ik zou even langs de foot locker en coach gaan, je kunt ook nog even de men at work en intersport proberen, maar ik acht de kans daar kleinerquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Weet iemand waar je in Enschede of omgeving een paar onitsuka tigers (asics) kan kopen? Vind het superfijne schoenen maar ik heb geen idee waar ik ze vinden kan.
Zou ik wel dope vinden jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:18 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand nog een stapel stickers nodig trouwens? De usual stapel Overkill en wat van Showroom (skate shop in Kuala Lumpur).
Done, PM ff je adres.quote:
Je kan ook nog Exclusive of Fahrenheit proberen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Weet iemand waar je in Enschede of omgeving een paar onitsuka tigers (asics) kan kopen? Vind het superfijne schoenen maar ik heb geen idee waar ik ze vinden kan.
Showroom zou wel dope zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:18 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand nog een stapel stickers nodig trouwens? De usual stapel Overkill en wat van Showroom (skate shop in Kuala Lumpur).
Smaken verschillen...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
All black Qasas, pfoe.
Volgende keer!quote:
Zat al om 6.45 op werk, never too early to complain.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:14 schreef doo. het volgende:
Bajs it's too early to complainnnnn.
Ga werke tazzzzz
Bajs jij mag nog niet klagenquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:09 schreef Bajskorv het volgende:
En waarom moet ik hier al zo lang op wachten?![]()
[ afbeelding ]
Say wut? Waarom mag ik nou weer niet klagen? Ik ben een van de oudste hier en dus ws het eerste dood, dus redelijkerwijs mag ik best klagen als het me niet lukt om in die laatste jaren de sneakers te vinden die ik zoekquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Bajs jij mag nog niet klagen
Edit: damnnnnn brah
Juist daarom moet je je geluk opgeven om andere fokkers die jonger zijn te plezieren (nohomo)quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Say wut? Waarom mag ik nou weer niet klagen? Ik ben een van de oudste hier en dus ws het eerste dood, dus redelijkerwijs mag ik best klagen als het me niet lukt om in die laatste jaren de sneakers te vinden die ik zoek![]()
Go go Fok-forces go! Zoek me die fijne patta!
Niks nada, ik haal alles er nog uit voordat ik bejaard benquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Juist daarom moet je je geluk opgeven om andere fokkers die jonger zijn te plezieren (nohomo)![]()
Voor jou is het toch al te laat![]()
![]()
Dude, ik heb de OG rode en zwarte Roshes nog liggen. OG, weet je.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef Atta-boy het volgende:
Koop maar eens zwarte roshes want je loopt nog achter in je roshe game.
Jij hebt ook geen roshes toch?
#teamnoroshe!
Ik ben 10x zoveel OG.quote:
Ach, achteraf waren Nazar Eye's in NDS voor 200 ofzo zo erg nog niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:30 schreef Atta-boy het volgende:
Sneakerness was laatste jaar wel van de rape prijzen.. Damn
Geen idee of het dit jaar is eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |