Dat zullen ze toch nooit doenquote:
Knurft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord was gewoon weer huilen met de pet op. Leuk toch dat Ado den Haag weer wat lucht heeft nu
Ik bleek deze gister op te hebben. Toen wist ik dat het even tijd voor death metal was.quote:
Nee jij dan, met je hoofd. Je hebt zeker ook weer een broek aanquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tjacka zat telkens te schelden tegen Sof.
Ok, dit volg ik niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan, met je hoofd. Je hebt zeker ook weer een broek aan
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tjacka zat telkens te schelden tegen Sof.
quote:
Wow wtfquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze had zijn mobiel laten vallen. Dikke barst alles.
Awwwquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze had zijn mobiel laten vallen. Dikke barst alles.
Is het waar Sofje?quote:
Mijn scheldtirades nemen in kwaliteit af. Het was de bedoeling je te kwetsen al bied mij dit wel de mogelijkheid de befaamde Nicki Minaj comeback te geven.quote:
En dan zal ik jou nu eens wat vertellen!!!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn scheldtirades nemen in kwaliteit af. Het was de bedoeling je te kwetsen al bied mij dit wel de mogelijkheid de befaamde Nicki Minaj comeback te geven.
Komt het he...
Als je dit niet begrijpt dan is je moeder een hoer.
- Nicki Minaj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:
Wtf, serieus?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jakut tjacka
Toen sloeg hij mijn mobiel van tafel en nuis mijn camera kapot
Waarom liet je zijn mobiel vallen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jakut tjacka
hebben jullie nu ruzie?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jakut tjacka
Gefeliciteerd met de overwinning.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn scheldtirades nemen in kwaliteit af. Het was de bedoeling je te kwetsen al bied mij dit wel de mogelijkheid de befaamde Nicki Minaj comeback te geven.
Komt het he...
Als je dit niet begrijpt dan is je moeder een hoer.
- Nicki Minaj
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan zal ik jou nu eens wat vertellen!!!!Noem je mij nu Samsom of Gert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem jou een malle meid!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem je mij nu Samsom of Gert?
Kan ik hebben. Binnenkort maar weer eens een musical opzetten.quote:
Uh, oke... En jij wist natuurlijk weer niet dan zijn rechter kniebanden zijn zwakke plek waren?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jakut tjacka
Teringquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
jakut tjacka
ja tjacka liet een foto zien en die was grappig en toen moest ik lachen en toen liet ik hem perongeluk vallenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom liet je zijn mobiel vallen dan?
En tjacka dacht: ach, dan gooi ik Sof's mobiel kapot?:Dquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:06 schreef Ezell het volgende:
Maar het was wel echt een ongeluk hoor, dat van Sof.Onhandig kind.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:06 schreef Ezell het volgende:
Maar het was wel echt een ongeluk hoor, dat van Sof.Onhandig kind.
Maar hoe kan jouw camera dan kapot zijn?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tjacka liet een foto zien en die was grappig en toen moest ik lachen en toen liet ik hem perongeluk vallen
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En tjacka dacht: ach, dan gooi ik Sof's mobiel kapot?:D
tjacka gooide sof's mobiel kapotquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar hoe kan jouw camera dan kapot zijn?
En sof die van Tjacka?quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Actie opstarten voor sof haar nieuwe mobiel.
En die van Tjacka dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Actie opstarten voor sof haar nieuwe mobiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |