Boldking is gigantische zooi.quote:
Zegt genoeg.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef Breesink het volgende:
Gillette Fusion Pro GLide en betaal dus rond de 20,-
Na een week voelen de mesjes gewoon niet meer prettig en voelt het alsof ik mn haren eruit trek...quote:Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef Zapata het volgende:
als je maar een week met eens mesje doet is het inderdaad duur. is toch bijna 4 euro per mesje![]()
Ik geef maar uit aan scheergel dan aan de mesjes heb ik laatst uitgerekend..(en ik gebruik ook dezelfde mesjes dan jij)
jij scheert je zeker elke dag. ik nietquote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Breesink het volgende:
[..]
Na een week voelen de mesjes gewoon niet meer prettig en voelt het alsof ik mn haren eruit trek...
Mwa.... doen we maar niet. Qua hygiëne niet echt lekker denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:10 schreef hoas het volgende:
Je zult het geloven of niet maar ik gebruik een Gillette mesje al ruim 2 jaar!
http://consumerist.com/20(...)-last-for-20-months/
En toch weet ik dat je het een keer doet en dan ben je overstag.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef Breesink het volgende:
[..]
Mwa.... doen we maar niet. Qua hygiëne niet echt lekker denk ik.
dus jij haalt 60 scheerbeurten uit je mesje?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef OngeschiktX het volgende:
Een week met die dure mesjes?![]()
Vervang je ze dan omdat die strip zegt dat het moet, of omdat je zelf vindt dat het moet?
Ik heb ook Gilette Fusion, maar doe gerust een maand of 4-5 met die mesjes. Scheer om de dag en heb redelijk gemiddelde baardgroei. Ik kan me scheren zonder dat ik irritaties krijg, zonder dat het heel oncomfortabel is en het is glad genoeg, dus waarom zou ik die mesjes dan wisselen?
Dit moet natuurlijk de Lidl zijn ipv Aldiquote:Op zondag 26 januari 2014 15:33 schreef Breesink het volgende:
Boldking is inderdaad niet echt mijn ding. Die hebben geen trimmertje. Daarnaast zijn die t zelfde als de Aldi scheermesjes, alleen dan in een andere kleur!
Uh ja..quote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef Zapata het volgende:
[..]
dus jij haalt 60 scheerbeurten uit je mesje?
maar dan kan je net zo goed kruidvat wegwerp mesjes gebruiken.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:27 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Uh ja..
Het is het nog steeds glad, geen irritaties, dus waarom niet.
Ik heb een paar jaar terug zo'n pak met 16 mesjes gekocht voor 35 euro, kan ik 5 jaar mee doen.
ik betaal 30 euro voor 8 mesjes.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef Breesink het volgende:
Feit blijft dat ik 20,- voor 4 mesjes niet normaal vind
kun je dat trimmertje uitleggen? ik weet dat het erop zit maar snap het hoe en wat niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:33 schreef Breesink het volgende:
Boldking is inderdaad niet echt mijn ding. Die hebben geen trimmertje. Daarnaast zijn die t zelfde als de Aldi scheermesjes, alleen dan in een andere kleur!
Boldking heeft geen precisietrimmertje aan de achterkant. Met zo'n trimmertje kun je die haartjes net onder je neus makkelijk scheren en de bakkebaarden.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:07 schreef Zapata het volgende:
[..]
kun je dat trimmertje uitleggen? ik weet dat het erop zit maar snap het hoe en wat niet.
20,- per maand bedoel jequote:Op zondag 26 januari 2014 18:59 schreef WammesWaggel het volgende:
10 euro per maand dus aan mesjes? Probeer scheergel ook eens goed in te smeren en laat het 3 minuten intrekken.. Zo heb je een minder scherp mesje nodig.
12 zie ik nuquote:
deze man weetquote:Op zondag 26 januari 2014 19:29 schreef fathank het volgende:
Klassiek scheermes, kwast en een blik vergulde hand.
Klaar.
Dit doe ik altijd, scheelt volgens mij ook een hoop. Ik doe 4 tot 6 weken met een mesje.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:34 schreef Holenbeer het volgende:
buiten baardgroei is het gebruik ook van belang. Tijdens het scheren vaak uitspoelen en op het einde droog en schoon wegleggen scheelt heel wat in de levensduur.
Daarnaast de haren zacht maken me warm water en zeep gebruiken. Scheert fijner en is beter voor je mes.
Ik heb mach 3 turbo. Doe vrij lang met mesjes, maar vooral omdat ik mij niet iedere dag (nat) scheer. Overigens zijn de mesjes voor de mach 3 en mach 3 turbo regelmatig op van die aanbiedingssites. mach 3 past niet helemaal lekker op een turbohoudertje, maar wel goed genoeg om je mee te scheren.Volgens mij had ik laatst 16 mesjes voor 24 euro oid.
Het feit alleen al dat je bereid bent daar zo'n prijs voor te betalen....quote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef Breesink het volgende:
Feit blijft dat ik 20,- voor 4 mesjes niet normaal vind
Da's tondeuzeren en niet scheren.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:46 schreef NightH4wk het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een goedkope electrische unit voor 30 euro. Haal de kap eraf. Gaat minimaal een jaar mee. Geen gezeik.
Zo glad als een ingezeepte ijsbaan.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:48 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Zonder de kap scheer je heel kort op de huid. Hoe kort moet het zijn?
Precies, electrisch krijg je dat gewoon niet voor elkaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo glad als een ingezeepte ijsbaan.
Inderdaad, wil je goedkoop en goed resultaat. Gewoon DE scheren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon DE gaan scheren,
100 mesjes voor 10e
Dit. Heb een scheerapparaat. Gewoon de snor scheren met dat kreng en de rest trimmen. Doe er nu al 6 jaar mee, kreeg dat ding van mijn pa voor mijn 16e verjaardag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ben maar gestopt met scheren en trim nu alleen maar 1x per week. Geen irritaties en het staat me beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |