quote:Op zondag 26 januari 2014 11:40 schreef Rectum het volgende:
die bovenste sowieso niet... die onderste zien er uit alsof ze bij de Scapino vandaan komen dus probeer het daar vandaag eens
Wat voor kleur zou jij doen dan? Ik hou juist van een beetje extreem kleurtje.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:43 schreef crossmotor11 het volgende:
New Balance![]()
net hardloopschoenen, vreselijk.
Vind dan die Nike's beter, maar wel goede kleur anders
lijk je net zo'n gabber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.neckermann.com/(...)jVm7wCFYlF3god4GIAXgquote:Op zondag 26 januari 2014 11:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat voor kleur zou jij doen dan? Ik hou juist van een beetje extreem kleurtje.
ga jij eens héél gauw leestekens leren gebruiken.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:59 schreef wenfer2 het volgende:
Ik zou ze beide niet kopen al vind ik de kleurencombinatie al best leuk alhoewel ik wel moet zeggen dat ik daar nou ook niet zo veel verstand van heb en wat al eerder is gezegd het misschien een beetje een standaard kleurencombinatie is.
Begin jij dan hoofdletters te gebruiken?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ga jij eens héél gauw leestekens leren gebruiken.
NEE.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Begin jij eens dan hoofdletters te gebruiken?
Mwoah, die bordeaux vallen wel goed te matchenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:59 schreef wenfer2 het volgende:
Ik zou ze beide niet kopen al vind ik de kleurencombinatie al best leuk alhoewel ik wel moet zeggen dat ik daar nou ook niet zo veel verstand van heb en wat al eerder is gezegd het misschien een beetje een standaard kleurencombinatie is.
Tegenwoordig kun je alle kleuren bij elkaar doen, tenzij het echt vloekt, maar rood met blauw, groen en rood, kan allemaal wel tegenwoordig!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mwoah, die bordeaux vallen wel goed te matchen
Die in de foto zijn niet in NL te krijgenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:21 schreef MsMessy het volgende:
Ja hoor New Balance import, alleen vanwege de kleur?....of je koopt ze bij de Wehkamp
http://www.wehkamp.nl/her(...)/C22_2B2_B27_816464/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, nee hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die in de foto zijn niet in NL te krijgen
Oh ja joh?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die in de foto zijn niet in NL te krijgen
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:35 schreef wenfer2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |