Oh gaat het om de trui...quote:Op zondag 26 januari 2014 10:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat, die trui? Kleinere maat staat beter. Bovenste foto's links dus.
Hoe kan jij steeds de tweede keer zo exact gaan staan als de eerste keer?!quote:Op zondag 26 januari 2014 10:59 schreef DarkSavior het volgende:
Het gaat om de blauwe trui. Sorry dat het zo onduidelijk is! Per foto verschilt het of links of rechts grotere maat is. Zouden jullie per plaatje kunnen aangeven welke beter staat?
Er hang gewoon een zelfde broek aan de lijn. En er ligt een zelfde trui.quote:
zijn kast is als die van Johnny Bravo.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Er hang gewoon een zelfde broek aan de lijn. En er ligt een zelfde trui.
Haha!
Te groot vanwege de lengte van de armen of vanwege de zijkant?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
Vind de kleinere trui net iets te kort, maar de andere is te groot. Allebei niet nemen.
uhmmm volgens mij zie ik op alle plaatjes precies wat je eronder aan hebt, het schijnt er nogal doorheenquote:Op zondag 26 januari 2014 10:52 schreef DarkSavior het volgende:
Ik vroeg me af wat jullie vinden van de fit van de blauwe trui. Welke maat past beter bij me lichaam?
Dit. Maar als ik moest kiezen zou ik voor S gaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
Vind de kleinere trui net iets te kort, maar de andere is te groot. Allebei niet nemen.
Allebei niet. Hoe de trui zou lager moeten vallen. Een beetje zoals die andere trui, maar die is weer te wijd bij je armen en borstkas.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:16 schreef DarkSavior het volgende:
[..]
Te groot vanwege de lengte van de armen of vanwege de zijkant?
Mee eensquote:Op zondag 26 januari 2014 12:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor mij rechts, dus maatje M, die andere zit te strak.
Ik zou dus gewoon M moeten kopen en dan de armen en de zijkant aanpassen.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Allebei niet. Hoe de trui zou lager moeten vallen. Een beetje zoals die andere trui, maar die is weer te wijd bij je armen en borstkas.
Nee. Je zou je geld moeten uitgeven aan een goed passende trui die niet doorschijnt. Hier krijg je spijt van.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef DarkSavior het volgende:
[..]
Ik zou dus gewoon M moeten kopen en dan de armen en de zijkant aanpassen.
Meen je dit?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:07 schreef capricia het volgende:
[..]
. En er ligt een zelfde trui.
Haha!
Same herequote:Op zondag 26 januari 2014 14:12 schreef Musil het volgende:
[..]
Dit. Maar als ik moest kiezen zou ik voor S gaan.
Ben ik trouwens de enige autist die zo naar die trui aan het turen was dat ik de rotzooi niet eens had gezien (ja tot ik de comments las)?
Als man een S dragen kan echt niet...quote:Op zondag 26 januari 2014 12:12 schreef b4kl4p het volgende:
De S zit beter trouwens, zie je aan de schouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |