Dit soort zaken gaat bij iedereen een beetje anders, maar iedereen maakt wel dingen mee... relax... jouw kans op de ware komt ook op je pad, je zal het zien.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:37 schreef Micber het volgende:
Dank je, nu nog eerst mijn leven terug op orde krijgen. Maar dus van die sletten periode is normaal dat niet iedereen deze nodig heeft?
Dat is hem net. Ik wil een eigen sterke persoonlijkheid, ik wil wel uniek zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
Nee niet iedereen heeft die nodig
jij toch ook niet? En zo uniek ben je niet hoor
Maar dan heb je wel kans dat je eerder onderling gezeur krijgt met iemand weer, als dat is wat jij wilt kan dat natuurlijk, maar een sterke persoonlijkheid heeft dus ook consequenties.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:46 schreef Micber het volgende:
[..]
Dat is hem net. Ik wil een eigen sterke persoonlijkheid, ik wil wel uniek zijn
Ik wil niet iemand zijn die meningen van anderen overneemt.
Tipje; niemand is uniek. Succes met het creëren van een unieke mening.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:46 schreef Micber het volgende:
Dat is hem net. Ik wil een eigen sterke persoonlijkheid, ik wil wel uniek zijn
Ik wil niet iemand zijn die meningen van anderen overneemt.
Dat komt ook vanzelf welquote:Op zondag 26 januari 2014 11:06 schreef Micber het volgende:
Met een sterke persoonlijkheid bedoel ik dat als je bijvoorbeeld met iemand praat over het nieuws, of over eender wat dat je dan niet zegt wat er letterlijk in de krant staat maar dat je daarover je eigen mening kan over vormen en die kan vertellen.
En ik moet mijzelf gewoon wat leren ontdekken; volgens haar moeder kan dit (beter) niet met een lief/serieuze relatie.
Dat gaat niet gewoon vanaf je luie stoel op zondagquote:Op zondag 26 januari 2014 11:17 schreef Micber het volgende:
Ik probeer mezelf wat te ontdekken en wat ik eigenlijk verlang in een relatie.
En ook ontdekken wat mijn grenzen zijn. Zo wil ik bijvoorbeeld niet dat iemand op een datingsapp zitMaar dan vraag ik me weer af als je gelukkig bent in een relatie dat je dan nog contact zoekt met mensen van het andere geslacht? Bestaand contact mag je natuurlijk wel onderhouden. Of wordt je al te snel jaloers genoemd als je nog contact zoekt met mensen van het andere geslacht via datingsapp, discotheken,...
Zie het als monsterboard: "Er is altijd een betere"quote:Op zondag 26 januari 2014 12:21 schreef Micber het volgende:
Jah, ik begrijp het gewoon niet waarom iemand anders die zich in een relatie bevindt contact gaat zoeken met anderen via een datingsapp. Maar dit zal ik dan ookwel nooit snappen. Spijtig
dat betekend: ik vind je gewoon niet zo leukquote:Op zondag 26 januari 2014 13:23 schreef Micber het volgende:
Dat is de gedachte die zij heeft. Haar eerste breakup woorden: "Ik ben bang als ik met jou trouw dat ik dan iemand misloop die nog iets beter uit mij naar boven haalt".
Nu moet je haar loslaten, ik weet wel dat Gent the place to be is voor los te gaanquote:Op zondag 26 januari 2014 17:17 schreef Micber het volgende:
Jah zij is studente in Gent, ik ga dichter bij thuis naar school. Maar ik was het al gewend om haar 1x te zien per week door haar strenge ouders.
Nu in Gent kunnen haar ouders haar ook niet meer controleren en kan ze losbarsten.
Spijtig, ik mocht ook niet samen met haar slapen in 1 bed, werd niet betrokken tot hun familie vakanties (kan ik nog begrijpen) etc. Maar dit accepteerde ik allemaal omdat ik het ergens wel snapte. En ik ben gewoon een lieve jongen die veel over heeft voor zijn geliefdeal zeg ik het zelf.
Dan moet je naar de Gentse feesten gaanquote:Op zondag 26 januari 2014 17:44 schreef Micber het volgende:
Ik ben niet zo een discotheek type, alleen cafe, festival. Schuren tegen vreemden bevalt me niet zo, denk ook maar dat je daar veel verkeerde types tegenkomt.
Dan ga je naar TD's. Anyway, probeer echt afleiding te zoekenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:53 schreef Micber het volgende:
Ter verduidelijking; ik woon niet in Gent. Maar ik zal er zeker eens heen gaan
quote:Op zondag 26 januari 2014 10:20 schreef babipangang het volgende:
Ze wil gewoon nog de slet uithangen de komende jaren. Is de leeftijd....
Jongejonge, ben je opgegroeid in Ruiselede of zo? Ik zou eens zeggen, kijk eens buiten je eigen dorp. Beetje levenservaring zou jou geen kwaad doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:44 schreef Micber het volgende:
Ik ben niet zo een discotheek type, alleen cafe, festival. Schuren tegen vreemden bevalt me niet zo, denk ook maar dat je daar veel verkeerde types tegenkomt.
Ik haat TD'squote:Op zondag 26 januari 2014 17:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan ga je naar TD's. Anyway, probeer echt afleiding te zoeken
Dat soort dingen blijven doen en je komt er wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:02 schreef Micber het volgende:
Vat het niet verkeerd op, ik ga wel naar discotheken maar helemaal niet vaak zoals velen leeftijdgenoten. Ook reis ik graag, heb ik nu paar doelen voor mezelf die ik dit jaar wil bereiken,...
En levenservaring jah, ik zit zelden in mijn eigen dorpje, ga nu ook trainen voor "dodentocht" en wil dit doen over het hele land zodat ik ook weer wat heb gezien.
Als student ben ik 1 keer naar een TD geweest en inderdaadquote:
Als je graag reist , zou je eens Joker (reisbureau) kunnen proberenquote:Op maandag 27 januari 2014 00:02 schreef Micber het volgende:
Vat het niet verkeerd op, ik ga wel naar discotheken maar helemaal niet vaak zoals velen leeftijdgenoten. Ook reis ik graag, heb ik nu paar doelen voor mezelf die ik dit jaar wil bereiken,...
En levenservaring jah, ik zit zelden in mijn eigen dorpje, ga nu ook trainen voor "dodentocht" en wil dit doen over het hele land zodat ik ook weer wat heb gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |