Als je meer tijd in je OP had gestoken had ik het wellicht een kans gegeven.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:55 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
reageer gewoon niet, ik vraag iets serieus.
Dat postte ik omdat je alleen een vraag stelde in je OP en verder geen moeite deed.quote:
Ja, speciaal voor jullie.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat postte ik omdat je alleen een vraag stelde in je OP en verder geen moeite deed.
Ik zie dat je het inmiddels wat hebt uitgebreid.
maar dit is toch erg oneerlijk!quote:Op zondag 26 januari 2014 03:05 schreef Ambicioso het volgende:
Omdat ze denken dat de 'buit' al binnen is en daardoor geen speciale moeite meer hoeven te doen.
Ja, het leven is oneerlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:07 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
maar dit is toch erg oneerlijk!
daar gaat het niet om, juist helemaal niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze niet doen wat jij wil?
mensen zijn vooral ondankbaar in een relatie.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:15 schreef datismijnmening het volgende:
Ondankbaarheid is een kwestie van relativeren, als iets door iemand als vanzelfsprekend wordt beschouwd maar voor het merendeel van de wereld als een extreme luxe wordt beschouwd hoeft dat nog niet de betekenen dat het ondankbaarheid is.
Ja hoor, maar kun je iets meer vertellen over de achtergrond van je vraag voor jou persoonlijk. Ik vind het dan makkelijker om te reageren. Dan kan ik een op maat gesneden antwoord formuleren in plaats van een algemeen stuk tekst.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:05 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor jullie.
Mag ik nu je mening horen, Moemoe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |