Hij mocht dus niet op tinder kijken en jij gaat dus berichtjes sturen op Tinder?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef Kloon1984 het volgende:
heb ik hem een paar vrij duidelijke berichten gestuurd (ook via Tinder) waaruit blijkt dat ik het niet accepteer.
Je wil dus niet op basis van de feiten conclusies trekken maar dat doe je liever aan de hand van verhaaltjes van een knappe, innemende en sociaal vaardige persoon die je al een paar keer voor het lapje heeft gehouden? Tsja, je komt op mij over als iemand die redelijk intelligent is maar met dit soort dingen snap ik je echt niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:50 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt, echt.
Het is ook een optelsom maar dan nog ben ik niet het type die op dat soort van feiten gelijk conclusies wil trekken. Dat zou ik wel erg oppervlakkig vinden.
En verzwijgen omdat ie bang was mij daardoor direct kwijt te raken.
Yep, heb ik eerder al uitgelegd waarom. Heb ze ook expres via Tinder verstuurd zodat ik kan zien wanneer hij weer inlogt (stel dat het bv nog deze vakantie is als hij ergens wifi heeft kunnen vinden, dan wil dat ook weer wat zeggen). Sowieso ga ik hem er bij thuiskomst wel over aanspreken, of hij mijn berichten nu gezien heeft of niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hij mocht dus niet op tinder kijken en jij gaat dus berichtjes sturen op Tinder?
Er kunnen toch verschillende redenen ten grondslag liggen aan die feiten? Bv. bij ouders wonen omdat je relatie net verbroken is of studie niet afronden omdat je voor je doodzieke pa moest zorgen, whatever. Daarom heb ik het niet meteen veroordeeld. Echter, nu blijkt dus meer en meer dat die feiten zeer waarschijnlijk gewoon zijn eigen stomme schuld zijn geweest en ben ik op het punt aangekomen dat ik vrees voor onze toekomst.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil dus niet op basis van de feiten conclusies trekken maar dat doe je liever aan de hand van verhaaltjes van een knappe, innemende en sociaal vaardige persoon die je al een paar keer voor het lapje heeft gehouden? Tsja, je komt op mij over als iemand die redelijk intelligent is maar met dit soort dingen snap ik je echt niet.
Lijkt wel alsof je heeeeeel gefocust ben op hem, begin mij af te vragen of jij niet te emotioneel afhankelijk bent van hem en niet andersom. Neem toch wat afstand van de situatie, als je te veel gaat nadenken ga je minder helder nadenken. Probeer alles op een rijtje te zetten....in je ééntje.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef Kloon1984 het volgende:
Ik heb nog een vraagje...toen ik ontdekte dat hij nog op Tinder was ingelogd voordat hij net op vakantie ging heb ik hem een paar vrij duidelijke berichten gestuurd (ook via Tinder) waaruit blijkt dat ik het niet accepteer. Echter, gezien hij nu op vakantie is en geen wifi heeft, heeft hij die berichtjes dus nog niet gezien en is hij in de veronderstelling dat alles koek en ei is.
Hoe vinden jullie dat ik me het beste kan opstellen als ik hem telefonisch spreek? Hij heeft me bv de afgelopen 2 dagen wel lieve berichtjes gestuurd en daar heb ik (gematigd enthousiast) gewoon op gereageerd. Vanavond hebben we afgesproken om even te bellen.
Opties:
- doen of neus bloedt maar enthousiasme matigen (hypocriet maarja...)
- alles eruit gooien en zeggen dat we moeten praten bij thuiskomst
Ik neig heel erg naar optie 1 omdat hij tenslotte op vakantie is (met zijn familie) en ik zijn vakantie niet wil bederven. Daarnaast bespreek je zoiets niet telefonisch lijkt me. Het enige dat dan wel een beetje klote is, is dat hij zondag bij thuiskomst dan in een keer een rits klote berichtjes van mij krijgt terwijl hij telefonisch niks gemerkt had...
Truequote:Op maandag 27 januari 2014 15:07 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Ik moet de eerste persoon die helemaal 100% is nog tegenkomen
Goed punt. Ga ik proberen...loslaten...pffquote:Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je heeeeeel gefocust ben op hem, begin mij af te vragen of jij niet te emotioneel afhankelijk bent van hem en niet andersom. Neem toch wat afstand van de situatie, als je te veel gaat nadenken ga je minder helder nadenken. Probeer alles op een rijtje te zetten....in je ééntje.
Heb je helemaal gelijk in. Ik wil eigenlijk ook niet vervallen in dat soort van dingen maar onder invloed van mijn emoties was ik toen niet echt in staat om daar op een andere manier over na te denken of mee om te gaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:15 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
True![]()
Dat controleren brengt je toch niets het is gewoon zo jammer om dat soort kinderachtige controle dingetjes te gebruiken.. Dan weet je sowieso al dat je dus 1337 keer te horen zal krijgen: "ja maar jij zat dus ook op Tinder"
Ik vind jou best aardigquote:Op maandag 27 januari 2014 15:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, TS maakt meer sense dan de gemiddelde TS in dit subforum he
Doen héquote:Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Goed punt. Ga ik proberen...loslaten...pff
Klopt helemaal. Ik overanalyseer alles en kan nu dus ook niet meer genieten. Einde oefening zou je kunnen zeggen, of ik probeer nog een keer of ik mijn focus kan verleggen van negatief naar positief.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
Wat een bijzonder topic. Volgens mij draaf je een beetje door beste TS. Aan de andere kant, je moet je wel afvragen waarom hij die dingen heeft verzwegen. Sure, hij is er in t verleden op afgerekend, maar dat betekent dus dat hij die situatie zelf niet geaccepteerd heeft, vermoedelijk omdat hij weet dat hij daar wat aan had kunnen doen.
Dus hij begint direct in t begin al tegen je te liegen. Wat had hij dan verwacht? Dat hij dat altijd vol kon blijven houden? Die waarheid komt vanzelf een keer boven tafel, maar zo ver had hij niet na gedacht zeker? Overigens, je overanalyseert enorm.
Ik weet niet waarom je dat doet, maar het genieten wat je eerst deed is nu weg, omdat je nu die aanvullende info hebt. Dan is het toch duidelijk dat dat zwaarder weegt (want je hebt t eigenlijk alleen maar over issues) dan wat hij wel goed deed, dus dan is 't toch einde oefening?
Dat kan, maar dan heb je nog steeds diezelfde gozer die thuis woont terwijl jij het tegenovergestelde bent. Volgens mij zit je dat behoorlijk dwars denk ik tussen de regels door te lezen?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:32 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik overanalyseer alles en kan nu dus ook niet meer genieten. Einde oefening zou je kunnen zeggen, of ik probeer nog een keer of ik mijn focus kan verleggen van negatief naar positief.
Dat laatste zou idd kunnen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heb je nog steeds diezelfde gozer die thuis woont terwijl jij het tegenovergestelde bent. Volgens mij zit je dat behoorlijk dwars denk ik tussen de regels door te lezen?
maar, je kunt het natuurlijk proberen. Echter, dat overanalyseren is niet iets wat je uit kunt zetten, dus de wetenschap die je nu hebt heb je, en zal dus blijvend je beeld van hem op een negatieve manier beinvloedt blijven worden, denk ik.
Goed idee. Deze vent ga ik kennelijk toch dumpen en alleen zijn op de cruciale leeftijd van 30 kan ik niet dus ik hoor wel wanneerquote:
Lol, 30, hou op schei uit, ik ben al 32.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Goed idee. Deze vent ga ik kennelijk toch dumpen en alleen zijn op de cruciale leeftijd van 30 kan ik niet dus ik hoor wel wanneer
Nou, dat gaat voorlopig nog niet veranderen want waar wil hij heen met een salaris n.a.v. 3 dagen in de week werken, tenzij hij gouden bergen verdiend, maar dat zal wel niet, dus deze situatie blijft zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef Kloon1984 het volgende:
[..]
Dat laatste zou idd kunnen.
Het zit me meer en meer dwars dat hij thuiswoont. In het begin dacht ik dat hij wel zo in zijn appartement zou zitten dus maaktte het me niet zo veel uit. Inmiddels weet ik dat het nog maanden kan duren en begint het idd vervelend te worden dat we altijd alleen maar bij mij kunnen afspreken OF ik in zijn ouderlijk huis moet langskomen / blijven slapen. Ik ben daar 2x blijven slapen met zijn ouders beneden en dat doe ik nooit meer...echt zeeeer onprettig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |