SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het gewoon een schande dat een buitenspeler niet een normale voorzet kan geven. De Sa heeft nu bijvoorbeeld al een bal achter de tweede paal gelegd, totaal onbereikbaar voor de overige aanvallers. Dat is toch zo ongeveer het eerste wat je moet kunnen op voetbaltechnisch gebied als buitenspeler....(naast een man kunnen passeren..)Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Veltman kopte die bal toch niet? Was iemand anders?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Oh dus dan mag je geen kritiek hebben op een belachelijk slechte verdedigende actiequote:Op zondag 26 januari 2014 14:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
haten op Veltman10x liever hij dan Alderweireld hoor.
![]()
![]()
Dit jaquote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dus dan mag je geen kritiek hebben op een belachelijk slechte verdedigende actie![]()
![]()
De Sa kun je net zo goed verkopen, want dat is echt 10x niks gewoonGvd wat heeft die jeugdopleiding voorheen gefaald met blinde hardlopers zoals Lukoki/De Sa
![]()
![]()
Sowieso de sa inzetten tegen een team dat fysiek sterk is.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De gedachte erachter kon ik nog wel begrijpen alleen bakt hij er niets vanquote:Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso de sa inzetten tegen een team dat fysiek sterk is.![]()
Valt me op dat Blind rondom de 16 in aanvallend opzicht het nog steeds niet is.
Midden op het veld verlegt hij het spel zoals hij het wil en heeft een goede balcontrole, bij de 16 is hij dat ineens 'kwijt'... Alsof hij dan zenuwachtig wordt.
Zijn belangrijkste taken voert hij overigens wel zeer goed uit.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik snap ook niet waarom frank dan niet gewoon Krishna wat speeltijd gunt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En dan de winnende maken en een pijpgebaar naar het publiek maken. Karma is a bitchquote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Iets met zijn moeder en pijpen.
Kleuters![]()
Ze moeten vRhijn eigenlijk een shirt geven met er achter op "Bij gebrek aan beter" ipv 'van Rhijn'....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Staat zo'n kind zijn middelvinger gewoon op te steken naar bojan. Die vaders lachend erachter..
Goede opvoeding zeg
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat kindje met die middelvinger naar Bojan. Volwassenen erachter aan t aanmoedigen. Kansenkind.
On: moet natuurlijk allang voorstaan. Geeft voetballend niet echt iets weg, alleen met ballen in de 16 worden ze toch gevaarlijk.![]()
Lesley de Sa, een rapsnelle diepgaande spits met een actie en een voorzet. Een klassieke buitenspeler, echte ajax speler.
Loopt zich constant vast en rent met snelheid over de achterlijn. Genot, echt de speler die Ajax nodig heeft en Sigthorsson,, moet gaan bedienen.
Há"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik erger me echt al tijden aan hem. Wanneer is die Tete er klaar voor?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Rhijn moet een stadionverbod krijgenOh.![]()
Klopt, Veltman is namelijk Veltgod.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dus dan mag je geen kritiek hebben op een belachelijk slechte verdedigende actie![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan, De Sa en Van Rhijn erg pover vandaag![]()
Bojan heeft vandaag ook nog niets goed gestaan en staat vaker in de spits dan op linksbuiten waar hij hoort te staanquote:![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doe Hoesen en Schöne er zo maar in.![]()
Ze hadden gewoon in dat eerste kwartier drie keer kunnen scoren, daarna is het echt helemaal niets meer.![]()
Tussen de linies spelen heet dat. Luister maar naar Lambiek nu.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan heeft vandaag ook nog niets goed gestaan en staat vaker in de spits dan op linksbuiten waar hij hoort te staan![]()
Bojan speelt juist vrij goed.
Ja met sig & de sa ook in de aanval heb je natuurlijk problemen om écht goed te spelen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En dat was het enige moment dat hij het goed deed inderdaad. Voor de rest stond hij maar in de wegquote:Op zondag 26 januari 2014 15:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tussen de linies spelen heet dat. Luister maar naar Lambiek nu.![]()
RKC is wat te hoog gegrepen. Misschien wil Cuijk hem hebben.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Sa kan je beter verhuren aan RKC ofzo.![]()
Ligt er ook aan dat je met fucking De Sa EN Siggy speeltquote:Op zondag 26 januari 2014 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel jammer dat Klaassen en Veltman wat uit vorm lijken te zijn.. Je speelt gewoon met 9 man...
![]()
Vind ik ookquote:Op zondag 26 januari 2014 15:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Bojan de beste aanvaller, die moet dus gewoon blijven staan.![]()
Pauper frank de boer, laat je spelers eens je middenvelders inspelen ook al staan ze gedekt. Met je laffe balletjes breed, nooit de bal verliezen op 2/3e van het veld..
Zo
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ook de laatste potjes met een andere voorhoede speelde ze wat minder. Maar dat hoort bij talentenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ligt er ook aan dat je met fucking De Sa EN Siggy speelt. Je speelt gewoon met 9 man...
Oh.![]()
Dat deed van rhijn en toen was er bijna een tegengoal.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:25 schreef gniffie het volgende:
Pauper frank de boer, laat je spelers eens je middenvelders inspelen ook al staan ze gedekt. Met je laffe balletjes breed, nooit de bal verliezen op 2/3e van het veld..
ZoWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Het brengt meer risico's met zich mee maar de scoringskansen die het oplevert wegen op tegen de nadelen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat deed van rhijn en toen was er bijna een tegengoal."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ach daarvan moeten we ook maar zien of het wat wordtquote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Puntverlies bij Go Ahead zou schandalig zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 15:31 schreef Sandersson het volgende:
Een geruststelling: Ajax is in de tweede helft bijna altijd beter dan de eerste.
Gaan wel winnen.
![]()
![]()
Je moet dit gewoon winnen, dat Kowet is echt 3 keer niksquote:Op zondag 26 januari 2014 15:31 schreef Sandersson het volgende:
Een geruststelling: Ajax is in de tweede helft bijna altijd beter dan de eerste.
Gaan wel winnen.
![]()
Doet hij wel wat teveelquote:Op zondag 26 januari 2014 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zelfs de spelers van Ajax hadden in de gaten dat Boilesen aan het janken was![]()
"weer zo'n slechte voorzet"
Precies mijn gedachte lolWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Mijn neefje van 6, en ja echt werkelijk, die geeft ballen die echt 1000x beter voor komen dan De Sa.![]()
Ja preciesquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat flut boogje ook steeds.Ram hem dan gewoon hard over de grond.
Jezus man.
![]()
Naja 10 voorzetten, 1 aangekomen, 2 bijna een goal.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Evert is een irritante kutvent, 9/10 van zijn voorspellende woorden raken kant nog wal.quote:
Kan zo moe worden van die man, om je kapot aan te ergeren ook.Narf!![]()
Sjaak geeft ze ,zelfs op zijn leeftijd, nog beter. Dan vind die zelf ook overigensquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef DenXD het volgende:
Mijn neefje van 6, en ja echt werkelijk, die geeft ballen die echt 1000x beter voor komen dan De Sa.![]()
Inderdaad, wacht aub niet tot de 75-80ste minuut.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Siggi is toch niet slecht vandaag?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef kurk_droog het volgende:
Oh het is die gek van een wiedemeijer weerDe Sa bakt er geen kut van en Siggi is een drama.
![]()
Nu weet ik het zeker, jij zit gewoon een andere wedstrijd te kijken.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siggi is toch niet slecht vandaag?![]()
Nee, dramatisch.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siggi is toch niet slecht vandaag?![]()
quote:Go Ahead is hopelijk niet de enige die nog moet wisselen.quote:Go Ahead schakelt nog een tandje bij in de tweede helft![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, jij zit gewoon een andere wedstrijd te kijken.![]()
![]()
Heb hem in de tweede helft nog totaal niet gezien.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind hem vandaag wel aardig spelen op die gemiste kans naWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik ben al blij met een 0-1quote:Op zondag 26 januari 2014 15:42 schreef OllieWilliams het volgende:
Misschien als er eentje in ligt dat ze er vanzelf weer allemaal in vallen.
HOE die ook valt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Waarom is het met ajax tegen slechte tegenstanders altijd billenknijpen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Schone ramt er zo wel 1 inHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Kut sig geef die bal dan meteen af ipv zelf lopen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nope, spelen met 9 man zo niet minder.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef LogiteX het volgende:
Tering spelen ze op kunstgras of zo dat het nog 0 0 staat![]()
Dit is echt geen penalty hoor..Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Wiedemeijer moet die strafschop gewoon gevenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero moet die bal gewoon maken![]()
Voor wat? Een schwalbe van Serero?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wiedemeijer moet die strafschop gewoon geven![]()
Okequote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor wat? Een schwalbe van Serero?![]()
Er was wel contact. begrijp overigens wel dat hij hem niet geeftquote:Op zondag 26 januari 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk het eens terug zou ik zeggen, was geen contact![]()
Lol die schreeuw bij de sliding van van rhijn.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Zeker slechtquote:Op zondag 26 januari 2014 16:02 schreef OllieWilliams het volgende:
die arbitrage is om van te huilen...![]()
Stukken beter inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 16:04 schreef OllieWilliams het volgende:
Bojan, Fischer, Schone loopt wel aardig.![]()
Schöne kan én goede voorzetten geven én hij loopt niet continu in het midden. Ideale speler dus.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En een goed schotquote:Op zondag 26 januari 2014 16:04 schreef MouzurX het volgende:
Schöne kan én goede voorzetten geven én hij loopt niet continu in het midden. Ideale speler dus.![]()
![]()
Iemand die dode spelmomenten kan beslissen heb je ook gewoon nodig.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:01 schreef LogiteX het volgende:
waar zouden we zijn zonder schone
die heeft ons al zo vaak uit de brand geholpenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/693280/![]()
![]()
jezus van rhijn .. stuiterbal terug geven naar de keeper tussen de palen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Utrecht thuis of uit?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze week geen beker of EL dus tegen Utrecht gewoon Fischer - Bojan - Schone starten.![]()
Houd mijn hart toch altijd wel vast bij dat nonchalante getik achterin.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Voetballen dus in plaats van domme werkertjes als Sigthorsson laten meedoen in dat opgefokte gedoe daar.![]()
ben wel blij dat er nu een keeper staat die de bal gewoon wegschiet in zulke situaties, ipv nog steeds proberen op te bouwen.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:08 schreef Monolith het volgende:
Houd mijn hart toch altijd wel vast bij dat nonchalante getik achterin.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Utrecht - Feyenoord gezien?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel weer een lastige pot worden dan![]()
Dat heeft inderdaad dit seizoen al de nodige punten opgeleverd.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ben wel blij dat er nu een keeper staat die de bal gewoon wegschiet in zulke situaties, ipv nog steeds proberen op te bouwen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Utrecht speelt op 1000% van hun kunnen tegen Ajax.quote:
Het maakt niet uit hoe, maar die willen ze winnen. Zul je zien dat die Bulthuis weer een geweldige pot neerzet. Die was me toch tegen Feyenoord een partij slecht![]()
![]()
Dat zegt me niet zoveel, Utrecht is daar altijd een stuk beter tegen Ajax dan elke andere ploegquote:![]()
Dit ja. Utrecht speelt dan altijd als ajax tegen barca.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:10 schreef DenXD het volgende:
[..]
Utrecht speelt op 1000% van hun kunnen tegen Ajax.
Het maakt niet uit hoe, maar die willen ze winnen. Zul je zien dat die Bulthuis weer een geweldige pot neerzet. Die was me toch tegen Feyenoord een partij slechtWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik heb wel genoeg gezien. Iedereen die zonder Siem geen Bojan in de spits wil heeft er gewoon geen kijk op.![]()
hahaha "hes not too interested in watching the game, he's the cheerleader"When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
In de letterlijke zin van het woord, klopt het.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef MouzurX het volgende:
hahaha "hes not too interested in watching the game, he's the cheerleader"![]()
Ja kloptquote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef DenXD het volgende:
Die ene van Go Ahead lijkt me toch veel op Montolivo. Ook zo'n rattenkop.die vriens
![]()
Bojan als spits bevalt een stuk beter dan als rechtsbuiten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is ook wel weer heel erg overdrevenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Die optie lichten ze gewoon, Bojan is een heerlijke spits.![]()
Hopelijk proberen ze hem definitief over te nemen aangezien het zijn laatste contractjaar is bij Barcaquote:Op zondag 26 januari 2014 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Die optie lichten ze gewoon, Bojan is een heerlijke spits.![]()
dat kunnen ze na de verhuurperiode met bojan zelf regelenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk proberen ze hem definitief over te nemen aangezien het zijn laatste contractjaar is bij BarcaHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hij wil hier graag blijven las ik van een goeie insider.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk proberen ze hem definitief over te nemen aangezien het zijn laatste contractjaar is bij Barca![]()
Ajax speelde best aardig. Ook lastig voetballen tegen GAE die met 11 man op de eigen helft terug trekken. Dacht dat ze het publiek wel wilde vermaken daar. Zielig ploegje, meer niet.![]()
Serieus he, waarom laat de scheids langer doorspelen dan die 4 minuten. De 'fans' van GAE gooien zelf spullen richting de keeper. Het is nou niet dat hij tijd aan het rekken was ofzo.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Tsja kreeg net daarvoor wel een schoen tegen zijn lip aan. Is te begrijpen dat je dan niet je beste schot meer geeft.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef S0nic het volgende:
Dit was zo veel makkelijker gegaan als Siggy gwn die bal niet recht op de keeper schootWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Slechte wedstrijd maar goed Go Ahead heeft dan ook als een stel zoutzakken de hele wedstrijd op de eigen helft gestaan. Punten zijn binnen en dat is wel lekker. Schone vast rechtsbuiten en Fischer links. De Sa er niet meer in.![]()
Dit ja. Als Sigthuuuurson in de tweede minuut die bal erin ramt, kan GAE niet meer zo terug hangen en wordt het een walspartij.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef wieisboos het volgende:
Met iets meer geluk win je hier gewoon met 0-4. Bojan op de lat en die gigantische kansen in het begin..![]()
Echt he, leuk gespeeld GAE. Werkelijkwaar 0 keer een aanval opgezet. Eerste helft nog ietwat opportunistisch. Tweede helft echt enkel en alleen op de eigen 16 gehangen. Leuk ook voor je publiek.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef CaasS het volgende:
Slechte wedstrijd maar goed Go Ahead heeft dan ook als een stel zoutzakken de hele wedstrijd op de eigen helft gestaan. Punten zijn binnen en dat is wel lekker. Schone vast rechtsbuiten en Fischer links. De Sa er niet meer in.![]()
Blijf het ook wel zorgelijk vinden dat wanneer er 1 mindere voetballer in staat (Poulsen op vm, of Siggy in de spits) dat het voetballend gelijk voor geen meter loopt. Ajax zou ook met zo'n speler goed voetbal moeten kunnen spelen.![]()
Dat zijn ook wel cruciale posities hé....quote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef CaasS het volgende:
Blijf het ook wel zorgelijk vinden dat wanneer er 1 mindere voetballer in staat (Poulsen op vm, of Siggy in de spits) dat het voetballend gelijk voor geen meter loopt. Ajax zou ook met zo'n speler goed voetbal moeten kunnen spelen.![]()
Ja, hij nam hem verkeerd mee. Kan gebeuren he.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef Smoofie het volgende:
En fisscher, omg, 3 tegen 1 situatie, speelt hij tegen de verdediger aan
Vond hem verder niet verkeerd invallen.![]()
Het gebeurt alleen constant dit seizoen..quote:Op zondag 26 januari 2014 16:27 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Ja, hij nam hem verkeerd mee. Kan gebeuren he.
Vond hem verder niet verkeerd invallen.![]()
Kolder noemt Ajax lucky![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lastige wedstrijd daar en dat was natuurlijk te verwachten. Ondanks het niet al te beste spel toch gewonnen bij die achterlijke idioten daar. Op naar Utrecht![]()
![]()
Ik vraag me af waar die "haat" bij GAE vandaan komt? Leken net ADO supporters soms .AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Waar is die dorpsmongool die in dit topic zei dat SIgthorsson de beste spits was? inslagenreuring ofzo?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zijn gewoon ontzettende tokkies.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag me af waar die "haat" bij GAE vandaan komt? Leken net ADO supporters soms .![]()
Die fapt ook op Huppertsquote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Waar is die dorpsmongool die in dit topic zei dat SIgthorsson de beste spits was? inslagenreuring ofzo?RED ONS HENNIEGOD![]()
Die lui zijn volslagen krankzinnig. Denken dat ze alles zijn als ze weer even in de eredivisie spelen. Lekker terug naar de JL met dat volk.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag me af waar die "haat" bij GAE vandaan komt? Leken net ADO supporters soms .![]()
Klopt, maar met een voetballende keeper, 2 centrumverdedigers die kunnen voetballen, 2 half spelers, Schone en Fischer op de flanken die het ook van het voetbal moeten hebben en Blind op VM zou je toch denken dat je genoeg hebt en Siggy bv niet nodig hebt om tot fatsoenlijk voetbal te komen.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel cruciale posities hé....![]()
Ach is toch overalquote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik vraag me af waar die "haat" bij GAE vandaan komt? Leken net ADO supporters soms .
Heerlijk![]()
![]()
Het team is zo sterk als de zwakste schakel.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:30 schreef CaasS het volgende:
[..]
Klopt, maar met een voetballende keeper, 2 centrumverdedigers die kunnen voetballen, 2 half spelers, Schone en Fischer op de flanken die het ook van het voetbal moeten hebben en Blind op VM zou je toch denken dat je genoeg hebt en Siggy bv niet nodig hebt om tot fatsoenlijk voetbal te komen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Serieus, waarom zijn we niet door in de CL met dit matige AC Milan![]()
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
smoofiequote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Waar is die dorpsmongool die in dit topic zei dat SIgthorsson de beste spits was? inslagenreuring ofzo?![]()
V. Rhijn doet gewoon mee dan he.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het team is zo sterk als de zwakste schakel.Maar idd
![]()
Rhijn Siggi De Sa bakken er echt niks van iddquote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef Heeinz het volgende:
VAN RHIJN TROUWENS![]()
![]()
![]()
Die bakt er ook echt geen reet van![]()
Het is wel grappig ja, maar ook wel triest, wat denken ze wel nietquote:.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nee, inslagenreuring. Smoofie nam ik sowieso over voetbal al nooit serieus.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik erger me nog zoveel meer aan Rhijn dan aan Sigi. Echt niet te geloven.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rhijn Siggi De Sa bakken er echt niks van idd![]()
Ik vind van Rhijn de laatste tijd echt dramatisch spelen, maar vandaag vond ik hem juist wel weer redelijk. Één echt kansloze bal breed, maar verder verdedigend prima. Aanvallend bracht hij weinig, maar ik ben al blij dat hij verdedigend geen fouten maaktequote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef Heeinz het volgende:
VAN RHIJN TROUWENS![]()
![]()
![]()
Die bakt er ook echt geen reet van![]()
Kom je vanavond bij mij de wedstrijd nog een keer bekijken?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind van Rhijn de laatste tijd echt dramatisch spelen, maar vandaag vond ik hem juist wel weer redelijk. Één echt kansloze bal breed, maar verder verdedigend prima. Aanvallend bracht hij weinig, maar ik ben al blij dat hij verdedigend geen fouten maakte![]()
Prima, DM je adres maarquote:Op zondag 26 januari 2014 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kom je vanavond bij mij de wedstrijd nog een keer bekijken?![]()
![]()
Ja tot half mei ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat groene mag ook nog wel even blijven doorlopen.Oh.![]()
Ik kom ook!quote:Op zondag 26 januari 2014 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kom je vanavond bij mij de wedstrijd nog een keer bekijken?![]()
![]()
Cillessenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Slechts 4 doelpunten tegen in die hele reeks![]()
![]()
Veel te weinig wedstrijden tegen kneuzenploegen die we niet gewoon lekker met 5-0 winnen ofzo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit was wel een wedstrijd waar dat had gekund als siggy in het begin even scherp was.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Veel te weinig wedstrijden tegen kneuzenploegen die we niet gewoon lekker met 5-0 winnen ofzo.![]()
Ja lekker boeien, al die ploegen spelen met 8 man op de eigen 16 en scheids durft ook nooit een pingel te geven. Ajax moet het altijd helemaal zelf doenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Veel te weinig wedstrijden tegen kneuzenploegen die we niet gewoon lekker met 5-0 winnen ofzo.![]()
Als je het eerste kwartier gewoon 2x scoort dan win je gewoon met 0-4 hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Dan niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij stug dat jij helemaal hierheen komt
[..]
Moet dat?![]()
![]()
![]()
Klopt, maar nu 3 wedstrijden in een ruime week. Maar die voorhoede waar Ajax mee startte was echt niks.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Veel te weinig wedstrijden tegen kneuzenploegen die we niet gewoon lekker met 5-0 winnen ofzo."What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: