gaan vertellen tegen jullie.
haar ouders zijn nogal vredelievende mensen ze luisteren van die vogelzang muziek en alles is biologisch (niks mis mee natuurlijk) verder eten ze bijna alleenmaar groente (ik ben een erge vleeseter) en haar moeder is zelfs homeopaat (ik geloof er niet erg veel in maar toch)
Verder zijn het wel hele lieve mensen, haar vader kan ik het erg goed mee vinden de man is erg grappig en een erg goed persoon maar het is al wel snel te zien dat haar moeder de broek aan heeft daar in het huishouden.
Haar moeder is een beetje feministisch mannen kunnen niks en vrouwen doen alles maar is haar attitude
mijn vriendin is verder een erg gevoelig lief meisje waarin ik dan weer een erg geharde jongen ben (ik ben wel heel lief voor mijn vriendin maar ben nogal direct)
ik laat me niet snel over mijn tenen lopen hoewel mijn vriendin wel van haar moeder geleerd heeft dat mannen niet veel zijn..
Mensen die bekent zijn met sterrenbeelden begrijpen het wel ikzelf ben een ram en mijn vriendin je raad het al vissen..
nou goed om weer terug te komen op haar ouders (voornamelijk moeder) haar moeder zegt nogal eens dat ik nergens voor deug en dat ze maar moet opletten met iemand zoals mij die de landmacht in gaat
ze zegt dat ze niet weet of ik wel zo goed voor haar ben als ik de landmacht in ga en ze zegt dat ze ziet dat ik te veel alles om mij laat draaien (terwijl dat ik dikwijls heel veel rekening met mijn vriendin houdt)
toen ik vanavond met haar moeder ging praten (want ik laat niet over me heen lopen) vertelde ze me dat ze echt niet weet of ik wel goed voor mn vriendin ben daar zat mijn virnedin natuurlijk ook bij..
aan tafel zei mijn schoonma in spe dat haar zoon wel een goed vriendinnetje had gevonden en dat mijn vriendin wellicht iets beters kon krijgen..
Verder zei ik daarop dat ze ook slechter had kunnen treffen waarop haar moeder weer zei maar ook beter..

Het zei voor mij al genoeg en als ik er dan over ga praten dan weet ze het ineens niet.. dan moet ze ook durven zeggen dat ze me niet mag vind ik maar als haar dochter erbij zit als we alleen zijn durft ze dat niet ofzo..
Waarschijnlijk is ze bang haar dochter te verliezen want als ze dat zegt en ik maak het uit dan is het natuurlijk haar schuld

We zijn 19 en 20 jaar oud en ik al deze maart in dienst treden bij een van de zwaarste militaire eenheden in nederland
Ik behoor daarom ook bij de laatste 7 sollicitanten die het gehaald hebben (het waren er 150)
Ik laat de landmacht niet vallen en mijn vriendin heeft voor mij gekozen alleen ik ben bang dat haar moeder haar gaat lopen mindfucken...

Ik wil dit meisje natuurlijk niet verlizen en ik moest mijn verhaal gewoon even kwijt.. misschien dat jullie me kunnen helpen..

Als jullie vragen hebben ik beantwoord ze graag!

bedankt voor het lezen!
josje112 is gewoon het eerste wat in me opkwam deal with it! :P
pi_135984939
Lees het over en plaats punten en komma's. Probeer ik het daarna nog een keer te lezen

:W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 26 januari 2014 @ 22:25:38 #3
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_135985073
quote:
11s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef josje112 het volgende:
Ik krijg een zwaar bewapende functie waarvoor ik meerdere jaren getrained heb en wat dan ook mijn grootste doel in mijn leven is tot nu toe.
meerdere jaren voor getraind heb? Je bent nu 20, je bedoelt dat je veva gedaan hebt daarna de Amo en misschien de Amol of mariniers? 3/4 is peace of cake, de rest is inderdaad even doorzetten al valt dat voor een manschapsfunctie ook wel mee.

quote:
We zijn 19 en 20 jaar oud en ik al deze maart in dienst treden bij een van de zwaarste militaire eenheden in nederland
Ik behoor daarom ook bij de laatste 7 sollicitanten die het gehaald hebben (het waren er 150)
geen kct dus want dat is de zwaarste, zoals ik al zei: lmb of mariniers. Onderofficiersfunctie kan niet, daar ben je nog te jong voor. Manschapsfunctie blijven er veel meer over. Conclusie je overdrijft.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  zondag 26 januari 2014 @ 22:26:02 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135985103
Het wordt me nog niet duidelijk wat de moeder van je vriendin tegen je heeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_135985548
wat een kutsituatie :( maar ik lees nergens dat je het er alleen met je vriendin over hebt gehad?
wat vindt zij ervan dat haar moeder zo over jou praat?
-___-
pi_135985575
Toen je "gevoelig" zei voelde ik me per direct aangesproken.
pi_135986120
Wat hebben jullie sterrenbeelden met de relatie tussen jou en haar moeder te maken?
pi_135986892
Join the fucking club.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_135987143
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef LittleLady het volgende:
Wat hebben jullie sterrenbeelden met de relatie tussen jou en haar moeder te maken?
Ik moest een beetje gniffelen om dat detail, aangezien hij zelf aangaf niet echt in homeopathie te geloven. Maar wel in sterrenbeelden 8-)

Maar goed, je schoonmoeder. Misschien is ze bang dat je haar dochter verdriet doet als je voor langere tijd uitgezonden gaat worden en in eventueel gevaarlijke situaties terecht komt. Daarbij is het leger een behoorlijk apart wereldje met een zeer duidelijke hiërarchie en druist dat allemaal misschien tegen haar kijk op de wereld in. Dus tsja, ik kan wel begrijpen wat ze eventueel tegen jou (je beroepskeuze) heeft. Maar met je schoonmoeder hoef je niet per se door één deur te kunnen, het is mooi meegenomen, maar noodzakelijk is het niet. Zolang je vriendin voor jou kiest en achter jouw keuzes staat kan je er samen wel komen. Laat je schoonmoeder gewoon zien hoe goed je voor haar bent, maak haar dochter gelukkig. MEer kan je niet doen.

Oh, en praat er over met je vriendin, maar dat leek me logisch. Tip: wat je ook doet, zeg niets slechts over je schoonmoeder tegen haar. Ook niet als zij dat wel doet over haar moeder.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 26 januari 2014 @ 22:55:45 #10
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_135987388
Ik vind uit je verhaal niet blijken dat je schoonma je haat.
Beetje overdreven, niet?
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 26 januari 2014 @ 22:58:26 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135987570
Misschien heeft je schoonma het gevoel dat je vriendin in jouw schaduw staat. Ben jij er zo een die altijd het hoogste woord voert in gezelschap? Ik denk dat dit alles geen fuck te maken heeft met jouw beroep, dus al die shit had je niet hoeven typen. Ze heeft gewoon een hekel aan jou, dat hoef je niet af te schuiven op je beroep of zo. Misschien vindt ze je gewoon een heel irritant persoon.
Resistance is futile.
pi_135987728
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:58 schreef Seven. het volgende:
Misschien heeft je schoonma het gevoel dat je vriendin in jouw schaduw staat. Ben jij er zo een die altijd het hoogste woord voert in gezelschap? Ik denk dat dit alles geen fuck te maken heeft met jouw beroep, dus al die shit had je niet hoeven typen. Ze heeft gewoon een hekel aan jou, dat hoef je niet af te schuiven op je beroep of zo. Misschien vindt ze je gewoon een heel irritant persoon.
Ook goed mogelijk natuulijk :Y Maar dat zeg je dan niet zo snel tegen iemand.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_135988757
Ik denk dat Seven het bij het rechte eind heeft. Het is niet jouw beroep waarom schoonmoeder je niet zo leuk vind, maar je houding. Je arrogantie. Je lijkt me geen leuk, gezellig persoon. Je bent, zoals je zelf zegt, direct en je laat niet over je heen lopen. Je gaat dus fel tegen je schoonmoeder in als zij aangeeft dat ze jou niet zo leuk vindt. Begrijpelijk dat ze je niet mag.
pi_135988875
Mogelijk is schoonmoeder gewoon bang dat dochter alleen, met zorgen, zit als jij op gevaarlijke missies gaat. Ik zou het gesprek aangaan en proberen bespreekbaar te maken wat het probleem is. Speculeren heeft weinig zin en lost niets op.
  zondag 26 januari 2014 @ 23:18:15 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135988912
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik denk dat Seven het bij het rechte eind heeft. Het is niet jouw beroep waarom schoonmoeder je niet zo leuk vind, maar je houding. Je arrogantie. Je lijkt me geen leuk, gezellig persoon. Je bent, zoals je zelf zegt, direct en je laat niet over je heen lopen. Je gaat dus fel tegen je schoonmoeder in als zij aangeeft dat ze jou niet zo leuk vindt. Begrijpelijk dat ze je niet mag.
Tel daar bij op dat schoonma zelf waarschijnlijk ook het kenau-achtige type is. Zij verafschuwt waar hij voor staat, de arrogante onderdrukkende man die constant van huis is zodat zijn vrouwtje verpietert terwijl hij opbloeit.

Het zou me niet verbazen als beiden hoogst onplezierige personen zijn. :P
Resistance is futile.
  zondag 26 januari 2014 @ 23:19:27 #16
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135988977
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:17 schreef Wespensteek het volgende:
Mogelijk is schoonmoeder gewoon bang dat dochter alleen, met zorgen, zit als jij op gevaarlijke missies gaat. Ik zou het gesprek aangaan en proberen bespreekbaar te maken wat het probleem is. Speculeren heeft weinig zin en lost niets op.
Gevaarlijke missies :')
Resistance is futile.
  Moderator zondag 26 januari 2014 @ 23:26:19 #17
18653 crew  D.
pi_135989432
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest een beetje gniffelen om dat detail, aangezien hij zelf aangaf niet echt in homeopathie te geloven. Maar wel in sterrenbeelden 8-)

Dat :Y

En het stukje waar ie zegt dat ie als geharde jongen in een lief gevoelig meisje zit :P
pi_135989446
Lijkt me dat jij gewoon een vervelend mannetje bent, TS. Zo komt je iig wel over. Dwingend en onplezierig.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 26 januari 2014 @ 23:30:50 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_135989705
quote:
6s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:26 schreef bijdehand het volgende:
Lijkt me dat jij gewoon een vervelend mannetje bent, TS. Zo komt je iig wel over. Dwingend en onplezierig.
Hij laat zich in ieder geval niet snel over zijn tenen lopen!!
Resistance is futile.
pi_135990094
quote:
12s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat had ik ook niet verwacht van een erge vleeseter!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135990707
En TS zijn vriendin zegt niks als haar moeder zegt dat ze TS niet geschikt vind?
pi_135990794
dude je heb pas 6 maanden en nu al schoonma?
Zie!
  PR en moderator maandag 27 januari 2014 @ 02:08:14 #24
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135994559
Sorry, ik kan het niet laten om toch even op deze totaal irrelevante zin te reageren.
quote:
Mensen die bekent zijn met sterrenbeelden begrijpen het wel ikzelf ben een ram en mijn vriendin je raad het al vissen..

En verder is het inderdaad wel kut dat je schoonmoeder zo dwarszit.
Respect voor jou dat je je droom achterna gaat en je ook de selectie hebt gehaald, en dat je daar van voor af aan al duidelijk over bent geweest tegen je vriendin en wat het voor haar in gaat houden in de toekomst. Petje af.

Ondanks dat heeft je vriendin toch duidelijk voor jou gekozen, en als je relatie met je vriendin goed genoeg is denk ik dat je er wel uit op mag maken dat ze daarmee ook haar moeder niet jullie relatie laat beïnvloeden. Dat dus, wat haar moeder er ook van vindt, je vriendin wél gelooft dat jij goed genoeg voor haar bent en bij je wilt blijven.

Dat hoop ik in elk geval voor jou. Want als de tijd voorbij gaat en haar moeder ziet dat het bijv. over een jaar nog steeds dik prima tussen jullie gaat, ook als je al in dienst bent, dan zal ze haar mening vast wel bijstellen en in zien dat ze ongelijk heeft gehad en jij wél goed voor haar dochter bent.
Fuck the EBU.
  maandag 27 januari 2014 @ 02:15:15 #25
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135994639
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Vlindur het volgende:
Lees het over en plaats punten en komma's. Probeer ik het daarna nog een keer te lezen

:W
Oh fuck off, het verhaal is goed en duidelijk en jij gaat over punten en komma's klagen. Mierenneuker!
KLB is verderop.

O.T: Tjahhhh goed van je dat je het zo ver geschopt hebt en je droom achterna gaat, daarnaast heb je een mooie relatie met een lief meisje die je kan vertrouwen.
Zou eens goed praten met je schoonma, ze lijken me niet de moeilijkste vind alleen dat ze zoiets niet kan maken.
Anders dat wijf niet eens aandacht geven, je hebt tenslotte geen relatie met haar maar met haar dochter.
  maandag 27 januari 2014 @ 08:19:05 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135995787
Behalve dat je schoonma sowieso al niet veel met mannen heeft is het mij totaal onduidelijk wat ze nu precies tegen je heeft / waarom ze je haat.
Dat haar dochter beter kan krijgen? waarin ben je dan te min?

Het hele gedoe over defensie had je hier helemaal niet in hoeven te stoppen, dat je samen met 7 anderen (van de 150) door bent gegaan is al helemaal irrelevant. Waarom wil je dat zo graag vertellen?
Dat je er evt trots op bent oke, maar maak daar dan een topic over :+
pi_135996327
Tja, je hebt geprobeerd erover te praten en dat heeft nergens toe geleid. Blijkbaar mag ze je gewoon niet, misschien heeft dat gewoon te maken met je karakter zoals hier al werd aangegeven.
Je kunt niets meer doen dan een goede vriend blijven voor je vriendin en hopen dat haar moeder je in de toekomst beter zal tolereren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Njosnavelin op 27-01-2014 09:29:30 ]
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 09:27:23 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135996595
Dus je 'hebt haar een week gegeven' om na te denken of ze verder met je wilde daten maar je 'vond wel dat ze voor jou moet kiezen'. Right. Daarnaast een hoop opgeklopte blabla verhalen over je werk etc, maar dat is helemaal niet relevant voor het topic.

De kern vanhet topic valt prima te vertellen zonder die borstklopperij er omheen allemaal. Dus wat wil je nu. Wil je een excuus om een topic te openen waarin je kunt laten weten hoe tof je bent, of wil je een advies over een probleem dat uit de OP helemaal niet duidelijk wordt?

Buiten dat respect voor het feit dat je een 'erg harde jongen bent maar heel lief voor je vriendin' :')
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 27 januari 2014 @ 09:49:54 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135997055
quote:
Eigenlijk vind ik die opmerking hilarisch.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136000091
Heb je een relatie genomen met de moeder of de dochter?

als je zelf aangeeft dat de relatie met je vriendin goed is, is dat het enige wat telt en is het eerder nuteloos en contraproductief om een wedstrijdje verpissen te gaan houden met die schoonmoeder...

Overigens, ik zou gokken dat die schoonmoeder precies hetzelfde sterrenbeeld als jij hebt, de indruk ontstaat dat jullie beiden nogal bepalend over anderen zijn en alles naar je eigen straatje willen vormen en in anderen vooral 'meegaandheid' en 'onderordening' zoeken.
En als dat niet lukt, de confrontatie opzoeken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator maandag 27 januari 2014 @ 11:48:27 #31
184769 crew  Deisyy
pi_136000451
quote:

Ik had niet anders verwacht :')

Dacht toen ik je username zag trouwens dat je een meisje was :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 27 januari 2014 @ 12:12:57 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136001379
Jemig wat een onleesbaar verhaal
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 27 januari 2014 @ 21:38:07 #33
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_136026647
Sommige mensen zijn nu eenmaal bekrompen en eenzijdig denkend. Dat jij vlees eet, misschien een keer iemand neerschiet en sowieso het leger in gaat, werkt als een rode lap op een stier. Maar kerel: Met WIE heb jij een relatie? Met je vriendin, die respecteert dat jij je dromen en ambities uit wil bouwen, of met haar ouders? Je vriendin heeft in elk geval de sterke wil haar EIGEN keuzes te maken en niet bij mams onder de plak te zitten. En dat is zeer prijzenswaardig. Doe wat jij wil, je vriendin volgt je -ondanks de enkele ruzies, die in ELKE relatie voorkomen- en jij volgt haar in eender welke ambitie zij heeft of zal krijgen. Zo simpel is het.
Zelf willen ouders zogenaamd altijd 'het beste' voor hun kind. 'Het beste' is wat de ouders ZELF in gedachte hebben wat 'het beste' is. De visie van haar moeder zal vast een langharige, magere spirituele ingestelde jongen zijn die vrede op aarde wil en elke boom een knuffel, terwijl hij 3 keer per maand in een zoutwatertank ligt te mediteren, zonder te voelen wat het kind ZELF wil: De PERSOON achter de dingen.
pi_136027253
Je relatie gaat niet werken. Succes met je loopbaan bij defensie.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 27 januari 2014 @ 21:49:17 #35
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_136027455
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Je relatie gaat niet werken. Succes met je loopbaan bij defensie.
Dat is erg kort door de bocht. TS heeft een relatie met zijn vriendin, NIET met de 'schoonmoeder'.
Als TS dat gewoon inziet, is er niks aan de hand.
Daarbij zijn ouders altijd angstig dat de man of vrouw -leve de moderne tijd- van hun dromen zo ver weg gaan wonen of zich losweken van de ouders en ze alleen gelaten gaan worden. :')
pi_136027630
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef Gedachtenstroom het volgende:

[..]

Dat is erg kort door de bocht. TS heeft een relatie met zijn vriendin, NIET met de 'schoonmoeder'.
Als TS dat gewoon inziet, is er niks aan de hand.
Daarbij zijn ouders altijd angstig dat de man of vrouw -leve de moderne tijd- van hun dromen zo ver weg gaan wonen of zich losweken van de ouders en ze alleen gelaten gaan worden. :')
Ik heb anders nergens in dat verhaal van TS gelezen dat z'n vriendin het voor hem opneemt of openlijk achter hem blijft staan en haar moeder de middelvinger geeft.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_136034191
Er zijn vrouwen die totaal afknappen op mannen die nooit - of lange periodes -thuis zijn.

De meeste vrouwen vinden het nu eenmaal fijn om hun man / vriend zoveel mogelijk bij zich te hebben, vooral vanaf de samenwoonfase.

De een wilt het omdat ze heel wat stoom wilt afblazen van haar dag
De ander voelt zich erdoor veiliger. (Ook al is er geen reden om bang te zijn.)
En nog een ander kan gewoon geen seconde alleen zijn.

En waar ben jij? Jij bent een in een ander de land onbekende mensen aan het beschermen op een missie.

Mischien dat je trouwma in haar langere leven al heel wat relaties kapot heeft zien gaan door afwezige mannen. Of misschien kijkt ze al naar waar jullie over 10 jaar zijn. Je vriendin verzorgt de kinderen, terwijl hun vader nauwelijks thuis is,
pi_136172410
Het kan liggen omdat jij gewoon te direct bent en nogal gehard. Het kan handig zijn want je weet meteen wat je aan zo'n iemand hebt maar veel mensen kunnen daar niet veel mee. Laat staan dat ze daar ook tegen kunnen.

Maar je schoonma haar fout is de houding naar mannen toe. Je dochter opvoeden met het idee "mannen zijn toch niet veel en kunnen niks" is ook niet de correcte opvoeding (hoewel dit verhaal van jouw kant komt).
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_136172675
quote:
12s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hahaha kut je was me voor :D

Je gaat niet op je tenen lopen, of je laat niet snel over je heen lopen ts...niet beide
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:56:52 #40
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_136177024
Komma's is het antwoord op al je problemen.
pi_136178709
Je schoonmoeder moet je dus negeren. Als je vriendin je wilt en jij haar is er geen enkel probleem. Houd er wel rekening mee dat het wel de moeder van je vriendin blijft en ook al zegt ze zich er niks van aan te trekken gaat ze dat onderbewust wel doen.

Ik wens je veel succes met wat je dan ook gaat doen bij de CLAS
  zaterdag 1 februari 2014 @ 11:48:37 #42
421317 ashodbawz
Wat is een ondertitel?
pi_136200963
Lastige situatie. Ik geef de meeste lezers van deze topic gelijk. Je moet het met je vriendin over hebben, je moet uitleggen hoe je je voelt. En je emoties daarbij toten kan geen kwaad ;) Voordat je gaat praten moet je wel paar argumenten bedenken zodat je niet dichtklapt tijdens het gesprek.
Succes! ^O^
Met vriendelijke groet,<br />Ashod
pi_136201593
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Hahaha kut je was me voor :D

Je gaat niet op je tenen lopen, of je laat niet snel over je heen lopen ts...niet beide
_O- _O- _O-

Godskolere, ik begrijp die moeder wel. Stereotyping much? Niet fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken of schrijven, een onnozele opschepper die nooit thuis zal zijn en gezien je topic geschiedenis ook nog een pathologische leugenaar. Ze had inderdaad beter kunnen treffen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 12:48:11 #44
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136202443
quote:
Ik wil dit meisje natuurlijk niet verliezen en ik moest mijn verhaal gewoon even kwijt.. misschien dat jullie me kunnen helpen..
Ja, het kan best lastig zijn in die situatie idd.
Maar het feit dat je een ram bent, kan wel vaker voor botsingen zorgen.

ik weet natuurlijk ook niet of je vriendin bepaalde dingen tegen je moeder verteld heeft, waardoor die nu twijfels bij jou gaat krijgen, omdat haar moeder volgens jouw verhaal tegen je zei dat je graag je eigen zin wilt hebben in de relatie.

Je hebt ook kans dat haar moeder denkt dat je vreemd daar zal gaan bv, omdat je best lang weg bent dan.

Hoe dan ook, je zal voor die tijd toch een paar keer kunnen praten nog met haar moeder erover en ook laten zien aan haar, dat je ook minder direct kan zijn bv.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136202590
quote:
Wat is de troll?
Let's do it, let's fall in love
pi_136202689
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik denk eerder dat die vrouw arrogant is, hij komt gewoon voor zichzelf op. Het is niet echt normaal om openlijk (waar mensen bij zijn) te zeggen - tegen een jongen van 19/20 jaar ook nog - dat je hem niet mag. Ik vind het niet verbazingwekkend dat iemand dan voor zichzelf opkomt, :'). Wat moet hij dan doen? Zeggen dat het klopt?
Let's do it, let's fall in love
pi_136203325
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:56 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat die vrouw arrogant is, hij komt gewoon voor zichzelf op. Het is niet echt normaal om openlijk (waar mensen bij zijn) te zeggen - tegen een jongen van 19/20 jaar ook nog - dat je hem niet mag. Ik vind het niet verbazingwekkend dat iemand dan voor zichzelf opkomt, :'). Wat moet hij dan doen? Zeggen dat het klopt?
Hij moet niet zo'n betweterige houding hebben. Uit heel zijn OP komt de arrogantie naar voren. Daarom vind ik het niet gek dat die vrouw iets tegen hem heeft en hem niet geschikt vindt voor haar dochter.
pi_136203565
En wat zei je vriendin toen je haar om haar mening vroeg?
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:39:50 #49
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136203890
Je klinkt als mijn ex. :')

'nuff said.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')