quote:Op maandag 27 januari 2014 10:38 schreef Suikertante het volgende:
LB sneeuwbabyWat een lieve foto!!
Vicky ik vind de pret er altijd vanaf stralen bij jouw meiden, zo leuk!En kinderen met katten
Pvoes die bolle van jou is geweldig
Kyara die met dat vingertje en die vieze blikLeuk shirt van M trouwens!
Tinu, die piraat van jouHandig zo'n ooglapje trouwens, dan zie je nog wat!
Ik heb soms nog een kleine babyKwaliteit is niet al te best maar ik vind ze zo lief!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2014 09:32 schreef Spees_Eend het volgende:
LB, die sneeuwfoto! Mooi zeg.. Vond ze het ook leuk? Of gek?
Vicky, mooie meisjes. Die met die poes is leuk
Pvoess, goeie bolle!
Kyara, die M! Wat lijkt hij ineens lichter haar te krijgen? Egelshirtje staat m goed!
Tinu, hij kijkt ook echt alsof hij gaat muiten
Silvijn
[ afbeelding ]
Zijn ze ook zo verschillend van Midas? Of vind je ze heel erg op hem lijken?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Thx! Hij heeft wel al verkering met zijn moeder en die is echt kei hotquote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Spees, ik ben geloof ik toch stiekem een beetje verliefd op S.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een hele dame al! Hou mijn hart vast voor over een paar jaarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh wow wat is ze groot geworden Frups! LeukerdGefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is lang geleden he MissSly!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:23 schreef Frups het volgende:
U vraagt, wij draaien! Mijn jommetjeEcht wel. We wonen nu beiden niet meer in dat buurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is lang geleden he MissSly!
En je jommetje, wat is ie groot ook en wat lijkt hij op zijn zus
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Nee ik had idd begrepen dat jullie ook uit het buurtje weg zijn! Ben benieuwd waar jullie nu wonen!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Echt wel. We wonen nu beiden niet meer in dat buurtje
En je jommetje, wat is ie groot ook en wat lijkt hij op zijn zus
mooie meid hoor!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:36 schreef Frups het volgende:
[..]
Het is een hele dame al! Hou mijn hart vast voor over een paar jaar
Ja? Je bent de enige die het ziet geloof ik. Niemand ziet er duidelijk één van ons in.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Van harte met D! frups! foto's van je jommen?
O lijkt steeds meer op zn pa
mijn kleinste lijkt ook steeds meer op r vader
[ afbeelding ]
Jouw minimeisje is zó liefquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Mijnes zat vandeweek op haar lip te zuigen (last van doorkomende tandjes denk ik), en ik herkende dr zelf bijna niet terug op de foto!![]()
![]()
Ander bekkie, en dr haartjes zaten met een speldje en het leek ineens zo lang!
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik heb alleen wat brakke telefoonfoto's. Maar brak of niet: mijn meisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die schuiten zijn een gevoelig onderwerp, dus we zouden het op prijs stellen als je daar geen grapjes over maaktquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Omentielvo het volgende:
Coco wat is ze leuk![]()
Op die middelste lijkt het of ze maar 30 heeft ofzo![]()
Dat jurkje heb ik ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:52 schreef klumsy het volgende:
Ja hè dat dachten wij ook al van dat aardbeitje
Jurkje is van de Hema
En inderdaad nog minder dan 3 weken en dan is ze alweer 1
Ik vind hem juist heel erg op Pvoesss lijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:14 schreef laziness het volgende:
Omdat hij morgen alweer 3 jaar wordtzat ik oude foto's door te kijken en dit blijft toch wel de best foto ever van mijn kind hoor. En dat op dag vier al
Haha die laatste zie ik mijn vriend ook nog wel toe in staat! Liet hem net de foto zien en hij beaamde het ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
Vraag van een lurker..Ik schijn nooit een speen gehad te hebben (alleen heel even in t ziekenhuis). Is dat gek?
Lieve foto's van O. Lazi!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:45 schreef Sylvana het volgende:
Haha wat een blij hoofd!
Ik kom mijn vandaag geboren neefje ook even hier spammen![]()
[ link | afbeelding ]
56 cm en 4645 gram, dus een flinke jongen!![]()
![]()
Ik zal verder in het "trotse ooms en tante-topic" posten hoorAwww wat een schatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En thanks voor de antw. Ik kreeg idd bv en heb sowieso ook niet op duim of vingers gezogen. Broertje heeft ook geen speen gehad maar geduimd met een doekje
Over trotse (achter) tantes gesproken, mijn nicht is dinsdag bevallen van een superschattige tweeling (2400 en 3000 gram, natuurlijke bevalling met ong. 38 wkn, echt tof dat ze dat gered heeft!) Maar ik mag geen foto's plaatsen denk ikze zijn wel heeel poepig *rammel* net als al die leuke snoetjed hier
Kwak
Dankjewel!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Awww wat een schatje!
Over trotse (achter) tantes gesproken, mijn nicht is dinsdag bevallen van een superschattige tweeling (2400 en 3000 gram, natuurlijke bevalling met ong. 38 wkn, echt tof dat ze dat gered heeft!) Maar ik mag geen foto's plaatsen denk ikze zijn wel heeel poepig *rammel* net als al die leuke snoetjed hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |