Op mijn balkon was gisteren mijn bier ingesneeuwd. Nu is het krat weer voor de helft zichtbaar. Koud is het vanavond in ieder geval nog steedsquote:
Misschien heb je zelf dan gewoon teveel gestookt?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Op mijn balkon was gisteren mijn bier ingesneeuwd. Nu is het krat weer voor de helft zichtbaar. Koud is het vanavond in ieder geval nog steeds
Neuh, kachel in de keuken staat nooit aanquote:Op maandag 27 januari 2014 10:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Misschien heb je zelf dan gewoon teveel gestookt?![]()
Het dooit hier ook!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Neuh, kachel in de keuken staat nooit aan
Ik bij de LM op de Energieweg in Meerkerk ook zo'n ingetogen figuur. Dat stuk naar de A27 moeten lopenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:55 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, heb zowaar een Volkswagen zonder die BlueMotion ellendeDan wordt zo'n Polo 1.6 toch wel een leuk wagentje
Weer opgehaald bij mijn grote vrienden van de U. Die kerel daar kan nog steeds geen goedemorgen zeggen. Jammer.
Ze mogen jou echt niet op de planning he?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bij de LM op de Energieweg in Meerkerk ook zo'n ingetogen figuur. Dat stuk naar de A27 moeten lopen
Straks datzelfde stuk weeeer moeten lopen
Laatste tijd veel Meerkerk en kutbusjes ja. Maar ik heb wel bijna altijd werk want Eindhoven.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ze mogen jou echt niet op de planning he?Ben maar blij dat je niet op de feestlocatie hoeft te zijn. Al snap ik het wel daar, ik zou ook chagrijnig worden als ik elke dag daar naartoe moet om te gaan werken in dat kleine hokkie.
De verwarming van dit hok is kapotKoud verdomme.
AR innameformulier, wel schade dus. Nog steeds een grafeind lopen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:13 schreef Viezze het volgende:
Die feestlocatie is een stuk beter. Minder ver naar de bus, twee bussen per uur, geen schade, geen drie schadeformulieren in hoeven vullen
Minder ver?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:13 schreef Viezze het volgende:
Die feestlocatie is een stuk beter. Minder ver naar de bus, twee bussen per uur, geen schade, geen drie schadeformulieren in hoeven vullen
Ik weet het niet hoor, maar als ik jouw reacties de laatste topics zo lees over hoe jij je werk doet en zulks, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je nogal laks met de werkzaamheden en bijkomende dingen om gaat.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:51 schreef BlackLining het volgende:
KakTankbonnetje vergeten net
dus voor niks rijden vandaag
Nee hoor, da's onzin. Ik kom alleen de laatste tijd veel lompe horken tegen, mijn ritten worden continue geannuleerd omdat auto's op andere plaatsen staan, en ik krijg de meest gammele wagens mee. Daar word ik wel eens chagrijnig van ja, maar waar mij betreft rijd je een keer een dagje met me mee, ik kan je verzekeren dat klanten niks van die frustratie meekrijgenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar als ik jouw reacties de laatste topics zo lees over hoe jij je werk doet en zulks, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je nogal laks met de werkzaamheden en bijkomende dingen om gaat.
Je kunt toch je bankafschrift als bewijs tonen? Neem toch aan dat ze niet zo kinderachtig doen...quote:Op maandag 27 januari 2014 13:51 schreef BlackLining het volgende:
KakTankbonnetje vergeten net
dus voor niks rijden vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |