Waarom niet? Je klikt een game aan die wellicht interessant is. Dan krijg je een of meerdere filmpjes waar je op kan klikken en een zooi screenshots.quote:
geen idee, dit zal je aan Steam moeten vragen. anders contact met support opnemen.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom niet? Je klikt een game aan die wellicht interessant is. Dan krijg je een of meerdere filmpjes waar je op kan klikken en een zooi screenshots.
Als ik zo een filmpje aanklik dan lijkt het me logisch dat ik er geluid bij wil hebben.
Waarom kan dat niet?
Ja dat speakertje staat bij mij altijd een kruis doorheen en dus uit. Ik moet er telkens op klikkenquote:Op zondag 26 januari 2014 10:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
???
GAM / [Het officiële Steam topic #101]: Nieuwe (steam)controllers
Hmm, had het zelf ook getest maar bij mij bleef ik gewoon geluid horen. Niets bij instellingen?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat speakertje staat bij mij altijd een kruis doorheen en dus uit. Ik moet er telkens op klikken
Ik kan niets vinden in elk geval; hence dit topicquote:Op zondag 26 januari 2014 11:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hmm, had het zelf ook getest maar bij mij bleef ik gewoon geluid horen. Niets bij instellingen?
Waar doe ik dat?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:22 schreef wootahH het volgende:
In windows zelf kun je per applicatie volume instellen
Ik denk het niet, want hierboven zegt iemand er geen last van te hebben.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:37 schreef mschol het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1359534
oud, maar wellicht nog wel van toepassing
En dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:04 schreef wootahH het volgende:
[..]
steam opstarten en dan rechtsonder in Windows op het speakertje klikken.
zo?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dan?
Mijn geluid in Windows en in games en in youtube en in overal staat standaard gewoon aan.
Het enige waar het uit staat is in steam.
Staat volledig open. Alleen staat er bij mij Steam Client bootstrapper ipv Steam.quote:
]Waarschijnlijk omdat steam in een vorige versie standaard het eerste "plaatje"liet zien uit dde balk met trailers en screenshots zelfs als het plaatje een trailer was dan is het handig als het geluid uitstaat zodat het geluid niet ineens door andere audio heen gaat.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom niet? Je klikt een game aan die wellicht interessant is. Dan krijg je een of meerdere filmpjes waar je op kan klikken en een zooi screenshots.
Als ik zo een filmpje aanklik dan lijkt het me logisch dat ik er geluid bij wil hebben.
Waarom kan dat niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |