Ik was pas rond vier uur aan de beurt of zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:56 schreef k_man het volgende:
Wacht even - je was er al een uur voor openingstijd en om twaalf uur was je nog steeds niet klaar? En dat vond je fantastisch?
dit soort toestanden https://www.facebook.com/(...)type=1&stream_ref=10 . En de drank die krijg je of moet je dat ook nog betalen.quote:Op maandag 27 januari 2014 03:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was pas rond vier uur aan de beurt of zo.De ervaring is mooi, het wachten was wat lang inderdaad, maar ze hebben het ontzettend druk. Ik wist van te voren al dat dat zou gebeuren, dusja.
Ja, precies dat. Alles is gratis. De WC hangt ook vol met Playboy posters.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit soort toestanden https://www.facebook.com/(...)type=1&stream_ref=10 . En de drank die krijg je of moet je dat ook nog betalen.
Je hebt ook New York Barbershop in Rotterdam. In elke grote stad zit wel een herenkapper. Ik ben naar Schorem gegaan omdat het me tof leek.quote:Op maandag 27 januari 2014 08:25 schreef Spongeboss het volgende:
Schorem lijkt me niets, ik weet er een te liggen in België. Zal minder druk zijn ook.
Maar bedankt voor tips.
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, precies dat. Alles is gratis. De WC hangt ook vol met Playboy posters.
[..]
Je hebt ook New York Barbershop in Rotterdam. In elke grote stad zit wel een herenkapper. Ik ben naar Schorem gegaan omdat het me tof leek.
Erg weg voor mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:20 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga zelf naar Niels barbershop in R'dam, werkt gewoon op afspraak en is niet zo duur als new york barbershop. Zeker een aanrader als je geen zin hebt om een dag te wachten voor een knipbeurt
Ja met de auto ben ik er vast op 10 minuten. Met de fiets 20 of zo. Maar ik pak gewoon de auto denk ik, die parkeren en dan een beetje in de morgen gaan als hij pas open gaat. Dan is het vast niet druk. Die in Rotterdam zullen wel erg druk zijn, maar daar in België in een niet zo drukke centraal gelegen stad valt het reuze mee. 19.50 voor knippen vind ik ook niet te duur.quote:
Een barbier is tevens een soort tandarts, en doet ook aderlatingen dacht ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:16 schreef Hallojo het volgende:
Wat is het verschil tussen een kapper en een barbier?
Toch maar eens langsgaan dan. Ik kan wel een aderlating gebruiken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een barbier is tevens een soort tandarts, en doet ook aderlatingen dacht ik.
Heeft 'ie je hoofd ook gedaan de vorige keer en is 'ie toen uitgeschoten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:46 schreef ueberduitser het volgende:
Heerlijk even geschoren te worden door de barbier, kan ik iedereen aanraden!
Vriend van me is kapper en heeft het afgelopen jaar het scheren geleerd. Ik was regelmatig lijdend voorwerp....
[ afbeelding ]
Dat was ook precies mijn opmerking...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Heeft 'ie je hoofd ook gedaan de vorige keer en is 'ie toen uitgeschoten?
Uiteraard, maar daar gaat het niet om. Het gaat om een stukje beleving en ontspanning.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:58 schreef Hallojo het volgende:
Leuk dat scheren, maar dat kan je zelf toch ook wel?
Ligt er een beetje aan wat er geschoren moet worden. Een gladde bek kan iedereen zelf doen, een standaard baard netjes houden vergt wat meer nauwkeurigheid en een ingewikkeld model baard is best lastig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:58 schreef Hallojo het volgende:
Leuk dat scheren, maar dat kan je zelf toch ook wel?
Bij sommige doen ze in ieder geval aan financiële aderlatingen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:28 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een barbier is tevens een soort tandarts, en doet ook aderlatingen dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |