SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tyron op 26-01-2014 20:11:48 ]![]()
Deventer is traditioneel een Feyenoord stadquote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag me af waar die "haat" bij GAE vandaan komt? Leken net ADO supporters soms .![]()
En het liep toen flink uit de hand in de zomerquote:Op zondag 26 januari 2014 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Deventer is traditioneel een Feyenoord stad![]()
![]()
Paar jaar geleden waren er toch ook al rellen bij een vriendschappelijk potje tussen Gae en Ajax?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Deventer is traditioneel een Feyenoord stad![]()
Heeft vandaag niet goed gespeeld inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef Syntix het volgende:
Ik zie Duarte trouwens ook nog niet echt als een versterking, wat Schöne bijv. wel doet.![]()
Bied het dan niet aanquote:Op zondag 26 januari 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij stug dat jij helemaal hierheen komt![]()
Maar waar woon je dan helemaal?![]()
![]()
Noord-Overijssel jonguh!quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bied het dan niet aan![]()
Maar waar woon je dan helemaal?![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft vandaag niet goed gespeeld inderdaad.heel flauw.
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ontvang graag per DM meer details over je uitstapje.![]()
Hopelijk een stadionverbod voor dit wanproduct uit de opleidingquote:Op zondag 26 januari 2014 16:55 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben erg geschrokken van de pogingen tot voorzetten van De Sa.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij was erg slecht ja. Laatste keren dat hij mee deed speelde hij juist wel heel aardig.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk een stadionverbod voor dit wanproduct uit de opleiding![]()
In Ajax 2 jaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij was erg slecht ja. Laatste keren dat hij mee deed speelde hij juist wel heel aardig.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: