NU jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Vast niemand die het gaat lezen, maar een mooi voorbeeld van hoe het gaat bij die "werk-leerbedrijven"
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
Vast niemand die het gaat lezen, maar een mooi voorbeeld van hoe het gaat bij die "werk-leerbedrijven"
Dit zijn gewoon feiten hè, ik heb er zelf ook een half jaar gezeten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dude beter lees je mijn nieuwe special ipv deze ongein
Owh, hell "redactie film"quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dude beter lees je mijn nieuwe special ipv deze ongein
Nikmans zijn specials zijn fucking coolquote:
thuglifequote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon feiten hè, ik heb er zelf ook een half jaar gezeten.
Wajoo mattiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nikmans zijn specials zijn fucking cool
zeg morgen even hier dan dan check ikquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
En als ik redactie god weet wat ben,ben ik dat ook...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vechttopic was wel mooi laatst, jammer dat veel users het niet begrepenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:14 schreef Nikmans het volgende:
Mijn undercover-topics zijn misschien nog wel beter
Nee man, boeit me geen fuck dat hij crew is. Als het kut was zou ik het hem ook gewoon zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als ik redactie god weet wat ben,ben ik dat ook...
Iedereen kan redactie god weet wat worden, kwestie van vragenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En als ik redactie god weet wat ben,ben ik dat ook...
wie ik?quote:
Gewonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |