Welkom. Dit is een brief...quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Zo, en nu ga ik een sollicitatiebrief schrijven.
Graag een pakkende manier om deze te openen.
ik stond ertussenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik werd een beetje verdrietig toen ik mezelfde spytoolde vandaag
Sommigen hebben hem wel jaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat minder op FOK.
Saind, Tripel karmeliet gewoon bij de AH te verkrijgen hoor.
Hoop het wel, denk het ook. Defense is wel wat beter.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh denk je ook dat seattle wint volgende week?
hopelijk wel ja. Peytonquote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoop het wel, denk het ook. Defense is wel wat beter.
uh watquote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef Smoofie het volgende:
Ja, leuk Tyron, je mag nu wel weer normaal doen.
Geachte heer/mevrouw,quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ja, zo ver was ik al, bedankt.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw,
hoi hallo
Leuk programma is dat, kijk het eigenlijk zeldenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef Adames het volgende:
Overigens heb ik nog 2 keuringsdienst van waarde afleveringen gezien
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik ben René, ik ben best oké. Ik ben een mod en de G staat voor God.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef GGMM het volgende:
Jeetje toch, dit meen je niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag je wel wat meer representatief opstellen voor dit forum. Dit is niet echt modwaardig.
Dan dien je toch lekker een TR in joh.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag je wel wat meer representatief opstellen voor dit forum. Dit is niet echt modwaardig.
Ja alleen vallen de meeste afleveringen in 2 zinnen samen te vattenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk programma is dat, kijk het eigenlijk zelden
Gewoon een emailtje aan de baas sturen toch. Niks mis met een formele aanpak.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik nu al werk, voor een andere functie.
[..]
Muil houden, teringkind.
Je krabbelt wel erg makkelijk terug, zo is het niet leuk meer.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje toch, dit meen je niet.![]()
Ik lever hierbij m'n functie in.
ja, net nu heeft uitzending gemist problemen.quote:
Is degene die het bepaalt een vrouw? Dan kan je je charmes inzetten.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik nu al werk, voor een andere functie.
[..]
Muil houden, teringkind.
Barney schreef het zo: zak in elkaar joh kk gekquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan dien je toch lekker een TR in joh.
Zak in elkaar joh gek
tofquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, net nu heeft uitzending gemist problemen.
maar die eerste gaat over de goudvis, de tweede over jenever
waarom scheld je met kankerquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barney schreef het zo: zak in elkaar joh kk gek
Maar dus wel jammer dat ik in grtd (quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, net nu heeft uitzending gemist problemen.
maar die eerste gaat over de goudvis, de tweede over jenever
wat was dat mooi zegquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barney schreef het zo: zak in elkaar joh kk gek
Derde keuze voor wat? Jij bent mijn eerste keuzequote:Op zondag 26 januari 2014 21:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar dus wel jammer dat ik in grtd () moet lezen dat ik derde keuze en een trieste optie ben.
Heel jammer.
De eerste ronde is het een man, mocht ik die overleven een vrouw.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is degene die het bepaalt een vrouw? Dan kan je je charmes inzetten.
Voor z'n verjaardagquote:Op zondag 26 januari 2014 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Derde keuze voor wat? Jij bent mijn eerste keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |