Mag toch. Niet echt het idee dat ik voor iemand moet uitleggen waarom het het teringmuziek is.....quote:
Nooit gehad.quote:
Heb maar heel kort een uitkering gehad, waar ik voor moest werken. Ik regel mijn shit wel op andere manieren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:03 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
stuur me over 5 jaar dm dan
als ik jouw uiterking betaal
Hebben ze dat hier ook al ingevoerd?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb maar heel kort een uitkering gehad, waar ik voor moest werken. Ik regel mijn shit wel op andere manieren.
serieuze zaken besprekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:04 schreef deprimist het volgende:
lol ook geen toekomst hier....gaan we daar op oordelen.... dan doe ik mee!
wat beodel je danquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hebben ze dat hier ook al ingevoerd?Of alleen als je langdurig een uitkering krijgt?
zeker die emo punk shitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:05 schreef deadprez het volgende:
Don't ya know that dreams all die the day you're born.
Bijstand aangevraagd, workshop gehad en daarna 16 uur per week dozen vouwen en 8 uur waardeloze sollicitatietrainingquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hebben ze dat hier ook al ingevoerd?Of alleen als je langdurig een uitkering krijgt?
jupquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bijstand aangevraagd, workshop gehad en daarna 16 uur per week dozen vouwen en 8 uur waardeloze sollicitatietraining
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |