Hoe is het gebeurd? Ongeluk of ben je ineens ziek geworden?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:01 schreef fietzband het volgende:
Het is onduidelijk wat ik heb. Ben nog steeds in onderzoek. Neurologisch beeld.
In eens. Ze trof me kort trillend aan in bedquote:Op zondag 26 januari 2014 01:06 schreef Denzel980 het volgende:
[..]
Hoe is het gebeurd? Ongeluk of ben je ineens ziek geworden?
Damn man.. ik hoop dat ik dit niet krijg ofzo manquote:Op zondag 26 januari 2014 01:07 schreef fietzband het volgende:
[..]
In eens. Ze trof me kort trillend aan in bed
Wow, dat is wel heftig. Al enigszins een idee wat het kan zijn?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:07 schreef fietzband het volgende:
[..]
In eens. Ze trof me kort trillend aan in bed
Dat is het eerste waar je aan denkt, als je zoiets leest? Dat je hoopt dat jij het niet krijgt?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:08 schreef Denzel980 het volgende:
[..]
Damn man.. ik hoop dat ik dit niet krijg ofzo man
Ja. ik ben tenminste eerlijk. zeikstraalquote:Op zondag 26 januari 2014 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is het eerste waar je aan denkt, als je zoiets leest? Dat je hoopt dat jij het niet krijgt?
Met dit topic wil ik dus laten zien dat het jou of je partner kan gebeurenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:08 schreef Denzel980 het volgende:
[..]
Damn man.. ik hoop dat ik dit niet krijg ofzo man
Ik snap het man. Hoe oud ben je? Aparte levensgewoonten? Aanleiding of verklaring hiervoor?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:11 schreef fietzband het volgende:
[..]
Met dit topic wil ik dus laten zien dat het jou of je partner kan gebeuren
Psychisch probleem is uitgesloten.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heftig. Al enigszins een idee wat het kan zijn?
Nice man real lovequote:Op zondag 26 januari 2014 01:11 schreef bijdehand het volgende:
Mijn vriendin is gehandicapt, maar dat was ze al toen ik haar leerde kennen. Ze heeft een of andere spierziekte waardoor ze niet veel kan, maar in haar hoofd is niks mis en heb toch besloten om met haar een relatie te willenDat ze weinig kan maakt me niet uit, dat heb ik gewoon voor haar over omdat ik zoveel van haar houd.
Lijkt me echt heel erg kut om echt totaal niet te weten waar je aan toe bent. Weet je al wanneer je wat meer duidelijkheid krijgt?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:12 schreef fietzband het volgende:
[..]
Psychisch probleem is uitgesloten.
Rest kan het nog alle kanten op.
Van neurologisch tot lichamelijk of combi
Is ook vreselijk kut. Ook voor mijn vriendin.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel erg kut om echt totaal niet te weten waar je aan toe bent. Weet je al wanneer je wat meer duidelijkheid krijgt?
Oh ja, ik had je topic daarover gezien inderdaad. Ik hoop dat je daar iets voor je kunnen betekenen man, lijkt me echt fucked up. Wel tof dat je vriendin je blijft steunen in ieder geval.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:19 schreef fietzband het volgende:
[..]
Is ook vreselijk kut. Ook voor mijn vriendin.
Als ik wist wanneer duidelijkheid kwam.....
Ben al 1,5 jaar bezig.
Ga uitwijken naar België
Is ook zwaar fucked up. Maar wat doe je eraan?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, ik had je topic daarover gezien inderdaad. Ik hoop dat je daar iets voor je kunnen betekenen man, lijkt me echt fucked up. Wel tof dat je vriendin je blijft steunen in ieder geval.
Als ik echt verliefd op iemand zou zijn dan ga ik voor diegene door het vuur.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:53 schreef fietzband het volgende:
Als je partner van de een op de andere dag gehandicapt raakt, blijf je dan bij hem of haar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |