Rot eens op joh, dit is het SC topic niet help mij met m'n playstation probleempjes..quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef SomebodyReal het volgende:
Wie o wie kan mij helpen.
Heb een tijdje terug Plus aangeschaft, wou namelijk ico en DMC uitproberen. Maar helaas zie ik ze er niet meer bij staan terwijl ik een nieuwe reclame van Sony voorbij zag komen waar die games nog wel tussen staan. Het betreft een Europese reclame. Doe ik misschien wat fout?
Ja dankje. Ik wou namelijk geen heel topic aanmaken voor mijn probleempje dus vroeg ik het hier maar even. Zag alleen niet dat het een GTA topic was. Normaal antwoorden kun je zeker niet he internet held?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:05 schreef Painore het volgende:
[..]
Rot eens op joh, dit is het SC topic niet help mij met m'n playstation probleempjes..
Geen idee, maar er zijn wel wat nieuwe games bij gekomen. Mss dat ze er toch uit zijn. Vraag anders in 't goede topic iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef SomebodyReal het volgende:
Wie o wie kan mij helpen.
Heb een tijdje terug Plus aangeschaft, wou namelijk ico en DMC uitproberen. Maar helaas zie ik ze er niet meer bij staan terwijl ik een nieuwe reclame van Sony voorbij zag komen waar die games nog wel tussen staan. Het betreft een Europese reclame. Doe ik misschien wat fout?
ONTOPIC BLIJVEN !!!!!!!!!!11quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn wel wat nieuwe games bij gekomen. Mss dat ze er toch uit zijn. Vraag anders in 't goede topic idd
heeft vanavond een afspraak staan met een B vriendin van durex om even een grondige keuring op het bed los te latenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Aight. Eet ze
Heeft grielen z'n bed nou al gefikst?
Nee ga van het weekend aan de gang als ik tijd heb. Ik moet mijn zaagtafel namelijk ook weer eens assemblerenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Aight. Eet ze
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
heeft vanavond een afspraak staan met een B vriendin van durex om even een grondige keuring op het bed los te laten
Ah, druk leventje deze manquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee ga van het weekend aan de gang als ik tijd heb. Ik moet mijn zaagtafel namelijk ook weer eens assembleren
Dank je welquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Aight. Eet ze
Haha ja we kunnen niet allemaal een paar honten 5 keer uitlaten en daarvan levenquote:
Wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:15 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha ja we kunnen niet allemaal een paar honten 5 keer uitlaten en daarvan leven
fokkers hebben geen baanquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:15 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha ja we kunnen niet allemaal een paar honten 5 keer uitlaten en daarvan leven
Hondenfokker?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
fokkers hebben geen baan
pico is dus geen fokker
Ik moet keihard bikkelen om mijn levensstijl intact te houden. van 6 tot 5 ben ik loonslaafquote:
Nu is het leuk geweest mini...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
heeft vanavond een afspraak staan met een B vriendin van durex om even een grondige keuring op het bed los te laten
ik ga nu pas beginnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nu is het leuk geweest mini...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |