Boldking is gigantische zooi.quote:
Zegt genoeg.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef Breesink het volgende:
Gillette Fusion Pro GLide en betaal dus rond de 20,-
Na een week voelen de mesjes gewoon niet meer prettig en voelt het alsof ik mn haren eruit trek...quote:Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef Zapata het volgende:
als je maar een week met eens mesje doet is het inderdaad duur. is toch bijna 4 euro per mesje![]()
Ik geef maar uit aan scheergel dan aan de mesjes heb ik laatst uitgerekend..(en ik gebruik ook dezelfde mesjes dan jij)
jij scheert je zeker elke dag. ik nietquote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Breesink het volgende:
[..]
Na een week voelen de mesjes gewoon niet meer prettig en voelt het alsof ik mn haren eruit trek...
Mwa.... doen we maar niet. Qua hygiëne niet echt lekker denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:10 schreef hoas het volgende:
Je zult het geloven of niet maar ik gebruik een Gillette mesje al ruim 2 jaar!
http://consumerist.com/20(...)-last-for-20-months/
En toch weet ik dat je het een keer doet en dan ben je overstag.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef Breesink het volgende:
[..]
Mwa.... doen we maar niet. Qua hygiëne niet echt lekker denk ik.
dus jij haalt 60 scheerbeurten uit je mesje?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef OngeschiktX het volgende:
Een week met die dure mesjes?![]()
Vervang je ze dan omdat die strip zegt dat het moet, of omdat je zelf vindt dat het moet?
Ik heb ook Gilette Fusion, maar doe gerust een maand of 4-5 met die mesjes. Scheer om de dag en heb redelijk gemiddelde baardgroei. Ik kan me scheren zonder dat ik irritaties krijg, zonder dat het heel oncomfortabel is en het is glad genoeg, dus waarom zou ik die mesjes dan wisselen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |