quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Top of the morning to ya. Vanmiddag met m'n oma en een paar vriendinnen van haar naar de kroeg.quote:
78, wordt in april 79. Nog altijd springlevend en drinkt nog steeds bierquote:Op zondag 26 januari 2014 09:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha wat leuk. Heb je een jonge oma?
Dat is mooi oud worden.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
78, wordt in april 79. Nog altijd springlevend en drinkt nog steeds bier
Hoi dyon, nog moe?quote:
Neuh. the neighbours baby won't let me.. maar ik ben ook ergens te wakker om te slapen (nu). Vanmiddag val ik zo weer in slaap.. (om dan vannacht weer wakker te liggen)quote:Op zondag 26 januari 2014 10:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Kun je niet nog even blijven liggen dan?
Echt een verstoord ritme dan. Lijkt me echt niks, zulke werktijdenquote:Op zondag 26 januari 2014 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh. the neighbours baby won't let me.. maar ik ben ook ergens te wakker om te slapen (nu). Vanmiddag val ik zo weer in slaap.. (om dan vannacht weer wakker te liggen)
Dat dacht ik ook toen ik aan het werk bij de pomp begon. Maar het valt achteraf allemaal wel mee vind ikquote:Op zondag 26 januari 2014 10:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt een verstoord ritme dan. Lijkt me echt niks, zulke werktijden
Ja, mobiel wel. Moest even denken of het een hoofdletter of kleine letter was.quote:
Volgens mij niet hoor. Waar zit dat dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Mobiel kun je toch ook emoticons aanklikken?
Dat ga jij ook nog wel meemaken, hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Echt een verstoord ritme dan. Lijkt me echt niks, zulke werktijden
Ja dat zal wel.. Wij hebben nu ook al 24-uurs diensten, vind dat echt brekend. Wel de dag daarna vrij gelukkig.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ga jij ook nog wel meemaken, hoor.
Tenzij je verzekeringsgeneeskunde, sportgeneeskunde, of sociale geneeskunde gaat doen.
Alleen PI voor zover ik kan zien. En alleen bij een reply.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Mobiel kun je toch ook emoticons aanklikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |