quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Top of the morning to ya. Vanmiddag met m'n oma en een paar vriendinnen van haar naar de kroeg.quote:
78, wordt in april 79. Nog altijd springlevend en drinkt nog steeds bierquote:Op zondag 26 januari 2014 09:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha wat leuk. Heb je een jonge oma?
Dat is mooi oud worden.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
78, wordt in april 79. Nog altijd springlevend en drinkt nog steeds bier
Hoi dyon, nog moe?quote:
Neuh. the neighbours baby won't let me.. maar ik ben ook ergens te wakker om te slapen (nu). Vanmiddag val ik zo weer in slaap.. (om dan vannacht weer wakker te liggen)quote:Op zondag 26 januari 2014 10:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Kun je niet nog even blijven liggen dan?
Echt een verstoord ritme dan. Lijkt me echt niks, zulke werktijdenquote:Op zondag 26 januari 2014 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh. the neighbours baby won't let me.. maar ik ben ook ergens te wakker om te slapen (nu). Vanmiddag val ik zo weer in slaap.. (om dan vannacht weer wakker te liggen)
Dat dacht ik ook toen ik aan het werk bij de pomp begon. Maar het valt achteraf allemaal wel mee vind ikquote:Op zondag 26 januari 2014 10:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt een verstoord ritme dan. Lijkt me echt niks, zulke werktijden
Ja, mobiel wel. Moest even denken of het een hoofdletter of kleine letter was.quote:
Volgens mij niet hoor. Waar zit dat dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Mobiel kun je toch ook emoticons aanklikken?
Dat ga jij ook nog wel meemaken, hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Echt een verstoord ritme dan. Lijkt me echt niks, zulke werktijden
Ja dat zal wel.. Wij hebben nu ook al 24-uurs diensten, vind dat echt brekend. Wel de dag daarna vrij gelukkig.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ga jij ook nog wel meemaken, hoor.
Tenzij je verzekeringsgeneeskunde, sportgeneeskunde, of sociale geneeskunde gaat doen.
Alleen PI voor zover ik kan zien. En alleen bij een reply.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Mobiel kun je toch ook emoticons aanklikken?
Kun je vast wel instellen.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:43 schreef sasquatsch het volgende:
Alleen PI voor zover ik kan zien. En alleen bij een reply.
Dat verschilt per telefoon. Bij mij is het heel ingewikkeld, moet 3 toetsen tegelijk indrukken ofzo dus het lukt nooitquote:
Je hebt tien vingers, tien tenen, een neus en een tong.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat verschilt per telefoon. Bij mij is het heel ingewikkeld, moet 3 toetsen tegelijk indrukken ofzo dus het lukt nooit
Ja man, urgh wat een frustrerende game is dat zeg! Bij mij doet ie ineens steeds L1 als ik een actie maak (steekpass of schieten). Per ongeluk maak je dan af en toe een leuke goal, maar die game zit overvol met bugsquote:Op zondag 26 januari 2014 10:05 schreef dyonvbaal het volgende:
En nu, een potje schelden tegen de TV omdat ik toch wel ga verliezen met fifa
Punt is ook dat als ik één van die toetsen indruk het scherm verandert, dus dan heb ik een verkeerde screenshotquote:Op zondag 26 januari 2014 10:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt tien vingers, tien tenen, een neus en een tong.
Ga eens oefenen, jij!
Bij de eene telefoon is het de thuis/home knop lang indrukken. Bij mij is het een menu-knop ingedrukt houden. Dat is natuurlijk bij elke telefoon anders.quote:
Nee, je moet de foto natuurlijk wel op een upload site zetten. Gewoon kopiëren vanaf je telefoon kan niet. Maar dat kun je ook niet vanaf je computerquote:Op zondag 26 januari 2014 10:59 schreef wyccie het volgende:
Ok, het lukt me om een screenshot te maken, maar vervolgens lukt het niet om het van het klembord hier te plakken.
Onder mijn 'ctrl V' staat een oude tekst.
2 partijen gespeeld. Bij alle 2 een overweldigende hoeveelheid balbezit. Meer schoten en schoten op doel en dan toch 2x gelijk spelen.. k*t spel..quote:Op zondag 26 januari 2014 11:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja man, urgh wat een frustrerende game is dat zeg! Bij mij doet ie ineens steeds L1 als ik een actie maak (steekpass of schieten). Per ongeluk maak je dan af en toe een leuke goal, maar die game zit overvol met bugs
Op een toepasselijkere noot (voor mij dan)
Ja man.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
2 partijen gespeeld. Bij alle 2 een overweldigende hoeveelheid balbezit. Meer schoten en schoten op doel en dan toch 2x gelijk spelen.. k*t spel..
Er komt licht onder de dekens vanaf 's avondsquote:Op zondag 26 januari 2014 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe is het met de knie? Nog radioactief?
Ja! Die is fijn!quote:
Is het iets nieuws ofzo, die behandeling? Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Er komt licht onder de dekens vanaf 's avonds, mag toch hopen dat het radio-actief is
, geen idee wat de halveringstijd van dat stofje is. Het duurt sowieso een maand ong. voordat het begint te werken, knie is nog wel wat dikkig.
quote:zodat er binnen 1 week al geen radioactiviteit meer in het gewricht
aanwezig is
In het foldertje staat ook dat de hoeveelheid te vergelijken is met die van het maken van een röntgen, zeg me nog niks haha. Is dat überhaupt veel, dames?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een geruststellende gedachte (sarcasme)
[..]
Genoeg voor al het personeel om er niet bij te blijvenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In het foldertje staat ook dat de hoeveelheid te vergelijken is met die van het maken van een röntgen, zeg me nog niks haha. Is dat überhaupt veel, dames?
Omdat zij dat 100 keer op een dag doen. Als het niet nodig is, ga je natuurlijk niet in de straling staan. Van een keer een röntgenfoto ga je niet dood. Van twintig keer ook niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Genoeg voor al het personeel om er niet bij te blijven
Wyccie, niet alles zo serieus nemen...quote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat zij dat 100 keer op een dag doen. Als het niet nodig is, ga je natuurlijk niet in de straling staan. Van een keer een röntgenfoto ga je niet dood. Van twintig keer ook niet.
Het is verdere uitleg, ook voor Robby, zodat hij weet hoe schadelijk het is.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyccie, niet alles zo serieus nemen...
Dit vond ik trouwens wel lollig, misschien zou ik dat ook moeten doen bij al m'n posts, om misverstanden te voorkomenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een geruststellende gedachte (sarcasme)
Ik zou het niet weten en het interesseert me ook niet echt... Zolang ze geen betere manier hebben van testen is het niet anders. Ik had er een knipoog achter gezet om duidelijk te maken dat het maar een grapje wasquote:Op zondag 26 januari 2014 12:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is verdere uitleg, ook voor Robby, zodat hij weet hoe schadelijk het is.
En ook voor jou, omdat jij waarschijnlijk ook dacht dat het veel straling is.
Haha, en dan zo uitlekkend terug naar bed lopen. Als ik m'n lenzen niet in heb kan ik zo het lichtgevende spoor volgenquote:
Ze kent je te goed...quote:Op zondag 26 januari 2014 13:30 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb een rare moeder, mailt mij dit soort dingen:
Ik moest zo lachen om die duiven hè, of dat middelvingertjequote:Op zondag 26 januari 2014 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze kent je te goed...
Ik wil die film zien... hellbaby
Is het trouwens een film?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze kent je te goed...
Ik wil die film zien... hellbaby
O, ik dacht dat het voor Hellbaby was, maar het is voor Devil's due. Die hoef ik dan weer niet te zienquote:
Oh, nooit van gehoord. Wel interessant hoor. Hoop dat het werkt!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:03 schreef Robby87 het volgende:
Ik had het al eens in 2010:
http://www.radboudumc.nl/(...)osynoviorthese-i.pdf
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Waaghals het volgende:
muziektopic?
ik ga lekker hippies luisteren
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Pas op, of ik ga zo Kate Bush posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |