quote:Op zondag 26 januari 2014 18:21 schreef Dven het volgende:
Foto van de situatie alhier waardoor mijn frustraties nog groter zijn
[ afbeelding ]
From our local weathermanquote:Op zondag 26 januari 2014 18:21 schreef Dven het volgende:
Foto van de situatie alhier waardoor mijn frustraties nog groter zijn
[ afbeelding ]
Ja wel ok. Alleen een beetje last van keelontsteking. Maar dat gaat wel weer over.quote:
Stil, om het kort samen te vatten.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja wel ok. Alleen een beetje last van keelontsteking. Maar dat gaat wel weer over.
Hoe is het hier?
Heb jij nog wat vernomen van de whereabouts van Kapi?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stil, om het kort samen te vatten.
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij nog wat vernomen van de whereabouts van Kapi?
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Ik denk dat hij onder het bureau zit van HMF.
Neequote:Op zondag 26 januari 2014 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HI HA HO.
Heb je die helemaal zelf verzonnen?
Hallo.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Tyron,
Dat had ik niet gezien, dat jij er was
Hoe is het ermee? Goed weekend gehad?
Je bent een jood, ik ben niet anders van je gewend. Mijnquote:Op zondag 26 januari 2014 20:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo.
Ja, lekker weekendje gehad. Gister misschien iets te dronken geweest, maar dat mag wel voor een keertje toch?!
Jij dan?
Ik ben blij dat we weer goed met elkaar omgaan nadat ik je een ban bezorgde.
Ah lekker, toch nog een beetje gefrustreerd dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een jood, ik ben niet anders van je gewend. Mijn's zijn overigens puur sarcastisch, mocht je ééncellige brein dat nog niet doorhebben
Verre van. Ik weet dat mijn Feyenoordmatties mij nooit laten vallen, en dat het altijd een jood moet zijn die mij een ban aansmeert.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah lekker, toch nog een beetje gefrustreerd dus.
Wat een hechte band heb je toch met je fok!vrienden.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verre van. Ik weet dat mijn Feyenoordmatties mij nooit laten vallen, en dat het altijd een jood moet zijn die mij een ban aansmeert.
Matties4life dit dat.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat een hechte band heb je toch met je fok!vrienden.
Wees er zuinig op!
Sorry Stijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron, doe eens rustig tegen Onlogies.
De nieuwe tvd al gezien? Moet hem zelf nog kijken.quote:
Tyronquote:Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sorry Stijn.
[..]
De nieuwe tvd al gezien? Moet hem zelf nog kijken.
Whoop whoopquote:
Nog wat gehoord van JW?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tyron![]()
hij is nu aan het downloaden
[..]
Whoop whoop
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tyron![]()
hij is nu aan het downloaden
met of zonder kaas?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:52 schreef Tyron het volgende:
Gister ook nog een Turkse pizza gegeten. Was erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |