abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135949385
Wat een kut dag zeg. Het begon gewoon goed, maar naarmate de dag ouder werd voelde ik me steeds kutter. Eerst voelde ik me een beetje misselijk, maar dit sloeg al snel over naar pure beroerdheid. Ik hielp op de open dag van mijn school, en toen ik naar huis ging werd het echt erg. Ik zat in de metro en had het koud en warm tegelijk, het voelde alsof ik ineens in huilen kon uitbarsten of dat ik elk moment kon kotsen of flauwvallen. Ik voelde me dik waardeloos eigenlijk. Alsof ik elk moment kon neervallen gewoon. Daarbij komen is je ex 'missen' niet fijn daarbij.

Nu, een aantal uren later, voel ik me nog steeds misselijk. Ohja, dat had ik ook heel de dag: onwijze misselijkheid door nervositeit waar ik niks van snapte. Echt, ik wist niet waarom ik zo nerveus was. Nog steeds eigenlijk.

Waarom heb ik dit ineens? Hebben mensen dit vaker? Het is in ieder geval geen gevalletje griep oid.

Dank.

En oh ja, ik ben een 17 jarige jongen. Het was zo frustrerend.
  zondag 26 januari 2014 @ 01:36:22 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_135949423
Beetje oververmoeid ofzo?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135949519
Ziekjes aan het worden?
pi_135949522
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:36 schreef deadprez het volgende:
Beetje oververmoeid ofzo?
Dat kan wel inderdaad. Ik zal wel even mijn rust pakken vannacht en morgen. Hoop dat t beter gaat morgen en moge ik dit niet meer hebben :P
pi_135949525
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:40 schreef Etsu het volgende:
Ziekjes aan het worden?
Hoop het niet :N
pi_135949527
Klinkt best sneu allemaal eigenlijk
pi_135949561
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:40 schreef ikbenrond het volgende:
Klinkt best sneu allemaal eigenlijk
Wat klinkt sneu?
pi_135949572
Hyperventilatie.
  zondag 26 januari 2014 @ 01:43:12 #9
395200 deadprez
One more rail
pi_135949576
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:40 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Dat kan wel inderdaad. Ik zal wel even mijn rust pakken vannacht en morgen. Hoop dat t beter gaat morgen en moge ik dit niet meer hebben :P
Lijkt me een goed plan.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135949596
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:42 schreef aijumu het volgende:

[..]

Wat klinkt sneu?
Al die dingen in de OP :P. Het is wel waar, helaas.
pi_135949614
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:43 schreef Toto69 het volgende:
Hyperventilatie.
Bijna.
pi_135949623
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:44 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Bijna.
Qua klachten klinkt het wel zo.
pi_135949624
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:44 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Al die dingen in de OP :P. Het is wel waar, helaas.
Ach schei uit, iedereen heeft weleens een gruwelijke kutdag ;)
  zondag 26 januari 2014 @ 01:49:11 #14
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_135949724
aan je vorige topics lijk je een beetje onzeker?
Misschien is dat het? :)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_135950191
Als je moe bent kan je al snel door zoiets als het missen van een ex je slecht voelen.

Je moet eigenlijk ook na een breuk zo snel mogelijk even met andere dames bezig zijn.

Doe je dit niet dan blijf je je ex verheerlijken waardoor elk moment van herinneringen terughalen je depressief maakt.

Dit in combinatie met een al drukke dag kan je al snel bv misselijk maken.

You need to get out there more, TS!
Nieuw is niet altijd beter.
pi_135950243
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:34 schreef ikbenrond het volgende:
Het was zo frustrerend.
Ow ok, verleden tijd, dus het is weer over en alles is weer goed.

TR gemacht om de TT ook aan te passen naar verleden tijd.

Geen dank.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135950288
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:34 schreef ikbenrond het volgende:
Wat een kut dag zeg. Het begon gewoon goed, maar naarmate de dag ouder werd voelde ik me steeds kutter. Eerst voelde ik me een beetje misselijk, maar dit sloeg al snel over naar pure beroerdheid. Ik hielp op de open dag van mijn school, en toen ik naar huis ging werd het echt erg. Ik zat in de metro en had het koud en warm tegelijk, het voelde alsof ik ineens in huilen kon uitbarsten of dat ik elk moment kon kotsen of flauwvallen. Ik voelde me dik waardeloos eigenlijk. Alsof ik elk moment kon neervallen gewoon. Daarbij komen is je ex 'missen' niet fijn daarbij.

Nu, een aantal uren later, voel ik me nog steeds misselijk. Ohja, dat had ik ook heel de dag: onwijze misselijkheid door nervositeit waar ik niks van snapte. Echt, ik wist niet waarom ik zo nerveus was. Nog steeds eigenlijk.

Waarom heb ik dit ineens? Hebben mensen dit vaker? Het is in ieder geval geen gevalletje griep oid.

Dank.

En oh ja, ik ben een 17 jarige jongen. Het was zo frustrerend.
Man the fuck up :)

Met zelfmedelijden is nog nooit iemand verder gekomen.
pi_135950302
Heb ik ook wel eens, dan na een half uurtje krijg ik ineens een mind reset ofzo, denk ik waar maak ik me eigenlijk druk op, neem de week door enzo en besef dat er niks aan de hand is.
Ik zag nog wat in dit topic over hyperventilatie, daar heb ik ook last van gehad maar weet niet of het in verband staat met elkaar

Maar goed zo erg is het allemaal nou ook weer niet toch, schouders eronder en gaan jongen :D
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  zondag 26 januari 2014 @ 07:38:43 #19
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_135951660
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 02:17 schreef eend112 het volgende:
Heb ik ook wel eens, dan na een half uurtje krijg ik ineens een mind reset ofzo, denk ik waar maak ik me eigenlijk druk op, neem de week door enzo en besef dat er niks aan de hand is.
^O^ Mooi antwoord!
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_135956752
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 02:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Als je moe bent kan je al snel door zoiets als het missen van een ex je slecht voelen.

Je moet eigenlijk ook na een breuk zo snel mogelijk even met andere dames bezig zijn.

Doe je dit niet dan blijf je je ex verheerlijken waardoor elk moment van herinneringen terughalen je depressief maakt.

Dit in combinatie met een al drukke dag kan je al snel bv misselijk maken.

You need to get out there more, TS!
Achteraf denk ik dat zij wel een grote factor is. Ik probeer meestal zo snel mogelijk die herinneringen weg te stoppen, maar uiteindelijk ga ik overdenken. En ik ben niet zo goed met dames :N
pi_135956813
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Qua klachten klinkt het wel zo.
Ademen werd wel heel zwaar, met name in de metro en bus, maar of het echt hyperventilatie was weet ik niet
pi_135956884
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 02:17 schreef eend112 het volgende:
Ik zag nog wat in dit topic over hyperventilatie, daar heb ik ook last van gehad maar weet niet of het in verband staat met elkaar

Maar goed zo erg is het allemaal nou ook weer niet toch, schouders eronder en gaan jongen :D
Het duurde wel wat langer dan een half uurtje :P Ik het is ook niet zo erg. Ik zou me bijna schuldig voelen tegenover mensen met echte problemen.. Bijna hè :P Die resetknop is moeilijk te vinden bij mij
pi_135956982
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:49 schreef Basxt het volgende:
aan je vorige topics lijk je een beetje onzeker?
Misschien is dat het? :)
Zou kunnen.. Maar ik zie het verband niet echt.. Zou wel een mogelijke factor kunnen zijn, vaak ga ik namelijk ook overdenken over dingen. Verder doe ik me niet onzeker voor. Natuurlijk ben ik wel wat onzeker, maar dat laat ik niet zien.
  zondag 26 januari 2014 @ 14:53:48 #24
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_135962166
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:38 schreef ikbenrond het volgende:
Die resetknop is moeilijk te vinden bij mij
Hoe vaker je zoekt, hoe gemakkelijker die te vinden wordt. Maar je moet wel een beetje oefenen. Bij ons hangen mooie vakantiefoto's aan de muur, en een aardige spreuk.

Ook kun je eens overwegen of religie jou kan helpen. Je hoeft van mij niet in een denkbeeldig figuur te geloven, het gaat er om dat je twee minuten per dag pakt om dankbaar te zijn voor die dingen die wél goed zijn.

Je bent gewoon van nature een beetje zwaar op de hand :Y

Maar daar zijn inmiddels uitstekende oplossingen voor. Gewoon kwestie van oefenen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_137077685
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Hoe vaker je zoekt, hoe gemakkelijker die te vinden wordt. Maar je moet wel een beetje oefenen. Bij ons hangen mooie vakantiefoto's aan de muur, en een aardige spreuk.

Ook kun je eens overwegen of religie jou kan helpen. Je hoeft van mij niet in een denkbeeldig figuur te geloven, het gaat er om dat je twee minuten per dag pakt om dankbaar te zijn voor die dingen die wél goed zijn.

Je bent gewoon van nature een beetje zwaar op de hand :Y

Maar daar zijn inmiddels uitstekende oplossingen voor. Gewoon kwestie van oefenen.
Thanks! Ik neem nu inderdaad vaker de tijd om dankbaar te zijn voor de dingen die ik wel heb. Niet dat het nou echt helpt, want mijn momentjes heb ik nog steeds (niet zo erg als in het desbetreffende topic beschreven staat), maar het voelt alsnog gewoon fijn. :)

Maar meestal ben ik gewoon vrolijk enzulks en momenten als toen ga ik vast ooit weer krijgen. Gewoon doorbijten denk ik, mensen hebben dit nou eenmaal af en toe. Het ligt dan aan verschillende factoren. Als ik het weer krijg dan zal ik wellicht wel wat positieve energie toepassen ;)
pi_137077704
Het was ook dat ik toen moest werken :r En ik voelde me al zo beroerd en vermoeid. Een combi van veel dingen denk ik dus. Bedankt voor iedereens hulp wel :
pi_137078398
Lees anders keer wat dingen over psychologie. Dan kom je veel over jezelf te weten.
Ik vind het zelf interessant om zo mijzelf beter te leren kennen. Doe het al jaren maar het heeft me op bepaalde situaties wel beter doen handelen omdat je jezelf dan beter realiseert waar je staat in je leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')