quote:
De stichting OntdekIslam uit Rotterdam denkt een steentje bij te kunnne dragen aan de islamisering van Nederland door iedere geïnteresseerde Nederlander een gratis koran aan te bieden. Het weggeefproject wordt mede gefinancierd door een Egyptische partner van de organisatie.
Gratis Koran voor iedere NederlanderAls ze mij een gratis Koran zouden aanbieden dan zou ik hem zeker wel aannemen en ws ook wel stukjes van willen lezen.
Op de FP zijn er erg veel zolderkamerbewoners die heel trots vertellen dat ze het gaan verbranden en als pleepapier gaan gebruiken. Het PVV gehalte op de FP is dan ook stukken hoger dan het forum en dat is in dit stukje ook weer duidelijk te lezen.
Ik zal er vast net zo eens mee zijn als de bijbel, maar het zijn toch erg invloedrijke boeken. Dat er bloeddorstige moslimterroristen zijn is duidelijk, maar ik denk dat het overgrote deel het gewoon houdt bij een kopje muntthee en niemand daar echt mee lastigvalt. Een gegeven dat bij sommige mensen moeilijk te bevatten is.
Denk ook niet dat er grote aantallen mensen zijn die zich ineens zullen bekeren omdat ze een gratis koran hebben gekregen. Prima initiatief en een beetje extra kennis zal geen kwaad doen.