doen eens aardigquote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zonder natuurlijk, ik ben geen debiel.
Sorry Charmed, ik heb een beetje hoofdpijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doen eens aardig
gelukkig maar.
hoe komt dat dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry Charmed, ik heb een beetje hoofdpijn.
Ik heb een kater.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe komt dat dan?
Ik ben altijd heel aardig en lief tegen je, nu ben ik een beetje verdrietig
Je klinkt als een wijf, met je hoofdpijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry Charmed, ik heb een beetje hoofdpijn.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb een kater.
Het was mee een grapje hoor![]()
[ afbeelding ]
Damon maakt het wel goed met je.
Damon is heteroseksueel.quote:
Even checken.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klinkt als een wijf, met je hoofdpijn.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb een kater.
Het was maar een grapje hoor![]()
[ afbeelding ]
Damon maakt het wel goed met je.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bewijs maar
http://forum.fok.nl/topic/2048680
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Jammer, stylo is een leuke user.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeg hem snel gedag, want voor je het weet is hij 6 weken weg.
Valt best mee. Jullie zijn maar 8 topics verder.quote:
Jij kan goed rekenen zeg.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt best mee. Jullie zijn maar 8 topics verder.
Syntix a.k.a. meest populaire user hier van het hele forum. Fan van Ajax, Sky en helden zoals Zidane/Federer/Xabi Alonso/Van Rossum etc. Hekel aan psv, de nos, genee etc.quote:
Dat heeft zo zijn redenenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt best mee. Jullie zijn maar 8 topics verder.
Geen Eriksen? Donder dan maar weer op.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix a.k.a. meest populaire user hier van het hele forum. Fan van Ajax, Sky en helden zoals Zidane/Federer/Xabi Alonso/Van Rossum etc. Hekel aan psv, de nos, genee etc.
Kan je dit bewijzen? Zo niet, betichten we je van zelfgeilerij en daar houden wij niet van.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Syntix a.k.a. meest populaire user hier van het hele forum.
Wie is er eigenlijk nog over?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat heeft zo zijn redenenZe gaan trager vandaag de dag hé.
Ik heb geen cijfers voor je Stijn, maar het is wel de waarheid. Vooral in VBL, TdF en het Sport forum vinden ze mij errug leukquote:Op zondag 26 januari 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je dit bewijzen? Zo niet, betichten we je van zelfgeilerij en daar houden wij niet van.
Kapiteintje is overreden door een tram.quote:
Ga dan maar weer weg.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb geen cijfers voor je Stijn, maar het is wel de waarheid. Vooral in VBL, TdF en het Sport forum vinden ze mij errug leuk
Typischquote:Op zondag 26 januari 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapiteintje is overreden door een tram.
Caland vond eindelijk een leven.
Happel kauwt nog na op een zure stroopwafel.
Ik post waar ik wilquote:Op zondag 26 januari 2014 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch
JanCees
LittleRabbit
Inso
Johannes
Tjacka
En vast nog wel een paar zijn naar GC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |