wtf, vul je alles in voor drempels, komen ze aanzetten met tegellijmquote:Op zondag 26 januari 2014 14:42 schreef Innisdemon het volgende:
of hier:
http://www.bison.nl/nl-nl/advies/lijm-en-kitadviseur/
Als je het niet meer wit, PUR EN KITquote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
wtf, vul je alles in voor drempels, komen ze aanzetten met tegellijm![]()
stenen drempels.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat is er mis met tegellijm? Tegellijm kun je voor veel meer toepassingen gebruiken dan alleen tegels lijmen. Het wordt oa ook in de aquariumwereld gebruikt om decoratieve achterwanden te maken.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik had hout ingevuld en daar lijkt het me niet zo geschikt voor.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:36 schreef boertie het volgende:
[..]
Wat is er mis met tegellijm? Tegellijm kun je voor veel meer toepassingen gebruiken dan alleen tegels lijmen. Het wordt oa ook in de aquariumwereld gebruikt om decoratieve achterwanden te maken.
Uit (onbedoelde) eigen ervaring weet ik dat tegellijm bijzonder vast op hout gaat zittenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik had hout ingevuld en daar lijkt het me niet zo geschikt voor.
Volgens mij hoort een meterkast te ventileren, zeker als er ook een gasmeter in hangt?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:12 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik heb nog wat tegellijm over in een aangebroken zak, ga ik een mooi gietvloertje van maken in de meterkast denk ik.
Scheelt weer tocht.
dit!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:13 schreef betyar het volgende:
Gewoon High Tack van Den Braven, werkt prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |