meerdere jaren voor getraind heb? Je bent nu 20, je bedoelt dat je veva gedaan hebt daarna de Amo en misschien de Amol of mariniers? 3/4 is peace of cake, de rest is inderdaad even doorzetten al valt dat voor een manschapsfunctie ook wel mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef josje112 het volgende:
Ik krijg een zwaar bewapende functie waarvoor ik meerdere jaren getrained heb en wat dan ook mijn grootste doel in mijn leven is tot nu toe.
geen kct dus want dat is de zwaarste, zoals ik al zei: lmb of mariniers. Onderofficiersfunctie kan niet, daar ben je nog te jong voor. Manschapsfunctie blijven er veel meer over. Conclusie je overdrijft.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef josje112 het volgende:
We zijn 19 en 20 jaar oud en ik al deze maart in dienst treden bij een van de zwaarste militaire eenheden in nederland
Ik behoor daarom ook bij de laatste 7 sollicitanten die het gehaald hebben (het waren er 150)
Ik moest een beetje gniffelen om dat detail, aangezien hij zelf aangaf niet echt in homeopathie te geloven. Maar wel in sterrenbeeldenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef LittleLady het volgende:
Wat hebben jullie sterrenbeelden met de relatie tussen jou en haar moeder te maken?
Ook goed mogelijk natuulijkquote:Op zondag 26 januari 2014 22:58 schreef Seven. het volgende:
Misschien heeft je schoonma het gevoel dat je vriendin in jouw schaduw staat. Ben jij er zo een die altijd het hoogste woord voert in gezelschap? Ik denk dat dit alles geen fuck te maken heeft met jouw beroep, dus al die shit had je niet hoeven typen. Ze heeft gewoon een hekel aan jou, dat hoef je niet af te schuiven op je beroep of zo. Misschien vindt ze je gewoon een heel irritant persoon.
Tel daar bij op dat schoonma zelf waarschijnlijk ook het kenau-achtige type is. Zij verafschuwt waar hij voor staat, de arrogante onderdrukkende man die constant van huis is zodat zijn vrouwtje verpietert terwijl hij opbloeit.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik denk dat Seven het bij het rechte eind heeft. Het is niet jouw beroep waarom schoonmoeder je niet zo leuk vind, maar je houding. Je arrogantie. Je lijkt me geen leuk, gezellig persoon. Je bent, zoals je zelf zegt, direct en je laat niet over je heen lopen. Je gaat dus fel tegen je schoonmoeder in als zij aangeeft dat ze jou niet zo leuk vindt. Begrijpelijk dat ze je niet mag.
Gevaarlijke missiesquote:Op zondag 26 januari 2014 23:17 schreef Wespensteek het volgende:
Mogelijk is schoonmoeder gewoon bang dat dochter alleen, met zorgen, zit als jij op gevaarlijke missies gaat. Ik zou het gesprek aangaan en proberen bespreekbaar te maken wat het probleem is. Speculeren heeft weinig zin en lost niets op.
Datquote:Op zondag 26 januari 2014 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest een beetje gniffelen om dat detail, aangezien hij zelf aangaf niet echt in homeopathie te geloven. Maar wel in sterrenbeelden
Hij laat zich in ieder geval niet snel over zijn tenen lopen!!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:26 schreef bijdehand het volgende:
Lijkt me dat jij gewoon een vervelend mannetje bent, TS. Zo komt je iig wel over. Dwingend en onplezierig.
Dat had ik ook niet verwacht van een erge vleeseter!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij laat zich in ieder geval niet snel over zijn tenen lopen!!
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef josje112 het volgende:
Mensen die bekent zijn met sterrenbeelden begrijpen het wel ikzelf ben een ram en mijn vriendin je raad het al vissen..
Oh fuck off, het verhaal is goed en duidelijk en jij gaat over punten en komma's klagen. Mierenneuker!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Vlindur het volgende:
Lees het over en plaats punten en komma's. Probeer ik het daarna nog een keer te lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |