Bron: NOS.nlquote:Linnets hebben Songfestivalnummer
Waylon en Ilse DeLange hebben hun Songfestivalnummer gekozen, maar ze houden hun keus nog even geheim. Dat zei DeLange zondag tijdens een optreden in stadion de Grolsch Veste in Enschede.
Over een maand wordt het nummer bekend waarmee het duo naar het Songfestival in Denemarken. Ze noemen zichzelf The Common Linnets.
Waylon en DeLange gaven zondag een besloten optreden in Enschede ter promotie van het concert TuckerVille in het Twente Stadion, op 21 juni. Het ESF is op 6,8 en 10 mei in Kopenhagen. Denemarken won vorig jaar met Only Teardrops van Emmelie de Forest.
Mee eens. Laat iedereen maar overlopen van emoties, dat werkt. We moeten het toch meestal van de juries hebben heb ik het idee.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:52 schreef grazz het volgende:
Was toch al lang bekend dat het country invloeden zal hebben? Maakt me ook niet uit eerlijk gezegd. Het moet binnen het genre gewoon de beste zijn, puur, oprecht, emoties... ik heb er wel vertrouwen in.
Op zich kan een uptempo country loopje heel goed uitpakken, zie dit nummer uit de Hongaarse selectie die het helaas niet gered heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:04 schreef MuscleLover29 het volgende:
Volgens Ilse wordt het écht all the way country compleet met steel guitarZe willen een statement maken of zoiets. Dat klinkt toch niet echt veelbelovend. Nu maar hopen dat het een ballad is, maar ik vrees dat het zo'n uptempo country riedeltje wordt.
Dat nummer is meer pop/dance met hooguit wat country invloeden als basis. Ik verwacht ook helemaal niet zo'n nummer van Ilse & Waylon, maar als ze echt voor pure oldschool country gaan dan zie ik het somber in.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich kan een uptempo country loopje heel goed uitpakken, zie dit nummer uit de Hongaarse selectie die het helaas niet gered heeft.
Ik word hier ook niet echt vrolijk vanquote:
Het kan aan mij liggen, maar ik proef een tegenstrijdigheid.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich kan een uptempo country loopje heel goed uitpakken, zie dit nummer uit de Hongaarse selectie die het helaas niet gered heeft.
Het nummer werd 2e, en Hongarije had een sterke selectie. Daarnaast betekent dat als een nummer niet gekozen wordt, niet dat het een slecht nummer is.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik proef een tegenstrijdigheid.
Deze zou met 100 punten voorsprong hebben gewonnen, maar zoiets zullen Ilse en Waylon ongetwijfeld niet in gedachten hebben. Van die andere country-voorbeelden weet ik het niet zo zeker of het wel aanslaat.quote:
lol suzi n the high rollers, dat vond ik wel zo geweldig toen.quote:
Het is commercieel gezien gewoon niet verstandig om vrijwel tegelijkertijd twee albums uit te hebben. De komende tijd gaat alle aandacht naar the Common Linnets, hun album, het songfestival en de promotie ervan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het op zich raar dat we geen enthousiast gejubel van Ilse en Waylon op hun Facebook en twitter zien... dat ze helemaal achter de keuze staan enzo. Zonder iets te verklappen.
Vraag me af of Waylon wel zo gelukkig is met de hele gang van zaken. Volgens mij heeft ie bar weinig te vertellenOok omdat hij al postte 'met pijn in zijn hart' dat hij de release van zijn eigen album maar uitgesteld heeft terwijl het al (lang) klaar is. Omdat dit met Ilse voor moet gaan.
Helemaal waar, behálve dan het feit dat zijn single (van dat nieuwe album...) het deze weken zo goed deed. Dan is het wel zonde als het bijbehorende album er dan niet isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is commercieel gezien gewoon niet verstandig om vrijwel tegelijkertijd twee albums uit te hebben. De komende tijd gaat alle aandacht naar the Common Linnets, hun album, het songfestival en de promotie ervan.
Dat album van Waylon zelf verrot niet. Dat ligt nu gewoon klaar en kan gewoon worden uitgebracht als het moment daar is. En dan heeft Waylon weer tijd om het te promoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |