Nja heb toch betaald met iDealquote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Ja. Wehkamp annuleerde acceptgiro's een keer.
Wat was er dan met Hema?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit kon nog eens best net zo'n drama worden voor bol.com als bij de HEMA met die taart.
Taarten voor 0 euro, mensen bestelde er "miljoenen"quote:
http://www.bol.com/nl/m/s(...)er-zorgen/index.htmlquote:Op zondag 26 januari 2014 18:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Ze zijn as we speak de algemene voorwaarden aan het veranderen. Kan ze niet meer oproepen. Listig!
Ja maar dan krijg je zo'n tegoedbon vanaf ... euroquote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef ToT het volgende:
Zou kut zijn als je een tegoedbon zou krijgen; zo vaak hoef ik niet wat van bol.com te hebben.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Ze zijn as we speak de algemene voorwaarden aan het veranderen. Kan ze niet meer oproepen. Listig!
wilde ze openen, en ze waren ineens niet meer beschikbaar.quote:
Dat veranderen ze niet, zeker bol.com niet, morgen komt meteen de consumentenbond huilen.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wilde ze openen, en ze waren ineens niet meer beschikbaar.
hahaha. V&A / [TK] Partij Sony MDR-XB910 Koptelefoons Zilver (200 stuks)quote:Op zondag 26 januari 2014 18:50 schreef .sfinx het volgende:
Had er 10 besteld, uiteraard gaan die linea recta Marktplaats op.
Spuit 11quote:Op zondag 26 januari 2014 18:51 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar de normale prijs staat er weer
Had ik ook via de mobiele site ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wilde ze openen, en ze waren ineens niet meer beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |