abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135942965
Neem het serieus of niet, maar Rappoport geeft hier een interessante en geloofwaardige draai aan het Edward Snowden verhaal. Wat er ook gebeurt en wat je ook gelooft, het lijkt er op dat het publiek nooit toegang zal hebben tot de gehele en onmiskenbare waarheid. Gehele artikel.

quote:
Edward Snowden has been getting global attention for releasing intel secrets, but was he really just leaking approved information? Reporter Jon Rappoport talks about the real story that lies behind the manufactured controversy, the intelligence war being waged between the CIA and NSA, Illuminati puppet masters behind the news, and opening the eyes of the American people in this Buzzsaw interview with Sean Stone.

quote:
The author of two explosive collections, THE MATRIX REVEALED and EXIT FROM THE MATRIX, Jon was a candidate for a US Congressional seat in the 29th District of California. Nominated for a Pulitzer Prize, he has worked as an investigative reporter for 30 years, writing articles on politics, medicine, and health for CBS Healthwatch, LA Weekly, Spin Magazine, Stern, and other newspapers and magazines in the US and Europe. Jon has delivered lectures and seminars on global politics, health, logic, and creative power to audiences around the world.
pi_135943037
Meer iets voor BNW lijkt me.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_135943880
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
Meer iets voor BNW lijkt me.
  zondag 26 januari 2014 @ 08:09:22 #4
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_135951713
Schopje BNW.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_135953490
Ik weet niet of het een geloofwaardige draai is.
Welk belang heeft Amerika er bij zichzelf zwart te (laten) maken :? .
pi_135954359
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
Concurrentie tussen verschillende machthebbenden die achter de schermen opereren en boven de wet staan? Dat soort clubjes heb je toch volgens sommige samenzweringtheorieėn?
pi_135954637
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Concurrentie tussen verschillende machthebbenden die achter de schermen opereren en boven de wet staan? Dat soort clubjes heb je toch volgens sommige samenzweringtheorieėn?
Ja die clubjes zullen er best zijn alleen geloof ik in dit geval niet in het belang wat Amerika eraan zou hebben om zichzelf door Snowden zwart te laten maken. Als iemand me dat kan uitleggen, graag.
pi_135970799
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja die clubjes zullen er best zijn alleen geloof ik in dit geval niet in het belang wat Amerika eraan zou hebben om zichzelf door Snowden zwart te laten maken. Als iemand me dat kan uitleggen, graag.
Als eerst eens duidelijk werd of die belangengroepjes bestaan en of ze zo belachelijk veel geld en macht hebben als de aanhangers van die therorieėn beweren..
pi_135996786
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:25 schreef Broadway het volgende:
Neem het serieus of niet, maar Rappoport geeft hier een interessante en geloofwaardige draai aan het Edward Snowden verhaal. Wat er ook gebeurt en wat je ook gelooft, het lijkt er op dat het publiek nooit toegang zal hebben tot de gehele en onmiskenbare waarheid. Gehele artikel.

Ik zei al vanaf t begin van de Snowden Saga dat t lijkt me helemaal waar te zijn.
Veel van wat hij heeft 'gelekt' was al te krijgen op tinternet als je t echt wilde weten.
Volgens mij is Snowden nog 'n stuk van de Grote Freedom en Democracy Illusie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_136001391
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijkt dit land nog naar de belangen van haar volk?
pi_136002340
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:13 schreef FearWolf het volgende:

[..]

Kijkt dit land nog naar de belangen van haar volk?
Dat kun je je in zekere zin over elk land afvragen. Er wordt slecht naar de geluiden uit de bevolking geluisterd of ze worden genegeerd.
pi_136073413
Er zit zeker iets achter, wat me opvalt is dat elk document die hij loslaat in de media, zo groot gemaakt wordt, als je elke ochtend het nieuws kijkt zie je weer een berichtje verschijnen of het een klein spionage schandaal is of een duitse voice over het is allemaal nieuws. Het is alsof we allemaal het in onze strot gedouwd krijgen van je hebt niks anders te willen. Maar dat zijn uiteraard enkel speculaties. Het zou me niet verbazen als blijkt dat de Chinezen hier gewoon achter zit. De Amerikanen luisteren je af, hier neem een Huawei. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 22:08:30 ]
pi_136075072
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Er zit zeker iets achter, wat me opvalt is dat elk document die hij loslaat in de media, zo groot gemaakt wordt, als je elke ochtend het nieuws kijkt zie je weer een berichtje verschijnen of het een klein spionage schandaal is of een duitse voice over het is allemaal nieuws. Het is alsof we allemaal het in onze strot gedouwd krijgen van je hebt niks anders te willen. Maar dat zijn uiteraard enkel speculaties. Het zou me niet verbazen als blijkt dat de Chinezen hier gewoon achter zit. De Amerikanen luisteren je af, hier neem een Huawei. :')
Meest spraakmakende persoon van 2013, en dat is wel te begrijpen als je ziet wat hij allemaal bekend heeft gemaakt. Ben het wel met je eens dat het lijkt alsof 'we het in onze strot gedouwd krijgen', alles wat hij zegt wordt overdreven groot uitgemeten, terwijl een groot deel wat hij verteld heeft al bekend was.
★★★
pi_136075282
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Meest spraakmakende persoon van 2013, en dat is wel te begrijpen als je ziet wat hij allemaal bekend heeft gemaakt. Ben het wel met je eens dat het lijkt alsof 'we het in onze strot gedouwd krijgen', alles wat hij zegt wordt overdreven groot uitgemeten, terwijl een groot deel wat hij verteld heeft al bekend was.
Dat het in het begin veel aandacht kreeg is begrijpelijk, de wereld maakte voor het eerst kennis met het gehack en grootschalige spionage. Alleen dat alle kleine dingetjes zo belangrijk wordt gemaakt gaat denk ik wat te ver. Wat wel interessant is is dat Amerikaanse ambtenaren hem al met de dood bedreigd heeft, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. :)
pi_136092990
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat het in het begin veel aandacht kreeg is begrijpelijk, de wereld maakte voor het eerst kennis met het gehack en grootschalige spionage. Alleen dat alle kleine dingetjes zo belangrijk wordt gemaakt gaat denk ik wat te ver. Wat wel interessant is is dat Amerikaanse ambtenaren hem al met de dood bedreigd heeft, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. :)
Vooral dat laatste maakt de stelling uit de OP ongeloofwaardig naar mijn idee.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:11:23 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_136093234
Wat wel frappant is is dat mensen heel erg bezig zijn met 'dat we bekeken en beluisterd worden' (wat in veel gevallen nog egostrelend is ook in de zelfgeabsorbeerde smartphone generatie)
En niet met 'dat we weerloos en ziek (vaak dodelijk) gemaakt worden'.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_136108223
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat wel frappant is is dat mensen heel erg bezig zijn met 'dat we bekeken en beluisterd worden' (wat in veel gevallen nog egostrelend is ook in de zelfgeabsorbeerde smartphone generatie)
En niet met 'dat we weerloos en ziek (vaak dodelijk) gemaakt worden'.
FOK! Laat gelijk de juiste reclame zien

Het hele social media gebeuren is al een makkelijke manier van spioneren, je hoeft niks te doen als NSA, bedrijf etc zijnde, persoon in kwestie plaatst zelf wat ie doet, waar ie geweest is en wat zijn plannen zijn.
pi_136108662
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

FOK! Laat gelijk de juiste reclame zien

[ afbeelding ]

Het hele social media gebeuren is al een makkelijke manier van spioneren, je hoeft niks te doen als NSA, bedrijf etc zijnde, persoon in kwestie plaatst zelf wat ie doet, waar ie geweest is en wat zijn plannen zijn.
Maar dat lijkt men dan weer niet erg te vinden, ze blijven er maar alles op gooien.
★★★
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:45:26 #19
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136137125
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
Daar kunnen ze veel aan hebben, als je naar links kijkt zie je rechts niets methode is al sinds de geschiedenis van de mens de beste truuk om iemand om de tuin te leiden.

Ik geloof zelf niet in het verhaal, maar het nieuws wat Snowden naar buiten heeft gebracht is nog helemaal niet schadelijk geweest. Elk land wist/weet dat andere landen spioneren. Spioneren is anno 2014 gewoon bijna een openbare functie geworden. Dat NSA bij de burgers mee kijkt is ook niet nieuw.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_136137367
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:45 schreef Speedball het volgende:

[..]

Daar kunnen ze veel aan hebben, als je naar links kijkt zie je rechts niets methode is al sinds de geschiedenis van de mens de beste truuk om iemand om de tuin te leiden.

Ik geloof zelf niet in het verhaal, maar het nieuws wat Snowden naar buiten heeft gebracht is nog helemaal niet schadelijk geweest. Elk land wist/weet dat andere landen spioneren. Spioneren is anno 2014 gewoon bijna een openbare functie geworden. Dat NSA bij de burgers mee kijkt is ook niet nieuw.
Dan is het ook zinloos om hem te vervolgen, toch?
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:53:57 #21
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136137431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dan is het ook zinloos om hem te vervolgen, toch?
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat je beroepsgeheim hebt en ook al bestaat er ergens een vermoeden van in de publieke opinie je het nog niet mag bevestigen als werknemer zonder toestemming van de baas.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_136143576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:45 schreef Speedball het volgende:

[..]

Kan je daarvan een praktisch en modern voorbeeld geven in dit huidige Snowden-Scenario? If anything zijn mensen alleen maar kritischer geworden op eventuele uitspraken van Amerika. Dan gaat het hele links/rechts verhaal in deze simpelweg niet op.
quote:
Ik geloof zelf niet in het verhaal, maar het nieuws wat Snowden naar buiten heeft gebracht is nog helemaal niet schadelijk geweest.
Dat zou ik niet zeggen. Je kan de schade allicht niet uitdrukken in dollers maar een algemeen wantrouwen richting een 'organisatie' die vlekkeloos dient te zijn is nooit goed voor de organisatie in kwestie.
quote:
Elk land wist/weet dat andere landen spioneren. Spioneren is anno 2014 gewoon bijna een openbare functie geworden. Dat NSA bij de burgers mee kijkt is ook niet nieuw.
Zeker, maar bepaalde onthullingen hebben die spionage wel een stuk meer gespecificeerd. Tastbaarder gemaakt, if you will. Eerst wist men wel dat er gespioneerd werd, maar nu weten zelfs "henk en ingrid" ongeveer hoeveel en wįįr dan gespioneerd wordt.
Conscience do cost.
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:02:11 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136143833
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Dat zijn gewoon de kranten die proberen relevant te blijven. Zij weten ook best wel dat het allemaal niet zo schokkend is, maar het publiek eet het lekker makkelijk op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:02:39 #24
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136165959
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:56 schreef ems. het volgende:

Zeker, maar bepaalde onthullingen hebben die spionage wel een stuk meer gespecificeerd. Tastbaarder gemaakt, if you will. Eerst wist men wel dat er gespioneerd werd, maar nu weten zelfs "henk en ingrid" ongeveer hoeveel en wįįr dan gespioneerd wordt.
Neem van mij aan dat een AH meer informatie over jouw bezit dan je eigen huisarts. Er zijn profiel systemen waar je u tegen zegt
Ik wist bij de introductie van de airmiles en bonus kaart al hoe laat het was qua spioneren, je staat in meer dossiers dan dat je denkt. Mensen die voor de Snowden affaire niet door hadden dat hun mail facebook etc werd gevolgd door overheids diensten zijn heel naļef.

Geef het nog een jaar of wat en jouw eigen zorgverzekering weet via de AH wat jij eet.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_136167949
....ok :?
Conscience do cost.
pi_136168088
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef ems. het volgende:
....ok :?
Dat is geen onwaarschijnlijk scenario hoor.. AH zal best gegevens willen doorverkopen.
pi_136168198
Oh, daar ga ik vanuit. De voornaamste reden dat ik de kaart dan ook "anoniem" heb gehouden ipv geregistreerd :P Wat het te maken had met mijn opmerking ontgaat me alleen.
Conscience do cost.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:33:15 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136168354
daarom sta ik dus bij de Ah geregistreerd als Herman den Blijker :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:31:10 #29
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136186230
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef ems. het volgende:
Oh, daar ga ik vanuit. De voornaamste reden dat ik de kaart dan ook "anoniem" heb gehouden ipv geregistreerd :P Wat het te maken had met mijn opmerking ontgaat me alleen.
Ik ook, maar het verbaasd mij soms hoe naļef mensen zijn met privacy. En ik vind sommige bedrijven steeds meer opdringen om je gegevens te geven.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_136186343
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:31 schreef Speedball het volgende:

[..]

Ik ook, maar het verbaasd mij soms hoe naļef mensen zijn met privacy. En ik vind sommige bedrijven steeds meer opdringen om je gegevens te geven.
Laatst met dropbox viel mij dat op. Dan kan je 'gratis' gig's erbij krijgen in ruil voor al je gegevens, mails etc. :{
★★★
pi_136201012
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef theguyver het volgende:
Ik ruilde vroeger regelmatig die kaarten met vrienden...
pi_136202280
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef ems. het volgende:
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef theguyver het volgende:
Als je met een pinpas betaald hebben ze gewoon je echte naam hoor :')
pi_136203004
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:02 schreef Speedball het volgende:

[..]

Neem van mij aan dat een AH meer informatie over jouw bezit dan je eigen huisarts. Er zijn profiel systemen waar je u tegen zegt
Ik wist bij de introductie van de airmiles en bonus kaart al hoe laat het was qua spioneren, je staat in meer dossiers dan dat je denkt. Mensen die voor de Snowden affaire niet door hadden dat hun mail facebook etc werd gevolgd door overheids diensten zijn heel naļef.

Geef het nog een jaar of wat en jouw eigen zorgverzekering weet via de AH wat jij eet.
Wat moet en wil een AH van iemand weten? :D
★★★
pi_136204323
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:09 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat moet en wil een AH van iemand weten? :D
Alles, als het aan hun ligt. Wie de meeste informatie heeft heeft de meeste macht. Informatie is meer waard dan geld.
pi_136204991
AH brengt je koopgedrag in kaart. Is al zo lang bekend.
Daar kunnen ze hun inkoop op afstemmen. Handig hoor, zo'n bonuskaart.
pi_136206061
En niet alleen de AH doet dat.
Krijg net deze reclame binnen:

"Dag mevrouw Lavenderr! Deze week kunt u weer genieten van extra voordeel bij uw eigen C1000

en dan met mijn echte naam.
pi_136206312
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:51 schreef Broadway het volgende:

[..]

Alles, als het aan hun ligt. Wie de meeste informatie heeft heeft de meeste macht. Informatie is meer waard dan geld.
Vind het geen probleem bij de AH en dat soort bedrijven.
★★★
  zaterdag 1 februari 2014 @ 14:55:27 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136206438
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is geen onwaarschijnlijk scenario hoor.. AH zal best gegevens willen doorverkopen.
Alleen dat gaan ze nooit doen. Dat betekent hun ondergang.
pi_136206794
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alleen dat gaan ze nooit doen. Dat betekent hun ondergang.
Waarom?
  zaterdag 1 februari 2014 @ 15:09:17 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136206902
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat zoiets meteen uitkomt.
pi_136206983
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Omdat zoiets meteen uitkomt.
Er bestaat nu ook al een levendige handel in gegevens hoor.. Dat is geen geheim. Waarschijnlijk verkopen ze klantgevens nu al, alleen nog net niet aan ziektekostenverzekeringen. Ik vraag me af hoe lang dat nog duurt.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 15:13:26 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136207053
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Er bestaat nu ook al een levendige handel in gegevens hoor.. Dat is geen geheim. Waarschijnlijk verkopen ze klantgevens nu al, alleen nog net niet aan ziektekostenverzekeringen. Ik vraag me af hoe lang dat nog duurt.
Dat gaat dus niet gebeuren, dat zeg ik. Dat treft mensen namelijk persoonlijk in de portemonnee en is veel te makkelijk achter te komen.
  zondag 2 februari 2014 @ 11:58:45 #43
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136232962
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vind het geen probleem bij de AH en dat soort bedrijven.
Tot dat ze zien dat je veel mayonaise koopt en je een brief krijgt van je zorgverzekeraar dat je premie omhoog gaat omdat je een verhoogd risico hebt om een hartaanval te krijgen.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_136233241
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 11:58 schreef Speedball het volgende:

[..]

Tot dat ze zien dat je veel mayonaise koopt en je een brief krijgt van je zorgverzekeraar dat je premie omhoog gaat omdat je een verhoogd risico hebt om een hartaanval te krijgen.
Zou op zich niks mis mee zijn. Moeten ze wel beginnen bij rokers. ^O^
★★★
  zondag 2 februari 2014 @ 12:18:22 #45
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136233420
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2014 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zou op zich niks mis mee zijn. Moeten ze wel beginnen bij rokers. ^O^
Ik denk dat daar eerder misbruik van wordt gemaakt dan jij denkt. Beginnen met rokers is onzin, begin dan met mensen de vet en suiker eten daar wordt je eerder en vaker ziek van. En vergeet niet dat als je fietst loop je meer risico om iets te breken.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_136233439
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 12:18 schreef Speedball het volgende:

[..]

Ik denk dat daar eerder misbruik van wordt gemaakt dan jij denkt. Beginnen met rokers is onzin, begin dan met mensen de vet en suiker eten daar wordt je eerder en vaker ziek van. En vergeet niet dat als je fietst loop je meer risico om iets te breken.
Precies, dus wat jij zegt is niet haalbaar (realistisch). :)
★★★
  zondag 2 februari 2014 @ 12:22:23 #47
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136233515
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2014 12:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Precies, dus wat jij zegt is niet haalbaar (realistisch). :)
Juist wel en dat is het enge eraan. Stom voorbeeld maar de reclame die op fok krijgt hangt al weer samen met het onderwerp, de combinaties en profiel schetsen gaan door en door. Er is software gemaakt om jouw te analyseren in naam der marketing/service etc. En het gaat gewoon steeds verder onder het mom van service en recessie .
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_136237266
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:13 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet gebeuren, dat zeg ik. Dat treft mensen namelijk persoonlijk in de portemonnee en is veel te makkelijk achter te komen.
Ik ben daar niet van overtuigd.. Zorgverzekeraars zullen eerder mensen een schuldcomplex aanpraten en klagen over onbetaalbare zorg, zodat ze ook nog als het effe kan niks uitkeren als je een kwaal oploopt waarvan zij vinden dat die te wijten is aan je levensstijl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')