Meh 020. Ga er af en toe heen bij Europa league wedstrijden...quote:
Kijk, dit associeer ik nu met een praatgroep Kip.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:22 schreef Sarasi het volgende:
Zucht. De shit zet hier ook weer even in. Vrijdag nog wel beschikbaar, hopelijk krijg ik dan nog een ritje. Ik voel me de laatste tijd eigenlijk best non-stop vrolijk, dan is het soms weleens vervelend om van bepaalde mensen alleen maar negatieve dingen te horen.
Tot nu toe nog voor elke werkdag gebeld, je zal dus zeker ook wel gebeld wordenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:22 schreef Sarasi het volgende:
Zucht. De shit zet hier ook weer even in. Vrijdag nog wel beschikbaar, hopelijk krijg ik dan nog een ritje. Ik voel me de laatste tijd eigenlijk best non-stop vrolijk, dan is het soms weleens vervelend om van bepaalde mensen alleen maar negatieve dingen te horen.
Meh, het voelt alsof er al weken een negatieve sfeer hangt in onze communicatie. Maar inderdaad, ik studeer toch al minstens een halfjaar psychologie, dus ik weet dat je dan het beste het gesprek aan kan gaan, wat ik ook van plan ben.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:27 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Tot nu toe nog voor elke werkdag gebeld, je zal dus zeker ook wel gebeld worden
En overigens, je doet toch psychologie, kan je zoiets wel verwachten
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Meh, het voelt alsof er al weken een negatieve sfeer hangt in onze communicatie. Maar inderdaad, ik studeer toch al minstens een halfjaar psychologie, dus ik weet dat je dan het beste het gesprek aan kan gaan, wat ik ook van plan ben.![]()
Alleen zo naar om het dan met iemand over zoiets 'triviaals' te hebben als diegene echt al aan het verzuipen is in allerlei shit.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:
Ik doe aan vrouwelijk gebabbel. Toch niet te begrijpen, why try?quote:
Ik gebruik mijn fiets veels te weinig…quote:Op maandag 27 januari 2014 00:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten.
Mountainbikenkomend jaar echt weer meer gaan doen
Dat is het enige argument om homo te worden, nooit miscommunicaties.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik doe aan vrouwelijk gebabbel. Toch niet te begrijpen, why try?
Mja, dat gaat ook weer wat verquote:Op maandag 27 januari 2014 00:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is het enige argument om homo te worden, nooit miscommunicaties.
Als ik straks een baan krijg met lease-auto, komt er een nieuw 29ér bij. Heb nu een Ghost SE6000. Wil dan een Canyon of een Rotwild erbij.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten.
Mountainbikenkomend jaar echt weer meer gaan doen
Ach, het dooit alweer als een malle hier dus maak je geen illusiesquote:Op maandag 27 januari 2014 09:03 schreef DrSnuggle het volgende:
*kijkt naar buiten*
Geen sneeuw hier, hopelijk deze week een rit in een BMW toevallig naar Groningen.
Hier bij mijn ouders ligt er 12cm.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, het dooit alweer als een malle hier dus maak je geen illusies
Op mijn balkon was gisteren mijn bier ingesneeuwd. Nu is het krat weer voor de helft zichtbaar. Koud is het vanavond in ieder geval nog steedsquote:
Misschien heb je zelf dan gewoon teveel gestookt?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Op mijn balkon was gisteren mijn bier ingesneeuwd. Nu is het krat weer voor de helft zichtbaar. Koud is het vanavond in ieder geval nog steeds
Neuh, kachel in de keuken staat nooit aanquote:Op maandag 27 januari 2014 10:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Misschien heb je zelf dan gewoon teveel gestookt?![]()
Het dooit hier ook!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Neuh, kachel in de keuken staat nooit aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |