Jij denkt alleen maar aan vrouwenquote:
quote:
Zei Tjacka nog `Je bent zelf ok''?quote:
Wat hebben jullie gegeten?quote:
Vertelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
Daarna pizza en chocolade gekocht voor ezell en haar kamer mogen bewondere :hearteyes:
Nog Fanta omgegooid?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
Daarna pizza en chocolade gekocht voor ezell en haar kamer mogen bewondere :hearteyes:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei Tjacka nog `Je bent zelf ok''?
broodquote:
leuk hoorquote:
Je hebt mij wel erg teleurgesteld. Bescherming aan Sof aanbieden en het dan zover laten komen.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt mij wel erg teleurgesteld. Bescherming aan Sof aanbieden en het dan zover laten komen.
Ik denk toch dat ik wat meer macht naar mij toe zal moeten trekken binnen de groepering.
Ik ben altijd lief.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gelukkig zijn je smileys lief.
quote:
Bescherming tegen de natuurkrachten ja.quote:
Onbetaalbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag je daarom zo veel geld voor een date?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag je daarom zo veel geld voor een date?
quote:
die vallen daar inderdaad onderquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bescherming tegen de natuurkrachten ja.
Al vallen mods in apenpakken daar wellicht ook wel onder ja.
De mogelijkheden lagen er. Je had het enkel anders moeten invullen.quote:
Laat het daar blijvenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:30 schreef Etsu het volgende:
Ik ben jaloers op jullie. Er ligt nu sneeuw in Groningen.
please nooooo, ik hou dus echt niet van sneeuwquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee bah
Ik zal volgend weekend wat sneeuw meenemen.
Wat moet je in dat dorp?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Amersfoort en het regent nu. Nog geen vlokje te zien. Ben benieuwd wanneer ik spontaan ga janken.
Ik. Haat. Sneeuw.
ik was net op Utrecht csquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Amersfoort en het regent nu. Nog geen vlokje te zien. Ben benieuwd wanneer ik spontaan ga janken.
Ik. Haat. Sneeuw.
ik 45quote:
Het is seks.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |