Firewood, tools, herbs. Dat voornamelijk tot nu toe.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef mschol het volgende:
Hoe sparen jullie voor die beesten? Wat traden jullie?
net wat cattle voor firewood geruildquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Firewood, tools, herbs. Dat voornamelijk tot nu toe.
RIP AAN DE NABESTAANDENquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:52 schreef Sejt het volgende:
M'n oudste is net dood gegaan. Lilie the Gatherer werd 78 jaar.
ik voorspel problemen bij mij:quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:52 schreef Sejt het volgende:
M'n oudste is net dood gegaan. Lilie the Gatherer werd 78 jaar.
Tweede icoon van links, en dan het icoon met pijltje omhoog (zonder streepje erboven. Als je dan het stuk grond selecteert waar je je gebouw wou plaatsen, dan krijgt dit hoogste prioriteit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:36 schreef Friday12 het volgende:
Heb de mazelen en die kut builders bouwen mijn hospital maar niet (queued al voor ik die ziekte had
)
Weet ik maar deden ze nog amper wat eraanquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Tweede icoon van links, en dan het icoon met pijltje omhoog (zonder streepje erboven. Als je dan het stuk grond selecteert waar je je gebouw wou plaatsen, dan krijgt dit hoogste prioriteit.
enige waar ik me nu aan erger: dubbele meldingen dat een stock low is..quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn jullie trouwens al tegen irritaties opgelopen? Dingen die niet naar voren kwamen in reviews?
Komt omdat het vult en dan weer onder de grens gaat denk ik zelf wel irritant jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
enige waar ik me nu aan erger: dubbele meldingen dat een stock low is..
Inderdaad. Of een stock dat vol is maar je kan niet op de melding klikken om naar de betreffende stock te gaan. Op een klein dorp kan je dat nog snel terugvinden, maar eenmaal met een groot dorp lijkt het me zoekwerk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
enige waar ik me nu aan erger: dubbele meldingen dat een stock low is..
een stock vol? nooit last van gehadquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad. Of een stock dat vol is maar je kan niet op de melding klikken om naar de betreffende stock te gaan. Op een klein dorp kan je dat nog snel terugvinden, maar eenmaal met een groot dorp lijkt het me zoekwerk.
Of als je een stockpile wilt wegdoen. Zodra je de opdracht heeft wordt die stock in feite al van je voorraad afgetrokken. Je krijgt dus nodeloos een melding dat je stock laag is van een bepaald iets.
Ik was vergeten een extra storage barn en market te bouwen. En de eerste barn zat vol met etenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
een stock vol? nooit last van gehad
overigens ga ik voor die 15 euro er meer dan voldoende lol mee beleven denk ik
Ik had net 2 markets en 2 barns volquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
een stock vol? nooit last van gehad
overigens ga ik voor die 15 euro er meer dan voldoende lol mee beleven denk ik
Staat hier meestal op 5x. 10 is net iets te snel om alles goed te kunnen volgen. Af en toe eens wat trager als ik wat wil bouwen of zo of merchant wil bekijken maar niet wil pauseren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:37 schreef Civilian het volgende:
Spelen jullie op normale snelheid of versneld?
Valt in feite wel mee bij mij. Je moet vooral goed het aantal tools in je voorraad goed in de gaten houden. Ik heb nu een derde Blacksmith klaarstaan om direct in gebruik te nemen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:15 schreef Furdinand het volgende:
Die tools zijn echt een pain in de ass....
Moet je een huisje recht naast de foresters lodge makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:52 schreef Civilian het volgende:
Hm.. mn forester heeft het koud en zoekt een warme plek. Maar in plaats van naar zijn lodge te gaan, gaat hij naar huis, welke vele malen verder weg ligt
Dat is toch niet logisch.. Er zitten 2 rokende schoorstenen op die lodge, dan moet er toch wel n beetje warmte zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je een huisje recht naast de foresters lodge maken
Dat maakt zo niets uit betekend alleen dat er iemand werktquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is toch niet logisch.. Er zitten 2 rokende schoorstenen op die lodge, dan moet er toch wel n beetje warmte zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |