ja maar de test kan pas over een paar dagen,want ik heb een hele goedkope van de kruidvat gekocht en stress nu echt heel ergquote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef Uiltje90 het volgende:
bij twijfel gewoon ff een testje doen .. dan weet je het zekeren dat antwoord is sneller dan de, waarschijnlijk, 20 verschillende meningen hier op Fok!
De stress is het prijsverschil waard ?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:23 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ja maar de test kan pas over een paar dagen,want ik heb een hele goedkope van de kruidvat gekocht en stress nu echt heel erg![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:25 schreef zarGon het volgende:
Je weet dat de MAP geen geintje is en dat het de cyclus in de war kan gooien?
weet ik,maar 2 dagen is wel erg kortquote:Op zondag 26 januari 2014 20:25 schreef zarGon het volgende:
Testen dan maar hequote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
weet ik,maar 2 dagen is wel erg kort
Wat een MAP doet is onvoorspelbaar, ze kon bijvoorbeeld ook een menstruatie overslaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
Geen idee? Het lijkt me niet zo'n heel grote kans, maar ik ben geen glazen bol.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zal ik zeker doen,maar is de kans groot of klein?
ja die is in london tot woensdagquote:Op zondag 26 januari 2014 20:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Geen idee? Het lijkt me niet zo'n heel grote kans, maar ik ben geen glazen bol.
Hup, vriendin met test en al naar het toilet sturen, heb je over 5 minuutjes duidelijheid.
Ik ben door de gewone anticonceptiepil altijd maar 2 dagen ongeteld, dus in principe betekend dat nietsquote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
Daar kennen ze het zwangerschapstest-concept ook.quote:
Dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:25 schreef zarGon het volgende:
kruidvat is best betrouwbaar, niks mis mee. en zoals eerder gezegd kan ze idd al testen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:23 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
ja maar de test kan pas over een paar dagen,want ik heb een hele goedkope van de kruidvat gekocht en stress nu echt heel erg![]()
![]()
en dit dus.. voor mijn gevoel worden ze tegenwoordig 'gegeten' als snoepjes..quote:Op zondag 26 januari 2014 20:25 schreef zarGon het volgende:
Volgens mij geven de boys van tegenwoordig ze als snoepjes, willen geen condoom, slik jij maar een MAP'je..quote:Op zondag 26 januari 2014 20:32 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
en dit dus.. voor mijn gevoel worden ze tegenwoordig 'gegeten' als snoepjes..![]()
meisjes kunnen daar toch ook logisch over nadenken dat dat een ontzettend domme redenering isquote:Op zondag 26 januari 2014 20:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Volgens mij geven de boys van tegenwoordig ze als snoepjes, willen geen condoom, slik jij maar een MAP'je..
Ik bedoel maar dat als je de boys tegenwoordig erover hoort praten dat het daar op neer komt..quote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
meisjes kunnen daar toch ook logisch over nadenken dat dat een ontzettend domme redenering isvind niet dat dat aan de mannen/jongens ligt
Die kans is wel heel erg klein als ze de map binnen de gegeven uren geeft ingenomen. Maarja zoals al gezegd is ff testen dan weet je t zeker.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
zal ik zeker doen,maar is de kans groot of klein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |