Godverdomme, gelijk mijn bami weer uitgekotst door deze postquote:Op zondag 26 januari 2014 16:25 schreef F1978 het volgende:
uhmmmm omdat ze erg geil van nature is en jullie beide wil nemen misschien
Geen seks gehadquote:Op zondag 26 januari 2014 16:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Je bleef bij een vriendin slapen, maar zette de wekker op 6 uur om thuis verder te slapen? En toen je weg wilde gaan, hebben jullie na de knuffel geneukt? Wat een rare situatie
Sorry manquote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Godverdomme, gelijk mijn bami weer uitgekotst door deze post
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Godverdomme, gelijk mijn bami weer uitgekotst door deze post
Vraag het haar.quote:
Vraag het haarquote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef marcooooow het volgende:
Nu vroeg ik of ze weer wou afspreken, nodigt ze ook nog een andere jongen uit. Gewoon een vriend, maar alsnog.
Waarom?
Creatief verzonnen, weer scherp zoals gewoonlijkquote:
Omdat ik niet per sé met haar ouders wou praten met een bedhoofd half opgevouwen op de bank.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:31 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je bij iemand zou blijven slapen, om vervolgens vroeg in de ochtend weg te gaan om thuis verder te slapen
En was de triodate nog gezellig?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Omdat ik niet per sé met haar ouders wou praten met een bedhoofd half opgevouwen op de bank.
Er is nu vordering: Ze heeft er blijkbaar spijt van en ze is nu boos op mij. Logisch hoor.
Ja. Ben de hele reis mee terug gefietst en het sneeuw zat mij letterlijk overal. Inclusief ogen. Wat ik allemaal wel niet over heb voor een beetje liefde.quote:
Ze wilde dubbel gepenetreerd worden.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef marcooooow het volgende:
Gister ben ik bij een vriendin blijven slapen tot 6 uur 's morgens, toen wou ik naar huis. Stapte op de fiets, gebruikelijke knuffel duurde langer dan normaal en van het een kwam het ander.
Na ~ half uurtje echt afscheid genomen en op bed gegaan thuis.
Nu vroeg ik of ze weer wou afspreken, nodigt ze ook nog een andere jongen uit. Gewoon een vriend, maar alsnog.
Waarom?
Samen met die andere kerel?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ja. Ben de hele reis mee terug gefietst en het sneeuw zat mij letterlijk overal. Inclusief ogen. Wat ik allemaal wel niet over heb voor een beetje liefde.
Alleenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Samen met die andere kerel? [ afbeelding ]
miss lukte het niet met die voorbindquote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog gevraagd waarom ze die andere er per se bij wilde hebben?
Logisch: Ze was bang dat ik wou verdergaan waar we gebleven waren, en toen moest hij er maar bij zodat ze niet helemaal alleen was.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog gevraagd waarom ze die andere er per se bij wilde hebben?
Wtf. Was je de vorige keer misschien ietsjepietsje opdringerig of zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Logisch: Ze was bang dat ik wou verdergaan waar we gebleven waren, en toen moest hij er maar bij zodat ze niet helemaal alleen was.
Ja best wel opdringerig eigenlijk. Heb tot 3x toe nog met haar geknuffeld en gekust, alleen de 1e keer was haar initiatief. Ze zei ook nog tussendoor ''Jij bent gek'' toen ik weer naar haar toe bewoog voor nog een knuffel, meen ik mij te herinneren, of zoiets.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf. Was je de vorige keer misschien ietsjepietsje opdringerig of zo?
En als er iemand anders bij is wil je het nog steeds, maar dan doe je het niet. En als hij er niet bij is dan is ze ineens weerloos tegen jouw enthousiasme?
Had ze ook best gewoon even kunnen aangeven in plaats van zo'n omslachtige constructie.
Ik blijf het raar vinden hoor. Heb je nou gevraagd waarom ze daar bang voor was? En wat kan jij doen om dat in het vervolg te voorkomen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ja best wel opdringerig eigenlijk. Heb tot 3x toe nog met haar geknuffeld en gekust, alleen de 1e keer was haar initiatief. Ze zei ook nog tussendoor ''Jij bent gek'' toen ik weer naar haar toe bewoog voor nog een knuffel, meen ik mij te herinneren, of zoiets.
Ze laat best veel toe, ja. Maar ze heeft nog nooit een vriend gehad ofzo. Ze heeft een harem van ~10 jongens die ze aan het lijntje houdt. Ik begrijp er niks van, dat ze nog steeds geen vriendje heeft gehad. Te kieskeurig denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden hoor. Heb je nou gevraagd waarom ze daar bang voor was? En wat kan jij doen om dat in het vervolg te voorkomen?
Is het voor haar onmogelijk om te zeggen dat ze het niet wil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |