Bier is nog niet op.quote:
en bij een beetje is het gebleven.quote:
cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
en bij een beetje is het gebleven.
Ik post gewoon wat ik aan het luisteren ben.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:10 schreef hugecooll het volgende:
Hoe vind jij al die onbekende herrie steeds?
Maar ga je gewoon steeds naar related videos of waquote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik post gewoon wat ik aan het luisteren ben.
neequote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar ga je gewoon steeds naar related videos of wa
Wat is er?quote:
Ga toch weg jijquote:
Ja weet je wat het is, ik denk daar nooit aan. In het begin doe ik dat nog wel eens, maar dat houd ik nooit lang genoeg vol. Maar was een leuke avond, dus kan er mee leven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet genoeg water gedronken tussendoor?
dat jij nou op bent voordat de haan begint te loeienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Het oude wijf weer met haar zwakke aftakelende lichaam.
Wow die ken ik nog niet. Bruistabletten ofzo?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:39 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
is ook goed spul voor vlot herstel van zout en vochtbalans in het lichaam
Ja stokoudquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Het oude wijf weer met haar zwakke aftakelende lichaam.
yesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow die ken ik nog niet. Bruistabletten ofzo?
Nice, keertje naar op zoek gaan.quote:
zou maar gelijk op internet zoeken want heb ze hier in nederland nog nooit in de winkel gezienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nice, keertje naar op zoek gaan.
Oh triestquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou maar gelijk op internet zoeken want heb ze hier in nederland nog nooit in de winkel gezien
Ja godverdomme, ik was zo lief om mee te gaan op wedstrijd met iemand.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat jij nou op bent voordat de haan begint te loeien
Succes.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja stokoudMoet 5 uur klarinet spelen vandaag
![]()
![]()
het helpt bij alles wat je vochtlevel verlaagd dus ook als je aan de racekak bentquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh triestIs dat speciaal voor een kater of hoe moet ik het zien
Helpt het dan het best als je ze voor het slapen inneemt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het helpt bij alles wat je vochtlevel verlaagd dus ook als je aan de racekak bent
Hahaha lekker samen FOK!kenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik was zo lief om mee te gaan op wedstrijd met iemand.Zit ik daar zwijgend en half in slaap naast haar onderweg.
Terwijl mijn lichaam helemaal voorbereid was op uitslapen.
[..]
Succes.
Awh waarom al die haat. Heb niemand een grassprietje in de weg gelegd.quote:
Ga gewoon ergens anders een identiteitscrisis hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Awh waarom al die haat. Heb niemand een grassprietje in de weg gelegd.
goeiemorgen roboquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders een identiteitscrisis hebben
Awwquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja stokoudMoet 5 uur klarinet spelen vandaag
![]()
![]()
Hoe bedoel je? Ik heb geen crisis, tracht hier enkel mee te doen. En heb evenveel recht als jou om hier te zijn. Of moet ik eerst een brief naar jou schrijven voor toestemming?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens anders een identiteitscrisis hebben
Ze zeen wel ein bietje gemein hie. Wie geit ut mit dich bear?quote:
robo is niet gemeen, ze is eerlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb geen crisis, tracht hier enkel mee te doen. En heb evenveel recht als jou om hier te zijn. Of moet ik eerst een brief naar jou schrijven voor toestemming?
[..]
Ze zeen wel ein bietje gemein hie. Wie geit ut mit dich bear?
Eerlijk zijn kan gemeen overkomen. Maar good... We hebben elkaar Beer...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
robo is niet gemeen, ze is eerlijk
#TeamRobophatt
nee, dat hebben we nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Eerlijk zijn kan gemeen overkomen. Maar good... We hebben elkaar Beer...
Morgequote:
Dankjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww
Succes ermee in ieder geval.
Identiteitscrisis omdat je je eerst gedraagt als een oude vent met een liefde voor filosofie die niet in de gaten heeft hoe belachelijk slecht hij schrijft en daarna ineens stoer loopt te doen als een of ander achterlijk puberjong.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb geen crisis, tracht hier enkel mee te doen. En heb evenveel recht als jou om hier te zijn. Of moet ik eerst een brief naar jou schrijven voor toestemming?
[..]
Ze zeen wel ein bietje gemein hie. Wie geit ut mit dich bear?
Provincie verrader.quote:
Heb je de oude man liever?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:04 schreef Robophatt het volgende:
Identiteitscrisis omdat je je eerst gedraagt als een oude vent met een liefde voor filosofie die niet in de gaten heeft hoe belachelijk slecht hij schrijft en daarna ineens stoer loopt te doen als een of ander achterlijk puberjong.
Ik ben niet gemeen, wat mij betreft is iedereen hier welkom maar zo'n kutuser als jij zie ik het liefst zo min mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |